Hoikka ja urheilullinen nainen pinkoi ohitseni...aaarrrggghhh
Kyllä kiehutti!
T.Puuskuttava pullero
Kommentit (17)
Nyt onkin sitten syytä palata sohvalle sidukan ja sipsipussin ääreen suremaan tuota tapahtumaa :(
Hei Ap!
Sinulla on omat hyvät puolesi, mitä tällä juoksijalla ei välttämättä ole.
Kukaan ei saa kaikkea!
Mua vähän rassas kun sauvakävelijä meni ohi :D Alussa sen hölkän kuuluuki olla hidasta, kyl se vauhti siitä itekseen kasvaa. Teet ilmeisesti just oikein etkä tee tyypillistä aloittelijan virhettä ja revi täysillä. Miksi vertaat itteäs muihin?
Mä en viitsi siksi edes yrittää... parempi vaan avata toinen siideri ja telkkari :D
Mä ajoin pyörällä, niin rollaattoripappa meni alamäessä ohi. Se ekalla kerralla hämmensi, sitten siihen tottui. Ei ole pappaa enää näkynyt yli vuoteen :(.
Vierailija kirjoitti:
Mutta vain juoksussa. Kaikessa muussa saattaa jäädä jopa toiseksi.
Koska maailma on reilu eikä kukaan saa olla muita parempi?
8kk sitten olin itse se puuskuttaja jonka ohi kaikki juoksi, painoin 90 kg ( 160cm).
Nyt itse juoksen monen ohi, painan 58kg. Eikun vaan jatkat liikkumista!
Minua ei tosin ikinä haitannut se, että joku juoksi ohitseni ennemminkin sain siitä lisäpotkua itselleni.
No mut mieti jos joku puuskuttava pullero olis mennyt sun ohi, silloin se vasta harmittaisikin. Tsemii Ap, kyllä se siitä :)
(Terkkuja täältä sohvalta, siideri vaan puuttuu kainalosta..)
Laihdutin 5 vuotta sitten yli 30 kiloa, voit arvata kuinka moni veti ohi kun aloitin pyöräilyn. Nyt vedän isoja lenkkejä ja eipä ohi tule yleensä kun skootterit.
Niin rapakunnossa, että joutu ihan pikkulenkillä aloittamaan, varmaan moni katellu, että mitä toikin läski meinaa. Tsemppiä sulle ja hyviä kuntoiluhetkiä.
-mies
Ymmärrän sinua Ap, ihana kun olet noin rehellinen.<3