Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen täynnä raivoa, mitä tehdä?

Vierailija
20.11.2015 |

Olen yli viikon ollut jo täynnä raivoa. Vihaan todella monia asioita ja pidän enemmistöä nykysuomalaisista täysin vääristyneinä ajattelultaan, vihaan median sisällöstä suurta osaa, vihaan tätä valhetta jonka keskellä joudun elämään.

Joudun menemään omaisten luo joulun ajaksi. En tiedä miten saan raivoni hillittyä siellä. Olen jo sen päättänyt, etten aio juoda alkoholia tippaakaan jouluna (en juo muutenkaan juuri koskaan), edes jouluaterialla punaviiniä. Pelkään että jossain kohtaa napsahtaa ja haukun kaikki pataluhaksi.

Suoraan sanoen en usko, että mikään menetelmä voi enää poistaa raivoani. Liian kauan olen joutunut patoamaan kaiken paskan sisääni. Sekä henkilökohtaisesti että yleisellä tasolla. En kestä enää. Kohta raivo purkautuu ulos, ja voi sitä, joka sattuu kohdalle :( En voi asialle itse enää mitään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä, räjähdä julkisesti.

Vierailija
2/16 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko suukon?

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, jos ottaisit tohtoriin yhteyden?

Vierailija
4/16 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli viikon ollut jo täynnä raivoa. Vihaan todella monia asioita ja pidän enemmistöä nykysuomalaisista täysin vääristyneinä ajattelultaan, vihaan median sisällöstä suurta osaa, vihaan tätä valhetta jonka keskellä joudun elämään.

Joudun menemään omaisten luo joulun ajaksi. En tiedä miten saan raivoni hillittyä siellä. Olen jo sen päättänyt, etten aio juoda alkoholia tippaakaan jouluna (en juo muutenkaan juuri koskaan), edes jouluaterialla punaviiniä. Pelkään että jossain kohtaa napsahtaa ja haukun kaikki pataluhaksi.

Suoraan sanoen en usko, että mikään menetelmä voi enää poistaa raivoani. Liian kauan olen joutunut patoamaan kaiken paskan sisääni. Sekä henkilökohtaisesti että yleisellä tasolla. En kestä enää. Kohta raivo purkautuu ulos, ja voi sitä, joka sattuu kohdalle :( En voi asialle itse enää mitään.

Voit sinä: Mennä hoitoon!

Vierailija
5/16 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy räjähtämässä hallitukselle.

Vierailija
6/16 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nyrkkeilysäkki! Sellaista minä hakkaan kun raivostututtaa, muuten saisi muut nenilleen.

Vierailija
7/16 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi kokeilla mennä vaikka metsään karjumaan tai hakkaamaan päätänsä mäntyyn.

Vierailija
8/16 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tätä "en voi sille mitään..." Totta helvetissä voit, olet aikuinen, ota vastuu käytöksestäsi.

Vierailija
9/16 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kämppikseni osti Tiimarista isoja satseja halpoja juomalaseja, jotka rikkoi huoneessaan esim. seinään paiskomalla. Samalla taustalta kuului kiroilua ja itkua. Lopuksi aina kuului imurin ääni. Se oli jotenkin pelottavaa, vaikka hän oli kertonut minulle hoitavansa raivon tietoisesti sillä tavalla.

10/16 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa avautua tunteistaan ennenkuin ne patoutuu. Tuosta tilastasi kärsit vain itse, joten anna palaa ja sano miltä tuntuu!

11/16 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta hormonaalinen ehkäisy, sitten helpottaa.

12/16 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä sinua varsinaisesti nyt pännii?

Vierailija
13/16 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkeilytunnille, juoksemaan luontoon tai kuntosalille.

Vierailija
14/16 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai räjähdä täällä, me kestetään.

Vierailija
15/16 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on se, että kun lakkaat olemasta avuton lapsi ja otat vastuun, sitten voit asioille jotain. Eikä tuo uhmaikäisen raivariasenne auta. Toki voit kiukutella vaikka kuinka, huuda ja raivoa. Mutta muut ei sun elämää muuta. Se pitää tehdä itse. Ota vastuu.

Vierailija
16/16 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai maailma ei pyöri kuten ap tahtoo? Kuule näin se on. Vaikka parkuisit miten. Ala elää ja muuta sitä mitä voit. Muuta

Opiskele

Hanki duuni

Harrasta

Rakasta

Liiku

Mikä on tavoitteesi ?