Chisun keikka eilen Lahden Sibeliustalolla: Jenni Vartiainen oli bilettämässä jonkun miehen kanssa. Aiempi ketju täällä oli siis totta....

Vierailija

Chisu on mun laulajasuosikki ja olin hänen konsertissa eilen Lahdessa. Siellä oli myös Jenni Vartiainen jonkun nuoren miehen kanssa, ei todellakaan ollut Elias. Täällä aiemmin ollut ketju jonka mukaan Jenni on jättänyt Eliaksen on siis totta. Hauskaa heillä näytti olevan, niin kuin minullakin. Yrittivät olla herättämättä huomioo mutta aika moni heitä kyllä tuijotti.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä se vain olin. Jenni on kiva likka. Mentiin jatkoille pelaamaan pleikkanelosta. Jenni on hemmetin hyvä pelaamaan Bloodbornea.

Kiva jos on jossain edes hyvä, kun laulaa ei ainakaan osaa. Oletko muuten yli 20 vuotias, kun Jenni on kovasti nuoriin päin. Kohta olet kuitenkin liian vanha Jennille.

Vierailija

Ihme kusetusta taas. Tuskin olet mitään Jenniä siellä nähnyt, eiköhän hän ole ollut VIP_aitiossa eikä tavallisten kuolevaisten joukossa yleisössä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taisi olla Jennin broidi? Se joka asuu jenkeissä.

No ei ollut. Nuori oli, ehkä about 20-22v. Eikä olleet missään Vip-aitiossa vaan siellä muitten kanssa istumakatsomossa.

Vierailija

Katselitko/kuuntelitko lainkaan Chisun esitystä? Vai menikö kaikki aikasi muiden stalkkaamiseen? Eiköhän Jennilläkin ole vapaa-aikanaan oikeus käydä missä haluaa ja kenen kanssa vaan. Eikä se kyllä kuulu kenellekään kuka kyseinen mies on, se on heidän oma asiansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei ollut. Nuori oli, ehkä about 20-22v. Eikä olleet missään Vip-aitiossa vaan siellä muitten kanssa istumakatsomossa.

Chisun keikka oli clubin puolella ja siellä ei ole istuimia. Eikä VIP-aitiotakaan ;D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Chisun keikka oli clubin puolella ja siellä ei ole istuimia. Eikä VIP-aitiotakaan ;D

Hähää, kiinni jäi AP taas valehtelusta! En tajua mikä motiivi hänellä on syöttää tätä skeidaa tänne päivittäin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hähää, kiinni jäi AP taas valehtelusta! En tajua mikä motiivi hänellä on syöttää tätä skeidaa tänne päivittäin. 

Tuo edellinen viesti istumakatsomosta ym EI ollut minun kirjoittama vaan jonkun spämmärin. Olivat minun vieressä lähes takarivissä stagen edessä. Enkä minä mistään VIP-aitioista puhunut. Enkä valehtele, kerron vaan mitä näin. Ja kyllä, seurasin Chisun keikkaa, oli todella vaikuttava, etenkin ne rauhalliset uudet biisit, intiimi tunnelma.

terv.AP

Vierailija

Aika outoa että Jenni olisi muka alkanut näyttäytyä julkisesti ties kenen miehen kanssa, kun tähän asti on pitänyt kaikki suhteensa visusti piilossa. Ei ole loogista joten ei voi olla tottakaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat