Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduttaminen on helppoa

Vierailija

Lopetin kaljanjuonnin ja sen myötä krapulamässäämisen. Turvotus hävisi ja 12kiloa laihduin 2kk. Näinkö helppoa se olikin, ei olisi uskonut.

-mies

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Entäs jos ei ole harrastanut kaljanjuontia ja sen jälkeistä krapulamässäilyä?

Kuinka helppoa se silloin on?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ei ole harrastanut kaljanjuontia ja sen jälkeistä krapulamässäilyä?

Kuinka helppoa se silloin on?

Emmä tiiä, mut toi kalja näköjään sellasta kamaa, että turpoo ku pullataikina, ihan kun ilmat ois puhkastu meikäläisestä.

-mies

Vierailija

ssss kirjoitti:
Onhan se, jos on motivaatiota.
Mulla ei oo mitään kummosta motivaatiota, ei vaan oo kalja maistunu.

-mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei juo kaljaa
Juu ei, pitää jättää joku muu veks sitten, niin voi ehkä jeesaa jos haluu laihtuu.

-mies

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi varmaan tuohon olueen tartutaan kun kaikki tietää sen että turvottaa.

Niin turvottaa suolaiset sipsitkin.

Ja leipä, jossa on enemmän suolaa kuin sipseissä.

Vierailija

Helppoa se on. Pitää vain olla mässäämättä paskaa kurkustaan alas vuorokauden ympäri. Helppoa ja yksinkertaista.

Vierailija

Laskekaapa kiusallanne sen yhden illan peruskulutuksen (siis te, jotka illanvietossa juotte enemmän kuin yhden lasillisen tai ylipäätään vietätte iltaa!) kalorimäärä. Siihen päälle ehkä grillisapuskat baarin jälkeen ja vielä aamulla krapulamättöä, niin kalorisaldo on aivan jäätävä. Että paljon vaikutuksia, kun jättää alkoholin pois. :)

Vierailija

Onneksi täällä kateellisten kiukuttelijoiden maassa vastaanotto on just tällänen... Mä sanon sen sijaan että hyvä suoritus!

Vierailija

Mulla on paheena siiderin lipitys. Kaksikin 0.5l tölkkiä menee illassa, arkisinkin. Tosin kuivana joten hiukan vähemmän kaloreita. Myös viiniä saatan juoda pullon vkonloppuna. Alkoholismi uhkaa mutta kyllä kai tää lihottaakin? Miten eroon?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on paheena siiderin lipitys. Kaksikin 0.5l tölkkiä menee illassa, arkisinkin. Tosin kuivana joten hiukan vähemmän kaloreita. Myös viiniä saatan juoda pullon vkonloppuna. Alkoholismi uhkaa mutta kyllä kai tää lihottaakin? Miten eroon?

... Lopettamalla? Älä osta viiniä äläkä siidereitä, tai päätä jokin tietty päivä, jolloin saat nauttia noista luvan kanssa (muttei ehkä tyyliin joka tiistai, keskiviikko ja lauantai...). Kaipa itse kullekin paheensa välttäjälle kehittyy joitakin korvaavia tapoja tai esimerkiksi tekemisen keksimistä hetkiin, kun on yleensä sen paheen aika, mutta ensimmäinen ja se vaikein askel taitaa vain olla tavan lopettaminen. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat