Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Malissa kuoli 30 - vaihdatko lipun

Vierailija

Vai pitääkö kuolla enemmän

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Eiköhän kansainvälisessä hotelliketjussa majoitu aika monesta maasta porukkaa.

Epäilen että joukossa ei kovinkaan montaa malilaista ollut, joten kysymyksesi on jo alkujaan pahasti pielessä.

Vierailija

En vaihda, koska mun olettamus on muutenkin, että Malissa kuolee. Kuka tahansa, koska tahansa, mihin tahansa.

Sen sijaan mun olettamus ei ole, että Pariisissa käy samoin, siksi se on kovasti koskettavampaa. Kun hipoo omaa napaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka on Malissa?

Joku 30-vuotias. Siltä jäi jokin lippu, joka pitäis nyt vaihtaa johonkin. Mä voisin vaihtaa, jos sais vähän enemmän tietoo, onko se leffalippu vai ehkä johonkin konserttiin.

Vierailija

Jos teet siitä FB-sovelluksen ja jaat ja saat ihmiset jakamaan sitä niin paljon, että se jo tänään saavuttaa minutkin, niin saatanhan tuon täksi illaksi vaihtaakin.

Todella kauhistuttavan paljon näitä nyt tapahtuu ja uhkia vielä enemmän.

Vierailija

Tässäkin nähdään taas kerran av-mammojen viisaus.

Kolmekymmentä kuollutta ja siitä väännetään vitsiä. Eikö teitä koskaan hävetä sairaalloinen typeryytenne?

Vierailija

Vaihtaisin jos FB:ssa olisi sovellus jolla voi vaihtaa.

Minusta ihminen, joka arvostelee toisen myötätuntoa tekopyhyydeksi on oman erinomaisuutensa korostaja ja kirjaimellisesti elettä (fb-kuva) tulkitseva.

Ne ihmiset, jotka ovat vaihtaneet fb-kuvansa ovat useimmat myös hyvin aktiivisia hyväntekemisessä ja seuraavat maailman menoa, tietävät kurjuuksista ympäri maailman keskimääräistä paremmin. Ranskan tunnuslause "vapaus, veljeys ja tasa-arvo" edustaa universaaleja arvoja. Ranskan lippu on symboli näiden arvojen polkemista vastaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat