Naiset on epäkohteliaita kuskeja

Vierailija

Etenkin nuoret naiset. Eivät koskaan väistä jalankulkijoita vaan kaasuttavat vaan. Miksi te naiset olette noin törkeitä? Johtuuko se siitä että jos kävelijä on mies niin pelkäätte että mies rakastuu teihin jos annatte heidän kulkea suojatiellä?

Kommentit (6)

Vierailija

Mä väistän! Ja pyöräilijöitä myös, silloin kun sääntöjen mukaan kuuluu.

Mutta nyt on aamuisin kyllä tosi hämärää, joten toivottavasti sullakin on riittävästi heijastusta vaatetuksessa. Ei muuten paljon kerkeä väistellä, jos näkee kävelijän vasta kun se on siinä nokan edessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taas näitä naisviha aloituksia, naiset sitä ja tätä.

Kommentoitko samalla tavalla siihen ketjuun joka kertoi miesten epäkohteliaisuudesta ja joka oli saanut aika paljon yläpeukkuja täällä, hmm?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä naisviha aloituksia, naiset sitä ja tätä.

Kommentoitko samalla tavalla siihen ketjuun joka kertoi miesten epäkohteliaisuudesta ja joka oli saanut aika paljon yläpeukkuja täällä, hmm?

Tulin juuri, joten en ole nähnyt ketjua.

Vierailija

Huomannut tämän myös. Luulisin sen johtuvan siitä kun tottuneet, että naiset pääsevät ensin. Varsinkin ns. paremmalta näyttävät naiset on näitä Minä ensin -tyyppejä.

Ja olen itsekin nainen.

Vierailija

Täh? Tutkimusten mukaan naiset ovat parempia kuskeja, eli noudattavat kaikkia sääntöjä tunnollisesti, kun taas miehet kurvailevat miten lystäävät.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat