Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko halvemmaksi antaa vastiketta vai syöttää vaimoa kun se imettää?

Vierailija
21.11.2015 |

Toi akka syö meidät perikatoon!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko ap:n syytä hakeutua sterilisaatioon, jos elatuskyky alkaa olla jo tiukoilla?

No eiköhän se ole toi ämmä joka pistää itseltään piuhat katki.ei se mikään minun asiani ole!Mä en miehisyyttäni rupea uhraamaan!

Ettiköön sitten toisen syöttäjän.

Vierailija
22/28 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan tulisi halvemmaksi aloittajan vaimolle. Potkia mies ulos talosta (ja repiä elarit, kun on kerran miehisyyttään jakanut) vai hankkia kaulin...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta kun eukot rupee provoksi epäilemään kun kerrankin joku mies avaa suunsa kun akat kusettaa.

Kyllä se niin on että miehet maksaa ja naiset naureskelee..

Kyllä rupee riittään..tosiaan syököön mutta ette voi väittää ettei se olisi epäreilua ettei yhtään ajattele mun lompakkoa..syödä voi halvalla ja pitääkin jos vielä täytyy syödä "ylimäärästä"

mä ajattelen sun lompakkoasi, joten eiks se oo kivempää sille et se on vähän kevyempi? vähemmän kannettavaa sille? ei se ole hyvä lompakollekaan olla lihava. muutenkin parempi kai se että ne läskit ovat vaimossa kun sussa? muut kun syö liiat ruuat sulta pois.

tää on niin näitä köyhien itkuja. muutamasta leipä palasta ja hedelmästä syntyy talouskriisi miehelle.

Vierailija
24/28 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sterilisaatio on miehelle halvempi kuin naiselle. Eli tarkan markan mies menee itse sinne.

Vierailija
25/28 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja väittää että lapsi tarvii sitä energiaa jonka hän saa ruoasta,ei varmaan mene niin..eikös lapsi aina ota sen minkä tarvii?

Vauva saa äidin maidosta kaiken tarvitsemansa söi äiti sitten paljon tai vähän. Jos äidin keho pääsee kuivumaan niin sit maidosta ei välttämättä saa niitä vitamiineja jotka äidiltä ovat kadonneet. eli ei tarvitse syödä normaalia enempää.

Vierailija
26/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa..eilen oltiin ruokapöydässä.Jumankauti 5 perunaa ja kastiketta päälle.Ilmoitin että melkonen tahti sulla päällä.Valitti ettei ollut synyt kuin kaks ruisleivänpalaa ja hedelmiä,jukurtin ja muroja.Illalla nassutti vielä jukurtin ja taas sitä vitun hedelmää.

Itse tulen toimeen vähemmällä!

Limsaa ja karkkia ostin viikonlopun kunniaksi ja kaikki täytyy jumankauta laitella yläkaappeihin piiloon kun noi kakarat ja emäntä vetää ne naamaansa,ei mene perille kun sanon että niitä syödään sitten kun minä annan luvan.

Elän kun jossain vankilassa!

Vierailija
27/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sterilisaatio on miehelle halvempi kuin naiselle. Eli tarkan markan mies menee itse sinne.

Kuten jo sanoin,en rupea miehisyyttäni uhraamaan.Mistä sitä tietää vaikka haluaisin vielä joskus lapsia jonkun toisen kanssa kunhan tosta pääsee eroon?

Vierailija
28/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan tulisi halvemmaksi aloittajan vaimolle. Potkia mies ulos talosta (ja repiä elarit, kun on kerran miehisyyttään jakanut) vai hankkia kaulin...?

Ja talo on minun.Jos joku lähtee niin vaimo.Kakarani voin syöttää mutta tollasta kusetusta en kestä että syö ja mättää sen kustannuksela että imettää.syö minun rahoillani.sitten tosiaan syödään kaurapuuroa ja perunoita jos on niin nälkä.ei mitään mkä maksaa.Ette voi väittää etteikö tämä ole totuus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi