Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies on raivoraitis, ex taas aloitteleva alkoholisti

Vierailija

Nykyinen on monessa mielessä parempi kuin entinen, mutta en jaksaisi jatkuvaa moralisointia, esim jos juon juhlissa lasin viiniä ruoan kanssa tai yhden siiderin perjantai-iltana. Hän ei ole koskaan edes nähnyt minua humalassa. Tuntuu, että hän pitää minua lähes alkoholistina. Eikö tästä maasta löydy miestä, jolle alkoholi on neutraali asia??

Kommentit (13)

Vierailija

Eli Ap on aloitteleva alkoholisti, kun viina on se joka ratkaisee?! Mä olen absolutisti ja mies alkoholisti, enkä mä sille mitään mäkätä. Taitaa olla sun korvien välissä vika.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli Ap on aloitteleva alkoholisti, kun viina on se joka ratkaisee?! Mä olen absolutisti ja mies alkoholisti, enkä mä sille mitään mäkätä. Taitaa olla sun korvien välissä vika.

Faktahan on se, että sellainen nainen joka on suhteessa alkoholistin kanssa, omaa jonkinasteisen vian siellä korvien välissä... Läheisriippuvuus todennäköisesti. Oliko isäsi alkoholisti? Haet siltä juopolta rakkautta, mitä et koskaan isältäsi saanut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Faktahan on se, että selluainen nainen joka on suhteessa alkoholistin kanssa, omaa jonkinasteisen vian siellä korvien välissä... Läheisriippuvuus todennäköisesti. Oliko isäsi alkoholisti? Haet siltä juopolta rakkautta, mitä et koskaan isältäsi saanut?

Ite oot juoppo! Onpa ruma sana!

Vierailija

Kyllä, olen varmasti aloitteleva alkoholisti, koska juon joskus perjantaina siiderin ja juhlissa lasin viiniä ruoan kanssa. Ja kerran vuodessa saatan olla jopa humalassa.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Faktahan on se, että sellainen nainen joka on suhteessa alkoholistin kanssa, omaa jonkinasteisen vian siellä korvien välissä... Läheisriippuvuus todennäköisesti. Oliko isäsi alkoholisti? Haet siltä juopolta rakkautta, mitä et koskaan isältäsi saanut?

Jokainen joka joskus ottaa alkoholia on alkoholisti, siitä ei päästä mihinkään!

Vierailija

Nää on outoja juttuja. Mun exälle viina oli suuri rakkaus. Tykkäsi bailata ja dokailla, katosi neljäksi päiväksi Stadissa juhlimaan, sunnuntai-iltana vasta vastasi tärisevällä äänellä katuvaisena. Nykyinen on aivan erilainen: alkoholilla ei ole mitään merkitystä. Juo joskus saunakaljan vanhempieni mökillä tai lasin viiniä ravintolassa. Kyllä jossain mielihyväkeskuksessa on pakko olla erilainen vasta alkoholiin, kun toisille niin iso juttu ja toisia ei liikuta lainkaan...

Vierailija

Juu, enemmän ratkaisee sinun käytös, olen seurustellut naisen kanssa joka oli aina agressiivinen humalassa, sai kännipsykoosikohtauksia. Sanomattakin selvää, että tuli ero.

Vierailija

Tuttavapiirissä on niitäkin, joille alkoholi on ongelma, eivätkä tunne rajojaan.

Omat sisarukseni näyttävät kaikki osaavan kohtuukäytön, muutama lasillinen silloin tällöin, ja siinä se. Olisiko geneettinen piirre vai kotoa opittu malli, ettei päihteet koukuta.

Vierailija

Nykyiselläsi täytyy olla jotain antipatioita alkoholin käyttöä kohtaan, josko kotona alkoholismia tai muualla lähipiirissä. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat