Yhdenillanjuttuni lähti kesken kaiken
Mies iski minut baarissa vähän alle tunti sitten. Käveltiin asunnolleni, joka on ihan keskustassa. Otettiin lisää viiniä jne... Kun oltiin riisumassa, mies sanoikin käyvänsä wc:ssä k*sella. Odottelin makuuhuoneessa enää toppi ylläni, mutta pian ovi kävi ja mies olikin häipynyt.
Mitä ihmettä oikein tapahtui?! Eikö mies ollutkaan ennen nähnyt alastonta naista ja pelästyi, kun olimme pääsemässä tositoimiin? Olen ihan ihmeissäni.
Muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (118)
Käyttäjä177 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse häipynyt viime tingassa ja se johtui siitä että nainen paljastui paljon lihavammaksi kuin luulin. Olisi vain kaduttanut jälkikäteen.
Varmasti olisi sitä naista kaduttanut, jos olisi päätynyt sänkyyn sian kanssa.
Eli miehellä on velvollisuus pitää sinua kiihottavana tai on sika? Aika hemmoteltua touhua...
Sinä olet sika sen takia, koska olet pinnallinen ja ilkeä. Olet ollut sitä varmasti muulloinkin, kuin vain tuon yhden kerran ja tulet varmasti jatkossakin olemaan.
Eli jotta en olisi pinnallinen, minun pitäisi ilmeisesti tuntea vetoa kaikennäköisiin ja kokoisiin naisiin. Ja jotta en olisi ilkeä minun pitäisi pakottaa itseni panemaan naista, jota en pidä viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun voisivat lukea kaikki ne jankkaajat, jotka väittävät, että naisilla on seksuaalista valtaa miehiin, ja nainen saa seksiä mieheltä aina, kun vain haluaa.
Ei kuka tahansa nainen saakaan keneltä tahansa... mutta että naisillako ei olisi seksuaalista valtaa? Kumpikohan voi treffeillä käyttäytyä huonommin? Kumpikohan voi sikailla parisuhteessa vaikka mitä ilman että seksin saanti loppuu? Kumpikohan voi saada yleensäkään seksiehdotuksia vain laittamalla nettiin ilmoituksen?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä177 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse häipynyt viime tingassa ja se johtui siitä että nainen paljastui paljon lihavammaksi kuin luulin. Olisi vain kaduttanut jälkikäteen.
Eli miehellä on velvollisuus pitää sinua kiihottavana tai on sika? Aika hemmoteltua touhua...
Sinä olet sika sen takia, koska olet pinnallinen ja ilkeä. Olet ollut sitä varmasti muulloinkin, kuin vain tuon yhden kerran ja tulet varmasti jatkossakin olemaan.
Eli jotta en olisi pinnallinen, minun pitäisi ilmeisesti tuntea vetoa kaikennäköisiin ja kokoisiin naisiin. Ja jotta en olisi ilkeä minun pitäisi pakottaa itseni panemaan naista, jota en pidä viehättävänä.
No ei tietenkään. Sinä olet ilkeä ihmisille, jos he eivät ole kauniita, ja se on pinnallista ja julmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun voisivat lukea kaikki ne jankkaajat, jotka väittävät, että naisilla on seksuaalista valtaa miehiin, ja nainen saa seksiä mieheltä aina, kun vain haluaa.
Ei kuka tahansa nainen saakaan keneltä tahansa... mutta että naisillako ei olisi seksuaalista valtaa? Kumpikohan voi treffeillä käyttäytyä huonommin? Kumpikohan voi sikailla parisuhteessa vaikka mitä ilman että seksin saanti loppuu? Kumpikohan voi saada yleensäkään seksiehdotuksia vain laittamalla nettiin ilmoituksen?
Miehet käyttäytyvät yleensä ihan joka paikassa huonommin.
Miehet sikailevat aina parisuhteissa enemmän ja naiset antavat aina liikaa anteeksi, ja siten se parisuhde ja myös se seksi jatkuvat.
Ja tuo seksiehdotusten saaminen. Sekö on mielestäsi joku etuoikeus? Nehän ovat yleensä juuri epätoivottua seksuaalista ahdistelua, jota nainen nimenomaan EI halua osakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä177 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään. Sinä olet ilkeä ihmisille, jos he eivät ole kauniita, ja se on pinnallista ja julmaa.
Siinä ei ole mitään ilkeää, jos jättää panematta. Jos olisi, niin sitten mennään jo raiskauksen puolelle. Jokainen saa kieltäytyä silloin kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä177 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole mitään ilkeää, jos jättää panematta. Jos olisi, niin sitten mennään jo raiskauksen puolelle. Jokainen saa kieltäytyä silloin kun haluaa.
Et selvästikään tajua pointtia, vaikka se on väännetty rautalangasta jo moneen kertaan. Joten antaa olla, koska älysi ei riitä tähän väittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä177 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvästikään tajua pointtia, vaikka se on väännetty rautalangasta jo moneen kertaan. Joten antaa olla, koska älysi ei riitä tähän väittelyyn.
Sä et ole mitään perustellut, sanonut vain miten olen ilkeä kusipää ja ilmeisesti ego ei nyt anna periksi, joten lähdet tuolle linjalle. Mitäpä minä tuohon voin sanoa. Hienoa jos tunnet nyt voittaneesi, pitää niitä onnistumisia joskus sullekin tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä177 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummastipa nää sun viestit saa muuten paljon alapeukkuja, vaikka mä olen vain tyhmä ja ilkeä :D
No jos vaikuttaa että iskupaikoissa käyvä nainen on menossa heti asiaan ilman että on tehty testit ym niin sitten voi olettaa että todennäköisyys että naisella on jotain on liki 100% - ei ehkä juuri nyt, mutta ennen pitkää jos sama meno jatkuu.
Eli eiköhän tuossa itsestään huolta pitävä päättele että parempi jättää väliin homma.
Jos nyt ajatellaan järkeviä yhden illan juttuja niin eiköhän ne mene niin että löydetään henkilö joka vaatii aina testit (molemmin puolin) ja sitten jos testit vaikka kestää vuoden tms tulla, niin käytetään sellaista Alien leffoista tuttua jäädyttämistekniikkaa jolla varmistetaan ettei toinen käy hankkimassa tauteja sillävälin kun testit on vielä valmistumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet käyttäytyvät yleensä ihan joka paikassa huonommin.
Miehet sikailevat aina parisuhteissa enemmän ja naiset antavat aina liikaa anteeksi, ja siten se parisuhde ja myös se seksi jatkuvat.
Ja tuo seksiehdotusten saaminen. Sekö on mielestäsi joku etuoikeus? Nehän ovat yleensä juuri epätoivottua seksuaalista ahdistelua, jota nainen nimenomaan EI halua osakseen.
Se kumpi sikailee parisuhteessa enemmän on ihan tapauskohtaista. Ja väitän että miehet ovat kyllä useammin naiiveja ja naisen pelattavissa. Ei osata olla varuillaan että pieni, hento, hymyilevä olento voisi olla julma ja leikkiä tunteillasi.
Se on huomattavasti suurempi valta saada niitä seksiehdotuksia ja valita niistä paras, kuin mennä ottamaan pakkeja vastaan, mitä lähes jokainen mies joutuu tekemään jos haluaa seuraa löytää. Voit itse mennä kokeilemaan miten helppoa se on, kun menet juttelemaan naiselle, mutta et keksi mitään sanottavaa, päässä vaan jyskyttää että pitäisi jotenkin tehdä vaikutus naiseen ja lopulta päädyt sanomaan jotain idioottimaista. Kävelet pois ja kun katsot taaksesi, naiset pyörittelevät silmiään yrityksellesi. Aikamoinen valta miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini meni joskus humalassa kahden naisen kanssa niiden kämpille ja sitten vessassa huomasi, ettei veitikka tottelekkaan. Lähti sitten liukkaasti tekoselitysten kera.
Ihmettelen tuota miesten paniikkia, että jos ei heti sillä sekunnilla seiso kun pitäis, niin koko peli on samantien menetetty ja koko juttu pitää unohtaa.
Kyllähän sen kuitenkin aina saa heräteltyä.
Oisko mies on kokenut sen, että nainen tuomitsee löysämunaksi, jos ei heti seiso?
Tämä on tosi juttu. Pääsin kerran jatkoille yhden tytön luokse ja toiveissa oli harrastaa seksiä. No nainen otti vaatteita pois päältä ja huomasin, että sen selkä ja hartiat on aivan kauheita! Siis koko selkä ja hartia-alue täynnä finnejä, valkopäitä, mustapäitä, joiden koko vaihteli pienistä aina semmosiin 2cm alueisiin yms ja ajattelin, et ei helvetissä. Jäin toki yöks ja annoin suuseksiä mutta itse toimintaan en pystynyt ja selittelin liian kovalla humalalla. Lähdin sitten aamulla nopeeta. Ollaan kylläkin fb:ssä kavereita.
Olit ilman vaatteita niin ruma, ettei vain yksinkertaisesti ottanut eteen.
mulla meni kerran kaikki halut kun tulin naisen asunnolle, se oli niin järkyttävän rumasti sisustettu,
Lihvakoff kirjoitti:
Olisko miehellä alkanut omatunto soimaan veskissä ja lähti kotiin vaimon luo?
tai puhelin?
Itse olen lähtenyt vierestä ennen kuin nainen on herännyt. Oli sen verran pahan näköinen pakkaus kun kuorsasi.
Oli suunniteltu aamujäykän käyttöä mutta