Kun ristit kätesi, kumpi peukalo menee päälle?
Itselläni menee oikea. Tosi monella läheiselläni menee vasen. Jännä miten ne, joilla menee vasen sanoo että on outoa laittaa oikea. Nimenomaan kun oikea on päällä menee sormet järjestyksessä ristiin :D
löysin tämmösen
http://www.personalityquiz.net/innertraits/clasphands.htm
If your left thumb is on top then the driving force in your life is the desire for affection and you are a great lover. Your dominant brain side is the right and you have an intuitive approach.
If your right thumb is on top then the driving force in your life is your intellect and you will most likely be financially secure in your life time. Your dominant brain side is the left and you have an analytical approach.
Nyt kun alan miettimään ne muutamat joilla menee oikea niin kyllä ne on aika älykästä ja mietiskelevää porukkaa.
Mites teillä?
Kommentit (31)
Rukoilkaa, rukoilkaa että Jumala armahtaa teidät, läheisenne, kaikki. Aikaa ei ole enää paljon. Tehkää parannus ja USKOKAA EVANKELIUMI.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni menee oikea. Tosi monella läheiselläni menee vasen. Jännä miten ne, joilla menee vasen sanoo että on outoa laittaa oikea. Nimenomaan kun oikea on päällä menee sormet järjestyksessä ristiin :D
löysin tämmösen
http://www.personalityquiz.net/innertraits/clasphands.htm
If your left thumb is on top then the driving force in your life is the desire for affection and you are a great lover. Your dominant brain side is the right and you have an intuitive approach.
If your right thumb is on top then the driving force in your life is your intellect and you will most likely be financially secure in your life time. Your dominant brain side is the left and you have an analytical approach.
Nyt kun alan miettimään ne muutamat joilla menee oikea niin kyllä ne on aika älykästä ja mietiskelevää porukkaa.
Mites teillä?
Mulla menee oikea päälle. Olen siis älykäs ja mietiskelevä :)
Eurooppa on unohtanut Jumalan! Kääntänyt selkänsä Kaikkivaltiaalle. Ja nyt on alkanut vaikeat ajat, monet tulevat näkemään viimeisen päivänsä näinä aikoina ja kohtaamaan Jumalan.
Kysymys kuuluu oletko SINÄ valmis? Oletko valmis kohtaamaan ainoan oikean Jumalan? Onko Jeesus sinun Herrasi ja Vapahtajasi?
Vierailija kirjoitti:
Vasen peukku päällä, oikeakätinen, analyyttinen ja ei-tunteellinen täällä. Kun oikein asiaa tutkiakelin, huomasin, että ojennan ensin vasemman käpälän passiivisesti eteen ja sovittelen oikean käden sormet sinne väleihin. Ehkä oikealle kädelle näinkin hyvää motoriikkaa vaativa temppu on helpompi. On luontevaa aloittaa peukalosta, ja laittaa se "väliin", ei ulkopuolelle.
Olen oikeakätinen ja vasen peukku menee päälle. Uskon, että edellinen kirjoittaja on oikeilla jäljillä: oikea käteni dominoi huomattavan paljon ja vasempani on täysin kömpelö. Minulla sormien sovittelus johtaa oikea etusormi joka määrää muiden paikat.
Luonteeltani olen ylianalyyttinen ja tunteellinen, intuitiivisestikin reagoiva entp. Varakkuttakin on kertynyt.
Tästä on tehty oiken lääkketieteellinen tutkimus, ja kyllä se liittyy oikea- ja vasenkätisyyteen.
Olen oikeakätinen ja oikea peukku menee myös päälle. Tuntuu oudolta ristiä kädet toisinpäin. Noista kuvauksista taas vasen peukku kuvaa minua huomattavasti enemmän.
Vasen, ja pitää kyllä tuo kuvaus paikkansa ainakin enemmän kuin tuo toinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ristiin käteni?
Minä ristin käteni yleensä palaverissa, jossa haluan nojata leukaani johonkin tukevaan rakennelmaan. Kyynärpäät pöytään, sormet ristiin ja nojailemaan!
Kirkossa, kun on ollut pari kertaa pakko käydä häissä vierailemassa, en kuitenkaan ole ristinyt käsiäni enkä tehnyt muitakaan uskonnollisia temppuja kehollani.
Vasen. Olen oikeakätinen, pohdiskeleva ihminen ja työssäni olen myös tekemisissä analytiikan kanssa.
Ap, ihmisillä on usein tiedostamaton taipumus puoltaa niitä väitteitä ja tietoja, jotka tukevat heidän omaa hyvyyttään ja omakuvaansa. Ja vastapainoksi päinvastaiset väitteet ja tiedot helposti unohdetaan tai piilotetaan.
Vasen peukalo menee päälle. Olen oikeakätinen empaattinen ihminen. Toisaalta kyllä mietin järkevästikin - tai siis ainakin yritän ajatella. :D Tunnepuoli kyllä usein ratkaisee loppupeleissä.
Olen oikeakätinen ja oikea peukalo menee päälle. Kun laittaa vasemman peukalon päälle niin tuntuu oudolta.