Miten joku voi olla niin aivokuollut että pelaa lotossa sellaisia rivejä, kuin 1,2,3,4,5,6,7 jne?

Vierailija

Mahdollisuus 1/16 miljoonasta että tulee 7 oikein. Jos tulee niin voittosumma on vaan muutama tonni koska pari tuhatta muutakin on veikannut saman :D

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Laskin, että oletusarvoisesti tuo rivi tulee oikein jo 307 692 vuoden päästä. Siihen asti lottoaa niin satoja miljoonia mennyt ja tulee voittoa pari tonnia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne haluaa tukea vain Veikkausta, ei saada mitään itselle?

Siinäkin tapauksessa on wt. Tukisivat jotain muuta kun rosvokartellia.

Vierailija

Mulle kyllä muutama tonni kelpaa ihan hyvin. Se lottorivi maksaa vain euron vrt arpoihin, jotka maksaa enemmän ja päävoitot pienempiä. Tosin en itse tuota riviä pelaa, mutta voisin vaikka pelata. Muutama tonni on rahaa sekin. Miksi joku yleensä lottoaa, kun todennäköisyys voittaa yleensä mitään on aika pieni? 

Vierailija

Itse olen kirjoitellut muutaman vuoden ajan vihkoon lottorivejä, kenorivejä ja eurojackpot rivejä. Sitten seuraavana päivänä tarkistan miten olisi käynyt. Lotosta olisi kaksi kertaa tullut 6 oikein + lisä, eurojackpotista muutamia kymppejä ja kenosta kaksi kertaa 10 oikein eli onko se 200000 euroa? Ja n. 10 kertaa 8 tasolla kaikki oikein eli 10000 euroa.

Ihan mukava harrastus ja suosittelen kaikille muillekin!

Vierailija

No sinänsähän se on ihan se ja sama kuinka monta muuta sitä riviä on veikannut. Jos täyspotti siis tulee tuolla rivillä niin sitten se tulee sillä rivillä. Voittopotti on jokatapauksessa enemmän kuin esim. kuusi oikein veikanneella. Ja ne, jotka ovat veikanneet jotain aivan muuta, eivät saa sitäkään vähää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä muutama tonni kelpaa ihan hyvin. Se lottorivi maksaa vain euron vrt arpoihin, jotka maksaa enemmän ja päävoitot pienempiä. Tosin en itse tuota riviä pelaa, mutta voisin vaikka pelata. Muutama tonni on rahaa sekin. Miksi joku yleensä lottoaa, kun todennäköisyys voittaa yleensä mitään on aika pieni? 

Mutta miksi otat moeluummin pari tonnia kuin pari miljoonaa? Todennäköisyys päävoittoon on sama harvojen lottoamassa rivissä, kuin useiden lottoamassa. Koska kaikki rivit ovat yhtä todennäköisiä lotossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No sinänsähän se on ihan se ja sama kuinka monta muuta sitä riviä on veikannut. Jos täyspotti siis tulee tuolla rivillä niin sitten se tulee sillä rivillä. Voittopotti on jokatapauksessa enemmän kuin esim. kuusi oikein veikanneella. Ja ne, jotka ovat veikanneet jotain aivan muuta, eivät saa sitäkään vähää.

Niin, mutta oletetaan, että sinulla on rajallinen määrä rahaa (hyvin todennäköistä ;) ) ja laitat siten lottoon summan X rahaa. Niin MIKSI laittaa se riville, jolla voittaa max muutaman tonnin kuin että laittaisi sen riville, jolla voittaa muutaman miljoonan? Todennäköisyys päävoittoon kummallekin riville on yhtä suuri.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat