Jaksaako lapsen saamisen jälkeen enää juoda? tai bilettää?

Vierailija

Oon 32 nyt. Esikoinen tulossa. Kohta jo 6 kk ilman alkoa, eikä tee yhtään mieli. Aloin ihmetellä, että alkaakohan mun tehdä enää mieli kun vauva on täällä? Vai onko tissutteluillat miehen kansa ja baarireissut mennyttä elämää? Onko tiedän suhde alkoholiin muuttunut lapsen saamisen jälkeen?

Kaikista ihmeellisintä on tosiaan, että ei yhtän vaan TEE mieli, ja koko ajatus humalasta etoo!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

No sä oot tollanen. Mä oon erilainen. Pidän alkoholista ja tykkään olla humalassa. Se on mun harrastus, ei mulla oikein muitakaan ole. Olen aina harrastanut tätä, paitsi silloin kun olen ollut raskaana ja imettänyt (2x3v). Olen 38v.

Vierailija

no se vähän riippuu itse käyn joka viikonloppu baarissa ja välillä keskiviikkoisin. Join ekan kerran kun vauva oli kaksi viikkoa. Olen 24 vuotias nainen. Mies on kotona hän on 30 ja sanoin alusta asti, että kerran viikossa ainakin lähden kavereiden kanssa niinkuin ennenkin.

Vierailija

Silloin tällöin on tullut otettua lasten saamisen jälkeen, ehkä parin kk välein jos sillonkaan. Välillä on mukava käydä ulkona kavereiden kanssa, mutta kyllä perhe-elämä sen voittaa, mennentullen :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No sä oot tollanen. Mä oon erilainen. Pidän alkoholista ja tykkään olla humalassa. Se on mun harrastus, ei mulla oikein muitakaan ole. Olen aina harrastanut tätä, paitsi silloin kun olen ollut raskaana ja imettänyt (2x3v). Olen 38v.

Sekoitat alkoholismin ja harrastuksen. Omasi on alkoholismi.

chinshi

Öhh... niin kuinkas pitkälle sitä teini-ikää ihmisellä jatkuikaan..?

Miksi sitä alkoholia pitää ottaa..?

Eikö oma perhe ja normaali elämä kiinnosta tarpeeksi :DDDD

Vierailija

Kyllä minä jaksaisin ja kiinnostaisi kovasti. Joskus jopa harmittaa että on tullut lapsia hankittua, koska se rajoittaa niin paljon juhlimista. 

Vierailija

On kyllä prioriteetit vähän hukassa jos ryyppääminen menee perhe-elämän edelle. Joskus on kiva käydä tuulettumassa, mutta ei ekana vauva vuonna usein kyllä lähdetä alkoa juomaan. Ehkä sitten kun lapsi on jo isompi. Säälittää tuollaiset lapset, joiden vanhempi edes miettii miksi on lapsia hommattu, kun alkoholi menee edelle!

Vierailija

Olen 22v ja ei jaksa:D parin kolmen kuukauden välein olen ollut tissuttelemassa ja illan mittaan pohtinut että kaikki hohto kadonnut, ei ole samalla tavalla kivaa kuten ennen. Nykyään jos yöpaikka tarjoutuu lapselle löytää minut leffasta

Vierailija

Yhtään ei ole maistunut 4vuoteen. Ennen tuli oltua aika kosteasti. Mies on vähän pettynyt kun olen muuttunut. Kuoharikin maistuu mun suussa kuten teininä..hirveää

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sekoitat alkoholismin ja harrastuksen. Omasi on alkoholismi.

Mistä sä tiedät, kuinka usein mä ehdin harrastamaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anna lapsi adoptioon, jos se häiritsee dokaamista.

Ei, kyllä minä järjellä ymmärrän että itse kun olen vapaasta tahdosta lapset hankkinut, vastuu on minulla. Ja en ole lasten saamisen jälkeen harrastanut ollenkaan dokaamista, en siis ole käynyt kertaakaan kodin ulkopuolella juhlimassa, ja kotonakin ottanut vain joskus yhden saunakaljan tai yhden konjakin kun lapset on nukkumassa. Silti aina välillä tulee mieleen, että ehkä mulle sittenkin olisi sopinut sinkkuus ja lapsettomuus paremmin, vaikka tiedän että meillä lapset hoidetaan hyvin ja heitä rakastetaan.

-6

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä minä järjellä ymmärrän että itse kun olen vapaasta tahdosta lapset hankkinut, vastuu on minulla. Ja en ole lasten saamisen jälkeen harrastanut ollenkaan dokaamista, en siis ole käynyt kertaakaan kodin ulkopuolella juhlimassa, ja kotonakin ottanut vain joskus yhden saunakaljan tai yhden konjakin kun lapset on nukkumassa. Silti aina välillä tulee mieleen, että ehkä mulle sittenkin olisi sopinut sinkkuus ja lapsettomuus paremmin, vaikka tiedän että meillä lapset hoidetaan hyvin ja heitä rakastetaan.

-6

No pitäisköhän sun ottaa välillä kännit? Ilmeisesti napanuora katkaistiin kun synnytit, niin oot varmaan vapaa välillä poistumaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-6

No onks se mukula oikeesti niin tärkeää, että sen takia kannattaa vähentää dokaamista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-6

No pitäisköhän sun ottaa välillä kännit? Ilmeisesti napanuora katkaistiin kun synnytit, niin oot varmaan vapaa välillä poistumaan?

En minä oikein ole. Mies ei ymmärtäisi sellaista lainkaan. Hän ei tiedä ollenkaan siitä että ennen hänen tapaamistaan olin alkoholin suurkuluttaja ja bilettäjä. Hän uskoo, että olen hänen kaltaisensa hiljainen koti-ihminen. Ja aion sellainen loppuikäni ollakin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat