Tykkäsinkö turhaan huonoa tapailemani miehen lahjasta?Onko teistäkin vähän stalkkeri meininkiä?
Elikäs mulla on tv-sarjojen hajanaisia kausia dvd:nä kirjahyllyssä.Mies ihmetteli miksen ole hommannut kaikkia ja nauroin että se on mun yksi harrastus kun joskus niitä halvalla bongailen huutonetistä ja täydennän kokoelmaani.Mies jäi pariviikkoa sitten mun luo nukkumaan kun lähdin töihin ja tänään kun nähtiin hän oli hommannut mulle kaikki puuttuvat kaudet.Mulle tuli jotenkin ikävä olo että se on penkonnut mun kotiani kynän ja paperin kanssa ja merkannut ne kaikki 23levyä ylös ihan kun jossain inventaariossa.Lisäksi tulee mieleen onko se tutkiminen jäännyt vaan kirjahyllyyn vai onko tää koko kämppä käännetty mun selän takana?Päin naamaa en kehdannut kysyä.Mitä mieltä te muut mammat olette vetäisittekö herneen nenään?Meinasin kirjoittaa tän siihen huonoimmat lahjat ketjuun mutta siinä taitaa olla jo niin monta sivua että tää olis hävinnyt sinne muiden joukkoon.
Kommentit (40)
Kovasti täällä ap:tä ihmetellään, mutta minä olen samaa mieltä. Jotenkin outo olo tuosta tulee.
Yks tai kaks levyä ois ollu ihan kiva, mutta että kaikki puuttuva piti saman tien hommata :( Etenkin kun olit sanonut niiden keräilemisen olevan sun harrastus ja ilo. Nythän se on loppu.
Ei ehkä mitenkään stalkkaavaa, mutta ajattelematonta. Kyllä se kuitenkin halus nimenomaan ilahduttaa sua, ehkä vaan innostu vähän liikaa.
Mä ymmärrän miksi tulee epämukava olo, vaikka voi hyvin olla, että tarkoitus on ollut hyvä.. Riippuu miten levyt oli esillä ja kuinka pitkään olette tunteneet lähemmin. Mä en haluaisi tuollaista lahjaa.
Hän on niitä tuskin mistään huutonetistä kerennyt etsimään vaan ostannut uutena.Mieti paljon ne on maksannut ja mitä muuta kivempaa olisi sulle voinnut sillä rahalla ostaa!
Jätä se sika, niin joku meistä voi mahdollisesti bongata kyseisen helmen. Mä olisin ainakin äääääärimmäisen otettu moisesta huomaavaisuudesta. Ja jos ne dvd:t on kirjahyllyssä, niin mitä penkomista siinä ny on??
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän miksi tulee epämukava olo, vaikka voi hyvin olla, että tarkoitus on ollut hyvä.. Riippuu miten levyt oli esillä ja kuinka pitkään olette tunteneet lähemmin. Mä en haluaisi tuollaista lahjaa.
Ai voi olla että tarkoitus oli hyvä?Miten helkutissa tossa vois olla paha tarkoitus?
Jos et olisi koskaan kertonut miehelle mitkä levyt puuttuvat eikä mies olisi koskaan käynyt asunnossasi puhuisin stalkkerimeiningistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihan lahja, tykkäisin! Mies selvästi kuuntelee sinua, ja olet hänelle tärkeä henkilönä. Lahja oli mietitty ja henkilökohtainen, ei mikään random "tästä kaikki naiset tykkää" -lahja.
Mieshän ei nimenomaan kuunnellut. Ap sanoi, että sarjojen ostaminen on hänelle harrastus. Mitä hän nyt harrastaa, kun kokoelma on täynnä?
Aina tulee uusia sarjoja mitä keräillä, uskoisin. Mulle tuli mieleen, että ap:n keräilemät ovat jtn. "ikivanhoja" tyyliin Sinkkuelämää, Frendit, joten mies halusi auttaa vihdoinkin saamaan nämä kokoelmat kuntoon. En usko, että oli kyse mistään Game of Thronesista, koska tämähän esim. on ihan hevetin kallis vieläkin. Nuo em. maksavat muuta euron nykyään, joten varaa on ollut ostaa puuttuvat.
Jokatapauksessa ihan turhaa loukkaantua. Nyt voi alkaa keräilemään jotain muuta tai jopa vaihtaa harrastusta. Toivottavasti pitävät sarjamaratonin ja siinä sivussa tutustuvat enemmän.
Itsehän olen henkeen ja vereen ns. miesvihaaja, mutta kyllä nyt syljelttää ap:n hiekkapilluisuus ja kiittämättömyys.
Olisi kyllä parempi että paljastaisit miehelle heti alkuun millainen tapaus oikein olet, ja laskisit hänet vapaille markkinoille. Ottaisit tilalle paremman ja ei stalkkerimman bile-danin tai vastaavan tasoisesi lahjakkuuden.
Varo ap täällä palstallahan pyörii miehiäkin ja ton viestin kyllä tuntee jos kyseinen mies sen lukee voit menettää aika helmen!Tai no ei kai se enää olis helmi jo av:lla pyöris.
Hei come on, mies voi olla vaikka sarjaraiskaaja tai naistenhakkaaja, mutta yksi levylahja teki siitä yhtäkkiä unelmien poikamiehen. Me tiedämme hänestä vain sen, että kävi kylässä ja osti levyjä. Minusta kuulostaa omituiselta täydellisyydentavoittelulta alkaa täydentää tyttöystävän kirjahyllyjä kysymättä.
Stalkkerimiehen teot näyttävät usein ulkopuoliselke välittämiseltä. Vaikka ruusu tuuliladissa kuulostaa romanttiselta, mutta jos se on epätoivottu niin on ahdistelua jne. Ap kuuntele omia tuntemuksiasi ja jatso koko kuvaa, onko muita juttuja, joista tulee oudot vibat? Onko mies liuan omistushaluinen ja mustasukkainen tai painostaa suhteeseen, eteneekö suhde liian vauhdilla? Onko hän kontrolloiva tai muuta outoa? Sun tuntemukset ratkaisee.
Itselleni tuli kertan vastaava tunne, mies toi kukkia töihin ja aina kun näimme. Kuulostaa hyvältä, mutta tuntui epäsopivalta tilanteeseen. Jälkeenpäin sain tietää, että hän oli jo ennen tapaamistamme varjostanut mua parkkkipaikalla!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihan lahja, tykkäisin! Mies selvästi kuuntelee sinua, ja olet hänelle tärkeä henkilönä. Lahja oli mietitty ja henkilökohtainen, ei mikään random "tästä kaikki naiset tykkää" -lahja.
Mieshän ei nimenomaan kuunnellut. Ap sanoi, että sarjojen ostaminen on hänelle harrastus. Mitä hän nyt harrastaa, kun kokoelma on täynnä?
Ai että tv sarjoja ei ole enempää kuin ne, joista ap oli jo aloittanut keräilyn?
En stalkkaamisena pitäisi, mutta karhunpalveluksena kyllä. Sama kuin minulle mies ostaisi juoksumaton, kun harrastan metsässä juoksemista. En siis missään polulla vaan umpimetsässä. En sen juoksemisen takia, vaan sen metsän takia. Jos mies onnistuu ohittamaan kaiken sen intoiluni metsän muutoksista tai kohtaamisesta ketun kanssa ja ajattelisi vain sitä juoksusuoritusta, ei hän olisi kuunnellut minua ollenkaan. En saa mitään iloa siitä juoksemisesta tuijottaen seinää. Käskisin miestä heivaamaan sen juoksumaton pois, joko itselleen käyttöön tai myyntiin, jos mies suuttuisi siitä, eikä pyytäisi anteeksi ja tajua missä meni vikaan, en suoraan sanoen keksi, miksi suhdetta pitäisi jatkaa.
Jos lahja olisi lahjakortti urheiluvälineliikkeeseen uusia juoksukenkiä varten, olisi lahja hyvä. Tai ap:n tapauksessa, olisi ostanut vain yhden levyn joululahjaksi. Mutta tuolla tavoin ohittaa se, että niiden puuttuvien etsiminen on ap:n harrastus, on vain törkeää kontrolointia ja ilonpilaamista. On aivan eri asia sanoa että haluaa saada sarjat täyteen, kuin sanoa että harrastaa niiden keräämistä. Tai sanoa että pitää kuntoa yllä juoksemalla kuin että harrastaa metsässä juoksemista, jolloin se kuntoilu on oikeastaan vain pieni lisä, ei pääpointti.
Ap, kannattaa hetki rauhoittua, miettiä mikä harmittaa eniten ja kertoa suoraan miehelle, mistä et tykännyt. Sitten odota että mies, jos saa tunnemyrskyn, tekee saman ja jos pystytte puhumaan asian niin että molemmat ymmärtää mitä toinen ajatteli, voi teillä olla tulevaisuus. Jos tämä ei onnistu, niin sitten se kuuluisa jssap.
Vierailija kirjoitti:
Ootko tosissas? Tekis mieli tulla vetämään nekkuun. Huhhuh...
Haluat vetää turpaan tuntematonta ihmistä, koska kirjoittaa tällaista? Vittu sä olet sairas.
Tässä nähdään taas kuinka viestintä epäonnistuu yleensä aina, paitsi vahingossa, ja kuinka hankalia naiset osaavat olla. Ehkä tosiaan jamppa olisi voinut ostaa esim. yhden sarjan täyteen eikä kaikkia (mutta viestistä ei nyt saanut selvää oliko se tyyliin kaksi sarjaa vai tyyliin sata levyä, sekin vähän vaikuttaa tilannearvioon), eniveis vaikutat kiittämättömältä.
Ihmisten tilannetaju on erilainen ja ikävää kaikkien kannalta jos vilpittömät ja hyvät tarkoitukset tulkitaan pahoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tosissas? Tekis mieli tulla vetämään nekkuun. Huhhuh...
Haluat vetää turpaan tuntematonta ihmistä, koska kirjoittaa tällaista? Vittu sä olet sairas.
Haluaisin potkaista sua polvella naamaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään taas kuinka viestintä epäonnistuu yleensä aina, paitsi vahingossa, ja kuinka hankalia naiset osaavat olla. Ehkä tosiaan jamppa olisi voinut ostaa esim. yhden sarjan täyteen eikä kaikkia (mutta viestistä ei nyt saanut selvää oliko se tyyliin kaksi sarjaa vai tyyliin sata levyä, sekin vähän vaikuttaa tilannearvioon), eniveis vaikutat kiittämättömältä.
Ihmisten tilannetaju on erilainen ja ikävää kaikkien kannalta jos vilpittömät ja hyvät tarkoitukset tulkitaan pahoiksi.
Eikö alotuksessa aika selvästi sanota että oli ostannut 23boxia?Näin minä ainakin ymmärsin.