Tuleeko halvemmaksi antaa vastiketta vai syöttää vaimoa kun se imettää?

Vierailija

Toi akka syö meidät perikatoon!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Eikun helppiä oikeasti..mussuttaa koko ajan jotain naamariinsa ja valittaa nälkää..olen varma että jos antasi vastiketta tulisi halvemmaksi!

Onko vaimo vain itsekäs ja käyttää tilaisuuden hyväksi ja syö kaiken ruoan?

Vierailija

No kyllä vituttaa kun se saatana on pukannu noita tenavia tohon syötettäväksi ja kattelee siinä pöydän ääressä kun kakarat vetää ruokaa napaansa ja sitten ämmä istuu vielä siinä ja mussuttaa,leipää ja kahvia ja hedelmää ja mussuti mussuti.

Vittu miehellä olisi muutakin käyttöö palkalleen!Tiedättekö paljonko ruoka maksaa?

Vierailija

Riippuu pitkälti korvikkeesta. Jos vauvalle kelpaa joku nanni tms niin saattaa tullakkin.. :D
Piti oikeen kysyä mieheltä ootko käyny tekeen ketjun avlle :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö paljonko ruoka maksaa?

Melko hyvin kun itse joutuu niin usein kaupassa käydä kun toi mies ei muka kiireiltään ehdi.

Vierailija

Ja toi 500 kilokaloriaa tulee jostain leivästä ja maitolasillisesta!!Tän mää näytän tolle ämmälle!Nyt pannaan akka kuriin!Tiesin että se kusettaa mua!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos akka puskee kakaraa kun jyrsijä niin saisi kyllä itse koittaa kustantaakin siitä osan..

millä kustantaa ei ole mun ongelma,myykööt vaikka persettään!

Ehkä se jo on myinytkin jos et itse ole mitenkään osallistunut tuohon "puskentaan".

Vierailija

Ja en ole köyhä.Hyvät olisi tienestit jos saisi noi tajuamaan että jos toisten rahoilla syödään niin se on kaurapuuroo ja perunaa ja halvinta maitoa.Ei mitään leipiä ja hedelmiä!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Energian lisätarve on noin 2,0 MJ (500 kcal) vuorokaudessa. Energian tarve on suurempi, jos äiti imettää kaksosia tai luovuttaa äidinmaitoa. Puolen vuoden imettämisen jälkeen energiantarve ei enää kasva.http://www.terve.fi/vauvaika/imettavan-aidin-ravitsemus

Ehkä tuo on jokin keskiarvo, mutta se ei pitänyt paikkaansa ainakaan minulla. Söin paljon enemmän ylimääräistä imetysaikana, ja siitä huolimatta laihduin koko ajan. Onneksi mieheni ei ollut yhtä tyhmä kuin ap.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat