VIIMEINEN TOIVE, KATUMUS

AngelOfHope

Jos saisitte kuulla kuolevanne tänään

1. mikä olisi viimeinen toiveenne
2. mitä elämässänne katuisitte (jos mitään)

Kommentit (2)

AngelOfHope

Itse vastaisin näin

1. toivoisin helpon ja rauhallisen kuoleman, jossa saisin sanoa hyvästit rakkailleni ja heille kestokykyä menetyksen suhteen

2. katuisin itsekyyttäni

Vierailija

1. no aamulla olis kivempi kuulla, mut näin illalla ei ole enää montaa tuntia aikaa. Varmaan viettäisin illan lapset kainalossa  ja laittaisin nukkumaan normaalisti silitellen ja suukotellen. Sitten kirjoittaisin pari kirjettä ja kairjeet lapsille heidän aikuistuessaan ohjeeksi ja viestiksi, ja ohjeet ukkokullalle siitä miten mun romaanin voi julkaista, toiveet sen suhteen ja ohjeet korjaamiseen, antaisin oikeudet tuloihin ja tekijänoikeuksiin perheelleni. ja toivoisin että kirjasta tehdään elokuva, jossa kaikki elämäni tunteet ja ajatukset tulevat esille. jos ukkokulta ehtis tulla kotiin se sais silitellä mua kunnes hiipuisin pois.

2. monia asioita katuisin, mutta hyväksyisin elämäni sellaisena kuin on ollut, olen saanut itkeä ja rakastaa ja kokea tarpeeksi, lapsille antaisin ohjeeksi olla aina onnellinen ja arvostaa elämää, ukkokullan käskisin huolehtia lapsista ja hankkia uuden pirtsakan puolison päiviä valaisemaan, ettei tarvitsisi yksin olla, siinäpä se.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat