Villeroy & Boch artesano original vai Rörstrand Swedish Grace astiasto?

Vierailija

Kommentit (8)

Vierailija

Molemmat supertylsiä, mutta ehkä tuo valkea on helpommin yhdisteltävissä muihin astiastoihin. Itse ottaisin silti tuon mustan, koska siinä nyt on edes vähän jotain jännää, vaikkei hirveästi siinäkään. 

Vierailija

Saa kyllä myös ehdottaa jotakin sarjaa. Rahaa ei ole hirvittävän paljon, joten suht edullinen pitäisi olla. Kukkia ja vastaavaa vähän vierastan. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saa kyllä myös ehdottaa jotakin sarjaa. Rahaa ei ole hirvittävän paljon, joten suht edullinen pitäisi olla. Kukkia ja vastaavaa vähän vierastan. Ap

No mites vaikka toi Rörstrandin Filippa K? Ta Iittalan Tuokio? Marimekon Sääpäiväkirja? Hankala, kun itse vierastan liian matchymatchy-astioita  ja kattauksia. Toki lautaset on keskenään samanlaisia, ja mukeja on pariakin sarjaa, mutta ei mulla ole koko hela sortimenttia vain yhdenlaista kippoa ja kuppia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mites vaikka toi Rörstrandin Filippa K? Ta Iittalan Tuokio? Marimekon Sääpäiväkirja? Hankala, kun itse vierastan liian matchymatchy-astioita  ja kattauksia. Toki lautaset on keskenään samanlaisia, ja mukeja on pariakin sarjaa, mutta ei mulla ole koko hela sortimenttia vain yhdenlaista kippoa ja kuppia.

Filippa K on miellyttävän näköinen, mutta mietin, että kyllästyyköhän siihen vuosien saatossa helposti. Filippa K-mukit ajattelin kyllä ostaa jos päädyn jompaankumpaan aloitusviestissä mainittuun. Tuokio on poissuljettu liian sinisenä. Sääpäiväkirja olisi ihana, mutta aivan liian kallis. Pohdin sitä, mutta budjetti ei vaan riitä.

Noita alkuperäisiä mietin just senkin takia, että on helppo laajentaa astiakokoelmaa jatkossa. Ehkä. Tarkoituskaan ei siis ole, että kaikki olisi samaa, mutta kunhan alkuun pääsisi! Ap

Nokkio

Hei ap!

Mihin sarjaan päädyit? Itse katselin juuri tuota Artesano-sarjaa. Pidän sen neutraaliudesta, kun mulla on värikkäitä yhdisteltäviä siihen.

Haluaisin myös vaihtaa Teemojen tilalle jotkut yhtä pienet leipälautaset, että sopivat hyvin tiskarin yläkoriin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat