Sportgirl 2016 -kisa: mitä tunteita kilpailijat herättävät?

Brit

Kiinnostaisi kuulla teidän mielipiteitänne näistä neljästä kilpailijasta ja itse ohjelmakonseptista! Onko suosikkikipailijoita, mitä mieltä olette haasteista, oletteko käyttäneet ohjelmaan liittyvää appia yms.! :)

Sivut

Kommentit (28)

pettynyt katsoja

Ohjelmasta on onnistuttu tekemään TODELLA tylsä. Puuduttavaa lässytystä koko ohjelma. idotin, että olis enemmän kuten se Fitnesspäiväkirja. Olisi ollu kiva seurata heidän treenejä, ruokailuja ja fiiliksiä.

Brit

Vierailija kirjoitti:
Mikäs mainostusyritys tämä on? En aio edes ottaa selvää mistä on kyse kun näin tökerösti tyrkytetään. 

Hehh, voi ei! Tämä ei siis todellakaan ole mainos! Olen viestinnän opiskelija, joten siksi ehkä kysymys tuli jotenkin analysoivasti ja asetellusti, ottaen eri produktion aspekteja mukaan. Mutta siis itse olen katsonut kaksi jaksoa, toisaalta pidän ideasta, mutta toteutus on vähän pintaa raapaiseva, haluaisin saada jaksoilta enemmän irti sekä itse tytöistä. En pidä Marinkasta, mutta Mimosan tunnen lapsuudesta, hän on oikeastikin niin aito ja positiivinen tyttö kuin antaa ilmi (vaikka toisaalta pakko myöntää, että myös fitnesmalli-meininki tuntuu teennäiseltä itsellekin...).

Ja harmittaa, että appiin sisältyy maksullisia osioita. Itse en ole ikinä maksanut appista mitään, joten en nytkään sitä aio tehdä.

Brit

Vielä sen lisään, että on aika erilaista verrattuna normaaliin viihdekilpailukonseptiin luoda kilpailu, jossa korostetaan yhteishenkeä ja yhdessä tekemistä. Jos katsoo vaikka amerikkalaisia sarjoja, näkee aina viihteen syntyvän kilpailu- ja hierarkia-asetelmista. SP:ssä ei ole kyse niinkään siitä, kuka voittaa, vaan siitä, että yhdessä valotetaan sportin ja terveyden sekä elämäntapojen maailmaa. Se myös tekee sarjan suhteellisen tylsäksi. Jos näyttöaika olisi pidempi, saisi ohjelmasta enemmän irti. 20 minuuttiin pitää tunkea niin paljon tavaraa, että siitä syystä jotenkin kaikki tehtävät ja keskustelut käydään läpi liian ripeästi, karkeasti sanottuna "juosten kusten".

Brit

Vierailija kirjoitti:
Vielä sen lisään, että on aika erilaista verrattuna normaaliin viihdekilpailukonseptiin luoda kilpailu, jossa korostetaan yhteishenkeä ja yhdessä tekemistä. Jos katsoo vaikka amerikkalaisia sarjoja, näkee aina viihteen syntyvän kilpailu- ja hierarkia-asetelmista. SP:ssä ei ole kyse niinkään siitä, kuka voittaa, vaan siitä, että yhdessä valotetaan sportin ja terveyden sekä elämäntapojen maailmaa. Se myös tekee sarjan suhteellisen tylsäksi. Jos näyttöaika olisi pidempi, saisi ohjelmasta enemmän irti. 20 minuuttiin pitää tunkea niin paljon tavaraa, että siitä syystä jotenkin kaikki tehtävät ja keskustelut käydään läpi liian ripeästi, karkeasti sanottuna "juosten kusten".

*SG, ei SP!

Vierailija

musta ne kaks muuta on kunnon sporttimimmejä, ne nyrkkeilijä tytöt. noi muut on vähä sellaisia "wannabe" sportteja. esim se pilates tyttö on vähän liian laimea ollakseen urheilija ja sit taas se fitness tyttä on enemmänkin sellainen kisaaja, ei siinä tunnu oikein urheilusta olevan kyse vaan oman kropan ulkonäöstä

Vierailija

Äärimmäisen T-Y-L-S-Ä. Korvist alkoi heti vuotamaan verta kun Marinka avasi suunsa, puhuu ja puhuu ja puhuu.. Ei muuta sanottavaa-

Vierailija

Marinka näyttää menninkäiseltä, muistan lukeneeni blogia vuosia sitten. Suloinen tyttö.

Ohjelmaa en ole nähnyt mainosta enempää joten sinänsä vähän irrallinen kommentti tämä :D 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat