Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaisitko lapsellesi tällaisen Barbien/Bratzin/Monsterin originaalin sijaan?

Vierailija

http://treechangedolls.tumblr.com/

Mitä tykkäätte tällaisesta uudelleenmaalaamisesta? Ostin meinaan kirppikseltä kasan nukkeja ja meinasin ruveta kans tuunailemaan näitä... :) Mitähän laittaisi hinnaksi per nukke?

Kommentit (13)

Vierailija

Up! Kattokaas kiitos kiltit tuo linkki! Nukeista on siis maalattu sieviä peruslapsia näiden Bratzien keimailevien ilmeiden sijaan, asialliset vaatteet jne? Kelpaisko vaikka 25 euroa / nukke? ap

Vierailija

Jos osaat maalata niin voisin vaikka ostaakin jos olis omia lapsia. Kivan näköisiä. Tosin ei mulla oo mitään noita alkuperäisiäkään vastaan. Oon itse jo Bratz ikäpolvea enkä minäkään mitenkään kieroon kasvanut.

Vierailija

Jos lapsi olis toivonut Bratzia, ostaisin sellaisen enkä tuollaista kilttiä versiota. Olen sen verran nuori että mulla on itsellänikin ollut toivelistalla Bratz aikoinaan, ja tiedän että surku olis tullut jos olisin saanut tollasen "nössöversion". Bratzit kun on pienen tytön silmään cooleja ja vähän pahiksia.

Barbeissa on alun perinkin kiltimpi fiilis, joten siitä en osaa sanoa olisiko niin paha jos olisi vähän erilainen kuin toivenukke.

Vierailija

Hienoja on ja varmasti äidit tykkää, mutta en usko, että lapsia kiinnostaa. Itselläni kaksi tyttöä ja Bratzit ja Barbiet on jo ihan out, mutta Monster Highit ovat se kova juttu tällä hetkellä. Mutta vitsi onkin siinä, että ovat puoliksi hirviöitä. Taviksina tuskin ovat lasten mieleen, äitien kylläkin.

Vierailija

En ostaisi. Nuo tuunatutkin on nättejä, mutta jos lapsi on toivonut jotain tiettyä niin en ostaisi muita. En mä itsekkään tykkää saada mitään sinnepäin juttuja lahjaksi.

Vierailija

No en ostaisi.

Noi on aika jänniä kun bratzeilla on kuitenkin tissit ja vyötärö ja noi näyttää kaikki 12-vuotiailta, kunnes ne riisuu. Nukeilla leikitään muutenkin yleensä aikuisten elämää tai jotain ihan erilaista. Ei kukaan halua leikkiä nukella joka on samanikäinen kuin itse on. Mitä niillä leikkis?

Nyt tää menee kouluun ja sieltä jumppaan ja sitten kotiin syömään... Tekee samaa kuin se leikkivä lapsi ite:D barbit voi mennä töihin ja treffeille ja vaikka sekstailla ja ajaa autoa ja bratzit samoin. Monsterinuket varmaan tekee samoja juttuja tai sitten seikkailee jossain ihan omassa maailmassaan.

Vauvanukeilla voi leikkiä olevansa äiti, barbeilla yms voi leikkiä aikuisten juttuja, monstereilla vaikka taikuutta ties mitä, Simpsonit-hahmoilla simpsoneita jne. Ymmärrän kyllä että äidit tykkää noista, mutta lapsille varmaan tylsiä. Toki tommonenkin voi mennä vaikka ruokakauppaan tai pelastaa maailman tai jotain, mut kyllä se nuken ulkonäkö jonkun verran vaikuttaa lapsen mielikuvitukseen ja millaisia leikkejä sillä leikkii.

Vierailija

Tuli vielä mieleen, että noitahan voisi kustomoida vaikka lahjansaajan näköiseksikin?

Ja ostin siis ensiksi nuket, mulla oli ajatuksena tuunata niitä vähän sellaiseen aikuisempaan makuun, mutta sitten goolaillessani uudelleenmaalaamista, nämä hahmot tuli vastaan ja itse kyllä tykkään kovasti. ap

Vierailija

Minusta nukkien tuunailu vaikuttaa kivalta harrastukselta, mutta nyt kun luin muiden kommentit, niin ehkä kallistun itsekin sille kannalle, että kohderyhmäsi ovat aikuiset keräilijät, eivätkä lapset.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat