Mies on ilkeä mua kohtaan

Vierailija

Tönäisi mut seinää vasten ja musersi kommenteillaan itsetuntoni, jolloin menin eteisen nurkkaan itkemään. Oli niin paha olo, että menin lepäämään siihen nurkkaan, jolloin mies heitti mua pahvilaatikolla. Jäin siihen makaamaan, niin mies meni ottamaan jalkakylvyn tms. Makasin siinä edelleen ja mietin elämääni ja suljin silmäni. Mies tuli potkimaan takapuolelle mua ehkä varttitunnin jälkeen. Hän potki vähän aikaa ja heitti jonkun imurin osan mun päälleni ja tökki mua sillä. Kun avasin silmäni, hän meni pois. Kun nousin siitä, niin hän jatkoi haukkumistani ja läpsi mua nyrkeillä pari kertaa kevyesti. Mitään oikeasti vakavaa ei käynyt, enkä välttämättä edes saanut mustelmia, mutta mies yrittää nujertaa mua henkisesti. Mä en enää jaksa tällaista elämää. Mitä mä teen? Pari viikkoa sitten oisin saanut asunnon, mutta juuri sinä päivänä, kun mun ois pitänyt tehdä lopullinen päätös, hän olikin tosi ystävällinen ja tarjosi ravintolassa lounaan ehkä ekan kerran noin kahteen, jopa kolmeen vuoteen. En sitten ottanut sitä asuntoa. Täytyy varmaan hakea jotain taas uudelleen.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

No mitä sä teit että niin suuttui?

Toki kuulostaa pahalta, ja selvästi haet täältä lohtua ja sitä että ihmiset olisivat puolellasi, joten ollaan nyt sitten, se siitä aiheesta.

Mutta kerro silti mitä teit? Tuskin ihan hiljaa vaan oot ollut ku niin suuttui?

Vierailija

No mutta vaikka mitä olis sanonut niin eihän toisen ihmisen kuulu noin kohdella toista. Tietenkin jos ite oot väkivaltaisesti käyttäyttynyt niin vois selittää...

Vierailija

Jätä se oikeasti. Lähde kun vielä voit. Pää pystyyn ja lähde! Järkyttävää, ja se saattaa pahentua vielä hurjasti. Ihan itkettää sun puolesta.

Ihan sama mitä sanoit tai teit, tuo oli jo väkivaltaa mieheltäsi, ei tod. hyväksyttävää.

Mä siedin tuollaista pari vuotta. Onneksi uskalsin lähteä. Hengenmeno oli lähellä loppuaikana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toki kuulostaa pahalta, ja selvästi haet täältä lohtua ja sitä että ihmiset olisivat puolellasi, joten ollaan nyt sitten, se siitä aiheesta.

Mua ärsytti hänen väkivaltainen käytöksensä sekä se, että emme taaskaan menneet yhdessä ostoksille, vaikka odptin sitä koko päivän. Pelkäsin myös, että mies oli ollut outo ja äkkipikainen erästä toista henkilöä kohtaan ja kyselin siitä. Lisäksi kyselin, että mikä mussa on vikana ja mitä mun pitäisi tehdä sille, kun olen niin ruma, tyhmä ja muutenkin huono. Noh, menin tuon jälkeen kyselemään oven rakoon lisää, niin mies heitti mua täysillä peliohjaimella päähän. Sattui päähäni ja silmäkulmaan niin, että silmäkulma turpoaa nyt ainakin.

Olen itse lähinnä pelokas ja alemmuudentuntoinen sekä huonoitsetuntoinen "piipittäjä", joka haluaisi, että mieheni alkaisi käyttäytyä normaalimmin ja lopettaisi mun kiusaamisen ja määräilyn. Hän nimittäin haukkuu mua vanhaksi l*tkaksi ja p*skakasaksi päivittäin. Ja siis olen oikeasti kiltti ihminen. Mutta joo. En tiedä enää kohta mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja mä varmaan jäkätin ja ns. nalkutinkin, kun mies vaan makasi sängyssään, haukkui ja komenteli. Hän on todella ilkeä mua kohtaan jok'ikinen päivä. Mikään ei riitä hänelle. Hän on hyvin vaativa muitakin läheisiään kohtaan. Sen sijaan kavereilleen ja työpaikallaan hän on ns. nice guy. Mulle uhkaili, että ajaa mun päälle autolla, jos uhkaan hänen rahojaan (siis jos erossa vaatisinkin vastoin suullista sopimusta ositusta).

Vierailija

Kynnysmatto.
Ei tuosta suhteesta saa tervettä millään. Opettele olemaan ensin itsesi kanssa ja hanki omanarvontuntoa. Sitten katsot jos löytäisit täyspäisen miehen siihen rinnalle, ei roikuttavaksi.

Vierailija

Ja aloin itkeä, kun hän alkoi haukkua mua rupsahtaneeksi ja kun kysyin, että pitäiskö mun korjauttaa kasvoni plastiikkakirurgilla, niin mies sanoi, että olen niin vanha, että ei enää kannata, kun mua odottaa kohta muutenkin hauta (kun siis olen niin passe tai whatever, olen siis 35+). Miehen mielestä naisen pitää olla kodin hengetär ja todella nuori, siis max 24 tms. omien sanojensa mukaan. Mä taas olen teoriassa tasa-arvoinen "suomikanttura" ja liian vanha enää synnyttämään miehen mielestäni. Mun miehellä on tyylipuhtaita lassukkajuttuja. Aluksi pidin niitä itsevarmuuden merkkeinä, mutta enää en vain jaksa ja ne vain loukkaavat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kynnysmatto.
Ei tuosta suhteesta saa tervettä millään. Opettele olemaan ensin itsesi kanssa ja hanki omanarvontuntoa. Sitten katsot jos löytäisit täyspäisen miehen siihen rinnalle, ei roikuttavaksi.

Mulla on aina ollut huono itsetunto (sukulaiset ja äitini haukkuivat ulkonäköäni lapsuudesta lähtien). Lisäksi koulussa mua kiusattiin. Edellinen mieheni pahoinpiteli ja uhkasi tappaa, mutta tajusin lähteä siitä suhteessa. Parikymppisenä eka miesystäväni petti mua vuosikaudet, kunnes tajusin riuhtaista itseni siitä suhteesta kolmekymppisenä. Hänkin haukkui ulkonäköäni ja varallisuuden puutetta ym. Olen siis velaton, mutta ei mulla ole omistusasuntoa tms., vaikka oon opiskellut ja käynyt töissä. Oon siis miesten mielestä täysin luuseri, joka on nyt vanhakin. :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus, toivottavasti et ole totta.

Mä valitettavasti oon totta. Oon se kiltti hissukkamainen puurtaja työpaikalla, joka aina haluaa tehdä työt mahdollisimman hyvin ja joka on vähän ujo. Ja se, joka meni yliopistolla aina takariviin istumaan, piiloon muilta. Oon se surkea harmaavarpunen, joka ei nuorena bilettänyt, kun häpesi ulkonäköään ja vaatteitaan. Ja valitettavasti olen tosiaan olemassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Porvoossa taas tapahtuu. Mies ottaa jalkakylpyjä, ottaa imurin esiin ja heittelee pahvilaatikolla. Juupajuu.

Ei ole provo. Ja kaupunkia en kerro. Mun mies on oikeasti vähän erikoinen tapaus. Ja se imuri oli valmiiksi keskellä lattiaa imuroinnin jäljiltä, jolloin hän nappasi sen putken ja heitti sen mun päälle sekä tökki mua sillä.

Joskus pari vuotta sitten hän pakotti mut kylpyhuoneen lattialle ja kasteli mua suihkulla, kun makasin siinä maassa. Ja solvaa mua oikeasti ihan aamusta yöhön pahimmillaan. Olen hänelle täysin roskasanko. Kelpaan toki maksamaan hänelle hänen vastikkeensa ja muita kuluja. Seksiä ei ole ollut pariin vuoteen -- hän katsoo mieluummin p*rnoa (toisinaan myös miesten välistä sellaista hämmästyksekseni). Kelpaan tosiaan haukuttavaksi, kiusattavaksi, nytkkeilysäkiksi, laskujen maksajaksi sekä kulissiliittoa varten. Olen katkera. Miehen mielestä hän on ainoa vaihtoehtoni, kun kuulemma kukaan muu ei edes huolisi enää minua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa taas tapahtuu. Mies ottaa jalkakylpyjä, ottaa imurin esiin ja heittelee pahvilaatikolla. Juupajuu.

Ei ole provo. Ja kaupunkia en kerro. Mun mies on oikeasti vähän erikoinen tapaus. Ja se imuri oli valmiiksi keskellä lattiaa imuroinnin jäljiltä, jolloin hän nappasi sen putken ja heitti sen mun päälle sekä tökki mua sillä.

Joskus pari vuotta sitten hän pakotti mut kylpyhuoneen lattialle ja kasteli mua suihkulla, kun makasin siinä maassa. Ja solvaa mua oikeasti ihan aamusta yöhön pahimmillaan. Olen hänelle täysin roskasanko. Kelpaan toki maksamaan hänelle hänen vastikkeensa ja muita kuluja. Seksiä ei ole ollut pariin vuoteen -- hän katsoo mieluummin p*rnoa (toisinaan myös miesten välistä sellaista hämmästyksekseni). Kelpaan tosiaan haukuttavaksi, kiusattavaksi, nytkkeilysäkiksi, laskujen maksajaksi sekä kulissiliittoa varten. Olen katkera. Miehen mielestä hän on ainoa vaihtoehtoni, kun kuulemma kukaan muu ei edes huolisi enää minua.

Ja kaiken tän jälkeen riittää yks mäkkärireissu korjaamaan kaiken.

Vierailija

Nyt tarvitset hetken omassa rauhassasi. Asuuko ketään sukulaista lähellä? Menet sinne kyläilemään yksin, niin pääset hetkeksi omaan rauhaan.

Miehesi käytös ei ole normaalia. Hänellä on joko päässä vikaa tai sitten käyttää aineita jotka sekoittaa pään. Hän vaikuttaa ympäristölleen vaaralliselta.

Sinä itse vaikutat myös mieleltäsi järkkyneeltä. Tarvitset nyt rauhallisemman ympäristön ja eroon päähänpotkitun roolista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat