Tykkäsinkö turhaan huonoa tapailemani miehen lahjasta?Onko teistäkin vähän stalkkeri meininkiä?

Vierailija

Elikäs mulla on tv-sarjojen hajanaisia kausia dvd:nä kirjahyllyssä.Mies ihmetteli miksen ole hommannut kaikkia ja nauroin että se on mun yksi harrastus kun joskus niitä halvalla bongailen huutonetistä ja täydennän kokoelmaani.Mies jäi pariviikkoa sitten mun luo nukkumaan kun lähdin töihin ja tänään kun nähtiin hän oli hommannut mulle kaikki puuttuvat kaudet.Mulle tuli jotenkin ikävä olo että se on penkonnut mun kotiani kynän ja paperin kanssa ja merkannut ne kaikki 23levyä ylös ihan kun jossain inventaariossa.Lisäksi tulee mieleen onko se tutkiminen jäännyt vaan kirjahyllyyn vai onko tää koko kämppä käännetty mun selän takana?Päin naamaa en kehdannut kysyä.Mitä mieltä te muut mammat olette vetäisittekö herneen nenään?Meinasin kirjoittaa tän siihen huonoimmat lahjat ketjuun mutta siinä taitaa olla jo niin monta sivua että tää olis hävinnyt sinne muiden joukkoon.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

No huh, ei todellakaan ole mitään stalkkaamista! Mies on ajatellut ilahduttaa sua ja keksinyt siihen hyvin idea, kun oli huomannut että osa levyistä puuttuu sulta.
Minun mielestä todella kiva lahja. Semmonen ajatuksella hankittu. Onnistuu harvalta mieheltä!

Vierailija

Mun mies ois aikoinaan voinut tehdä jotain samantapaista. Osoitti välittämistä mm. juuri hankkimalla jotain puuttuvia levyjä jne. Olin pelkästään mielissäni (ja ollaankin oltu naimisissa jo 10 vuotta).

Vierailija

Voi mies parka!Ainoa positiivinen asia ettet mennyt sanomaan päin näköä mitää.Älä menekkään.Tai toivottavasti nyt kuitenkin sait kiitoksen kakastua järkytykseltäs.

Vierailija

Kuinka kauan olette tapailleet ja miten monta kautta oikein osti? 

Ei tuo minusta mitenkään stalkkeria olet jos levyt on ihan näkyvissä, mutta jos kovin nopeasti ostaa hirveän kalliita lahjoja niin mulle tulis epämukava olo siitä.

Vierailija

Olihan tuo lahja aikamoista liioittelua mieheltä ja sabotoi ap:n harrastuksen. Muutama levy olisi ollut ok, mutta tökeröä ostaa ne kaikki. Onko mies kontrollifriikki?

Vierailija

Siis aivan sairas, epäkunnioittava ja alentava sika.

Ei tuollaisen kanssa kannata alkaa seurustelemaan.

Menee ajan kanssa vaan pahemmaksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat