Olen täynnä raivoa, mitä tehdä?

Vierailija

Olen yli viikon ollut jo täynnä raivoa. Vihaan todella monia asioita ja pidän enemmistöä nykysuomalaisista täysin vääristyneinä ajattelultaan, vihaan median sisällöstä suurta osaa, vihaan tätä valhetta jonka keskellä joudun elämään.

Joudun menemään omaisten luo joulun ajaksi. En tiedä miten saan raivoni hillittyä siellä. Olen jo sen päättänyt, etten aio juoda alkoholia tippaakaan jouluna (en juo muutenkaan juuri koskaan), edes jouluaterialla punaviiniä. Pelkään että jossain kohtaa napsahtaa ja haukun kaikki pataluhaksi.

Suoraan sanoen en usko, että mikään menetelmä voi enää poistaa raivoani. Liian kauan olen joutunut patoamaan kaiken paskan sisääni. Sekä henkilökohtaisesti että yleisellä tasolla. En kestä enää. Kohta raivo purkautuu ulos, ja voi sitä, joka sattuu kohdalle :( En voi asialle itse enää mitään.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen yli viikon ollut jo täynnä raivoa. Vihaan todella monia asioita ja pidän enemmistöä nykysuomalaisista täysin vääristyneinä ajattelultaan, vihaan median sisällöstä suurta osaa, vihaan tätä valhetta jonka keskellä joudun elämään.

Joudun menemään omaisten luo joulun ajaksi. En tiedä miten saan raivoni hillittyä siellä. Olen jo sen päättänyt, etten aio juoda alkoholia tippaakaan jouluna (en juo muutenkaan juuri koskaan), edes jouluaterialla punaviiniä. Pelkään että jossain kohtaa napsahtaa ja haukun kaikki pataluhaksi.

Suoraan sanoen en usko, että mikään menetelmä voi enää poistaa raivoani. Liian kauan olen joutunut patoamaan kaiken paskan sisääni. Sekä henkilökohtaisesti että yleisellä tasolla. En kestä enää. Kohta raivo purkautuu ulos, ja voi sitä, joka sattuu kohdalle :( En voi asialle itse enää mitään.

Voit sinä: Mennä hoitoon!

Vierailija

Entinen kämppikseni osti Tiimarista isoja satseja halpoja juomalaseja, jotka rikkoi huoneessaan esim. seinään paiskomalla. Samalla taustalta kuului kiroilua ja itkua. Lopuksi aina kuului imurin ääni. Se oli jotenkin pelottavaa, vaikka hän oli kertonut minulle hoitavansa raivon tietoisesti sillä tavalla.

Vierailija

Tilanne on se, että kun lakkaat olemasta avuton lapsi ja otat vastuun, sitten voit asioille jotain. Eikä tuo uhmaikäisen raivariasenne auta. Toki voit kiukutella vaikka kuinka, huuda ja raivoa. Mutta muut ei sun elämää muuta. Se pitää tehdä itse. Ota vastuu.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat