Miksi jotku bisset valehtelevat olevansa homoja?

Vierailija

Elikkä olen törmännyt monesti varsinkin tuolla qruiserissa niin sanottuihin valehomoihin. Profiilissa lukee muka homoseksuaali mutta kuvat ja tarkemmat henkilötiedot saattavat puhua aivan jotain muuta puolestaan. Kerron tässä pari esimerkkiä. Ensinnäkin huippujen huippu oli se kun eräällä jätkällä oli perinteisellä tavalla hankittu oma lapsi ja tämä tyyppi silti muinamiehinä kehtaa esiintyä qruiserissa muka homoseksuaalina. Ja se toinen tapaus, eräskin tyyppi sekin mies puolinen oli kihloissa jonkun akan lutkan kanssa ja silti sekin esiintyy muka homona. On todella törkeää ja kaksinaamaista touhua sanon minä! Itse olen ihan aito homomies eikä tulisi mieleenkään että sekaantuisin johonkin akan lutkaan. Saako sellaiset tosiaan jotain kiksejä siitä että kantavat muka jotain homoviittaa harteillaan vaikka teot puhuvat aivan jotain muuta puolestaan? Eikö olisi paljon reilumpaa ja suoraselkäisempää kirjoittaa siihen profiiliin biseksuaali jos kerran oikeasti asia niin on?

Kommentit (9)

Vierailija

Vaikka ihminen olisi kuinka kiero ja epärehellinen niin itse en ainakaan usko että kukaan täysin100 prosenttinen homo alkaa suhteeseen naisen kanssa, itse ajatuskin tuntuu jo todella kuvottavalta. Vaan kyllä siihen tarvitaan jonkin asteinen biseksualismi. Ja jos ne kerran ovat kaapissa olevia bissejä, niin miten ne sitten uskaltavat kirjoittaa qruiser profiiliinsa ennemmin homo kuin biseksuaali?

Vierailija

Käsittääkseni melko yleistä, että mies ei pitkään aikaan halua myöntää homouttaan itselleen, saatika muulle maailmalle. Joillain on käsitys että mies on mies vaan kun vierellä on nainen ja jotkut kokevat tuon homouden ällötykseksi. Sitten kun ikää tulee niin jossain vaiheessa ei jaksa enää valehdella itselleen ja muille ja lakataan tuhlaamasta elämää kulisseihin.

Vierailija

No silloin jos ihminen on niin tiukasti kaapissa ettei edes itselle pysty myöntämään tosiasioita niin silloinhan homous ei näy missään. Mutta siinä vaiheessa kun ihminen laittaa profiilinsa nettiin ja kirjoittaa vielä kuvan viereen homoseksuaali, niin sehän tarkoittaa sitä että silloin on tullut ainakin itselleen ulos kaapista. Ja enhän itsekkään edes tietäisi että joku on valehomo jos se ei jossain jollain tavalla näkyisi.

Vierailija

Ei Suomessa kenenkään ole tarvinnut viimevuosikymmeninä piilotella homouttaan. Kulissiavioliitot ovat pelkkä myytti. Nämä "myöhäisheränneet lesbot" ovat bissejä jotka rikkovat seksuaalisten himojensa vuoksi perheensä. Kyse on itsekkäistä naisista joille omat seksuaaliset oikut ovat tärkeintä.

Vierailija

Itse sanoisin että kyse on paremminkin itsekkäistä naisista joille kulissit on tärkeämmät kuin eläminen bissenä rehellisesti omana itsenään. Ja sama koskee tietenkin myös bisse miehiä. En itsekkään ole mikään julkihomo mutta ei silti tulisi mieleenkään hankkia mitään kulissi naisystävää koska valhe on aina valhetta. Mutta se miksi olen pitänyt homouteni täysin omana tietonani johtuu siitä etten varmuudella tunne yhtään toista homoa netin ulkopuolelta. Ja miksi kuuluttaisin asiaa heteroille koska he eivät sillä tiedolla tee yhtään mitään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat