Sportgirl 2016 -kisa: mitä tunteita kilpailijat herättävät?

Brit

Kiinnostaisi kuulla teidän mielipiteitänne näistä neljästä kilpailijasta ja itse ohjelmakonseptista! Onko suosikkikipailijoita, mitä mieltä olette haasteista, oletteko käyttäneet ohjelmaan liittyvää appia yms.! :)

Sivut

Kommentit (28)

pettynyt katsoja

Ohjelmasta on onnistuttu tekemään TODELLA tylsä. Puuduttavaa lässytystä koko ohjelma. idotin, että olis enemmän kuten se Fitnesspäiväkirja. Olisi ollu kiva seurata heidän treenejä, ruokailuja ja fiiliksiä.

Brit

Vierailija kirjoitti:
Mikäs mainostusyritys tämä on? En aio edes ottaa selvää mistä on kyse kun näin tökerösti tyrkytetään. 

Hehh, voi ei! Tämä ei siis todellakaan ole mainos! Olen viestinnän opiskelija, joten siksi ehkä kysymys tuli jotenkin analysoivasti ja asetellusti, ottaen eri produktion aspekteja mukaan. Mutta siis itse olen katsonut kaksi jaksoa, toisaalta pidän ideasta, mutta toteutus on vähän pintaa raapaiseva, haluaisin saada jaksoilta enemmän irti sekä itse tytöistä. En pidä Marinkasta, mutta Mimosan tunnen lapsuudesta, hän on oikeastikin niin aito ja positiivinen tyttö kuin antaa ilmi (vaikka toisaalta pakko myöntää, että myös fitnesmalli-meininki tuntuu teennäiseltä itsellekin...).

Ja harmittaa, että appiin sisältyy maksullisia osioita. Itse en ole ikinä maksanut appista mitään, joten en nytkään sitä aio tehdä.

Brit