Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten olemattomat käytöstavat

Vierailija
21.11.2015 |

Olen töissä paikassa, jossa on suunnilleen yhtä paljon miehiä ja naisia. Asiakkainamme samoin on suunnilleen yhtä paljon miehiä kuin naisiakin. Kuljemme käytävillä päivittäin paljon. Ihmettelen sitä, että miten naisilla on niin paljon enemmän käytöstapoja kuin miehillä. Naiset tulevat vastaan käytävillä, tervehtivät tai nyökkäävät, vaihtavat muutaman sanan. Naiset pitävät ovia auki ihmisille, niin miehille kuin naisillekin, mutta miehet yleisimmin livahtavat ovista ja antavat niitten sulkeutua päin naamaa. Aterioimme usein samoissa pöydissä, mutta naiset ovat niitä, jotka kysyvät "ottaisitko" kun kaatavat itselleen lasillisen vettä. Miehen en ole koskaan kuullut näin kysyvän.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on hyvillä käytöstavoilla varustettuja miehiäkin. Mutta mä näen, että tuollaiset jutut ovat enemmänkin ikäkysymys. Parikymppisissä on käsittämättömän huonosti käyttäytyviä minä itte -tyyppejä paljon. Ei heistäkään tietysti kaikki, mutta moni.

Vierailija
22/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femakko sheimaamassa suomalaista miestä virallisella miesvihapalstalla.

Yllättäää? Not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat oppineet että kaikki naisille annettu huomio on naisten mielestä jotain stalkkerointia, ahdistelua tai iskuyritys. Mulle ihan oikeasti kävi kerran niin että pidin ovea auki takana tulleelle naiselle ja se nainen jotain vähän tylynä vaan hymähti tyyliin että mitäs vittua jäit siihen odottelemaan.

Totta ja et saa kiitosta tai hymyä, yleisin reaktio vittumainen hymähdys. Olenkin lopettanut kaikenlaisen herrasmiesmäisyyden aikoja sitten. Vanhuksia autan, mutta en naisia jotka ovat nuorempia.

Vierailija
24/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisin reaktio oli kun nainen suuttui minulle, tarjosin paikkaa ruuhkajunassa. Vittumaiset hymähtelyt taas ovea avatessa on ihan perussettiä, kas kun ei sylje naamalle se tehostaisi sitä halveksuntaa vähän lisää.

Vierailija
25/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat oppineet että kaikki naisille annettu huomio on naisten mielestä jotain stalkkerointia, ahdistelua tai iskuyritys. Mulle ihan oikeasti kävi kerran niin että pidin ovea auki takana tulleelle naiselle ja se nainen jotain vähän tylynä vaan hymähti tyyliin että mitäs vittua jäit siihen odottelemaan.

Minullekin on käynyt näin. Se on inhottavaa kun ystävälliseksi tarkoitetun eleen jälkeen tunteekin itsensä vain idiootiksi, jopa jotenkin likaiseksi. Jos on miesten käytöstavat heikentyneet, niin samoin on kyllä naistenkin, tai ainakin kyky ottaa kohteliaisuuksia vastaan. Jos mies miellyttää naisen silmää, niin silloin kyllä osataan käyttäytyä. Naistenkin kannattaisi muistaa, että naisten ja miesten välinen kanssakäynti on vastavuoroista. Jos miehet ei enää ole niin kohteliaita kuin ennen, siihen saattaa löytyä syy muualtakin kuin miehistä itsestään. Siihen on ihan syynsä miksei sitä kättä laiteta kuumalle levylle kovin montaa kertaa.

-m31

Vierailija
26/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdinkin, että tämä on parikymppisten palsta. Jos mies pitää ovea auki yli nelikymppiselle naiselle, niin saa varmaan kiitoksen ja hymyn. Minkä ikäinen mies vaan, sillä yli nelikymppiset naiset osaavat käyttäytyä kauniisti. Mutta yli nelikymppiset naisetpa ovatkin pelkkää ilmaa miehille aina, ikään katsomatta. Siitä siis johtuu, että meinaan kävellä päin ovea kun harhaisesti oletan, että sitä pidettäisiin auki jäljessätulevalle.

Vierailija
27/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdinkin, että tämä on parikymppisten palsta. Jos mies pitää ovea auki yli nelikymppiselle naiselle, niin saa varmaan kiitoksen ja hymyn. Minkä ikäinen mies vaan, sillä yli nelikymppiset naiset osaavat käyttäytyä kauniisti. Mutta yli nelikymppiset naisetpa ovatkin pelkkää ilmaa miehille aina, ikään katsomatta. Siitä siis johtuu, että meinaan kävellä päin ovea kun harhaisesti oletan, että sitä pidettäisiin auki jäljessätulevalle.

No aika ihme tapaus olet jos et osaa itse ovia aukoa vaan kävelet niitä päin. Osaatko pukeakaan ilman että joku auttaa?

Vierailija
28/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika ihme tapaus olet jos et osaa itse ovia aukoa vaan kävelet niitä päin. Osaatko pukeakaan ilman että joku auttaa?

Olet varmaan tosi suosittua kahvipöytäseuraa :-)

Ei kysymys ole siitä, että en osaisi itse avata ovea, mutta kun ihmisiä kulkee jonossa niin onhan se aika outoa jos en pitäisi ovea auki seuraavalle?

Vierailija
29/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat miehet 50 + osaavat olla kohteliaita, nuoremmat valitettavasti eivät niinkään. Paitsi jos naisen ulkonäkö miellyttää. Rumat, lihavat ja vanhat saavat oven naamalleen.

Vierailija
30/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nuorille naisille en ole erityisen ystävällinen, jottei tämä miettisi että mitä tuo vanha haiseva äklö äijä kuvittelee.

Vierailija
31/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on muutamalta isolta työpaikalta, joissa noin puoliksi miehiä ja naisia. Useimmat miehet hyväkäytöksisiä, mutta aina sekaan mahtuu muutama juntti. Eräältä työpaikalta tulee mieleeni mies, joka käytävässä vastaan tullessaan ei väistänyt tuumaakaan. Ulkoisesti aina tyylikäs ja tilanteen mukaan pukeutunut.

Ruokapöydästä pari miestä, jotka söivät kuin porsaat: kaikki sekaisin lautaselle hirveän suureksi keoksi ja sitten haarukka oikeaan käteen ja mössätty sapuska tuulensuojaan. Teki joskus mieli kysyä, eikö kukaan ole opettanut, että lautasta ei mätetä niin kukkuroilleen, vaan santsataan mieluummin, tai että aikuiset miehet eivät ole hampaattomia vauvoja, joille pitää muussata ruoka. Näistä "possuista" toisella ei myöskään ollut pukeutumisessa juuri tyylitajua, vaan juhlatilanteessakin hänellä saattoi olla kyllä kauluspaita ja puvuntakki, mutta sitten jotkut pussittavat arkiset vapaa-ajan housut ja hoitamattomat kengät. Ja kyseessä näissä kaikissa tapauksissa yliopistokoulutetut herrat. 

Vierailija
32/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on muutamalta isolta työpaikalta, joissa noin puoliksi miehiä ja naisia. Useimmat miehet hyväkäytöksisiä, mutta aina sekaan mahtuu muutama juntti. Eräältä työpaikalta tulee mieleeni mies, joka käytävässä vastaan tullessaan ei väistänyt tuumaakaan. Ulkoisesti aina tyylikäs ja tilanteen mukaan pukeutunut.

Ruokapöydästä pari miestä, jotka söivät kuin porsaat: kaikki sekaisin lautaselle hirveän suureksi keoksi ja sitten haarukka oikeaan käteen ja mössätty sapuska tuulensuojaan. Teki joskus mieli kysyä, eikö kukaan ole opettanut, että lautasta ei mätetä niin kukkuroilleen, vaan santsataan mieluummin, tai että aikuiset miehet eivät ole hampaattomia vauvoja, joille pitää muussata ruoka. Näistä "possuista" toisella ei myöskään ollut pukeutumisessa juuri tyylitajua, vaan juhlatilanteessakin hänellä saattoi olla kyllä kauluspaita ja puvuntakki, mutta sitten jotkut pussittavat arkiset vapaa-ajan housut ja hoitamattomat kengät. Ja kyseessä näissä kaikissa tapauksissa yliopistokoulutetut herrat. 

Mitä ihmettä väitätkö että kaikki miehet ei ole samanlaisia? Voisiko modet antaa ip-bannin tälle tyypille!

Vierailija
33/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen tuon johtuvan siitä, että miehissä on niin paljon sellaisia, joilla on autistisia piirteitä, ja ne ei osaa peittää sitä niin hyvin kuin naiset.

Luulen tosta autimista johtuvan kans kaikki ne hullut tinderissä yms. joita näkee esim. byefelicia instassa yms.

Vierailija
34/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo pelkasta kommentistasi paistaa kaytostapojen puute. Jos olen lahdossa ulos samaan aikaan mieheni kanssa niin han aina auttaa minulle ensin takin paalle vaikka olen osannut pukea itse n. 40 vuotta. Ravintolassa vetaa tuolin minulle ennen kuin istuu itse jne. mutta han ei olekaan suomalainen.

Nama tavat ja kohteliaisuudet opitaan kotona lapsena tai sitten ei. Suomalaiset naiset saavat syyttaa itseaan siita etta etta ovat kasvattaneet epakohteliaita miehia.

Vierailija
35/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo pelkasta kommentistasi paistaa kaytostapojen puute. Jos olen lahdossa ulos samaan aikaan mieheni kanssa niin han aina auttaa minulle ensin takin paalle vaikka olen osannut pukea itse n. 40 vuotta. Ravintolassa vetaa tuolin minulle ennen kuin istuu itse jne. mutta han ei olekaan suomalainen.

Nama tavat ja kohteliaisuudet opitaan kotona lapsena tai sitten ei. Suomalaiset naiset saavat syyttaa itseaan siita etta etta ovat kasvattaneet epakohteliaita miehia.

Mistä löytyy suomalaisille miehille ulkomaalaisia naisia , jotka arvostavat tälläistä toimintaa kun ei viitsisi pukea naisia väkisin tai tunkea nainen avaamastaan ovesta sekä pakottaa naisia istumaan :D

Vierailija
36/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käyttäytyvät hyvin heti kun hyvällä käytöksellä saa naisia.

Vierailija
37/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät osaa ottaa kohteliaisuuksia vastaan. Kokeilkaapa kiittää kuinka oli hauskaa työskennellä yhdessä. Niin suurin osa on ?????????????  :D

Vierailija
38/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät osaa ottaa kohteliaisuuksia vastaan. Kokeilkaapa kiittää kuinka oli hauskaa työskennellä yhdessä. Niin suurin osa on ?????????????  :D

Tuokin on niin helppoa: Hymy, "kiitos, niin oli!"

Koko Suomi pitaisi laittaa jollekin pakolliselle tapakurssille armeijan tapaan.

Vierailija
39/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka tapakurssi olisi naamioitu joksikin tosi-tv-jutuksi, niin sitten siitä saisivat vinkkejä juuri se sukupolvi, jota ei enää muuten opilla tavoiteta.

Vierailija
40/49 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka tapakurssi olisi naamioitu joksikin tosi-tv-jutuksi, niin sitten siitä saisivat vinkkejä juuri se sukupolvi, jota ei enää muuten opilla tavoiteta.

Sina taisit juuri saada vuoden keksijapalkinnon! Tuohon kun viela lisattaisiin julkiset yla- ja alpeukutukset facebook kuvien ja kertomusten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi