Jos olisit hyvin onneton ja masentunut, mutta käytössäsi olisi jonkin verran rahaa

Vierailija

siis muutama tonni voisi liietä johonkin, niin mitä tekisit katkaistaksesi sitä kierrettä ja nostaaksesi itseäsi suosta? Jotain? Olisikohan kenelläkään minkäänlaista tuoretta ajatusta tällaiseen? Minua ei sitten ollenkaan kiinnosta ostella mitään tai sisustaa tai muuta sellaista, ravintolassa syöminenkin on ihan se ja sama, syön ajatuksella kun on pakko jossain jotain. Toisaalta joku hyvä idea voisi olla täysin ilmainenkin. Mun päässä ei vaan liiku nyt yhtään mitään, mutta tajuan että jotain olisi syytä tehdä.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Oletko yksinäinen? Käyttäisin todennäköisesti osan rahoista koiranpentuun, loput säästöön eläinlääkäriluluja ja muita mahdollisia koiran kuluja varten!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tilaisin pajaa.

Mitä se on, joku slangitermi jollekin huumeelle ilmeisesti. No kun en käytä, enkä koskaan aiokaan.

Vierailija

Mä olin vielä puoli vuotta sitten masentunut, ja saman aikaisesti perintörahat vaan makas tilillä. Ei rahalla voi ostaa mitään, mikä poistaisi masennuksen. Tai ehkä terapiaa, jos kokee siitä hyötyvänsä.

Nyt kun olen paremmissa voinneissa, saan taas iloa asioista joita voi rahalla ostaa, kuten avoimen yliopiston kurssit, kauniita kasveja kotiin, kodin ulkopuolinen tekeminen, junalippu sukuloimaan... Aiemmin näistä ei olisi ollut mitään iloa.

Vierailija

Jos kaamosväsymystä, lähtisin aurinkolomalle. Jos pidempään jatkunut masennus, hakisin apua yksityiseltä puolelta. Mutta oikeasti - raha ei tee onnelliseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Matkusta lämpimään viikoksi pariksi.

Niin, en tiedä. Ei yhtään huvita, joten siinä menisi iso summa rahaa hukkaan, kun takeita innostumiselle edes reissun ollessa meneillän ei ole. Olen ollut matkalla, jolta halusin vain koko ajan kotiin ja se jos mikä on synkkää.

Vierailija

Mä lähtisin jonnekin lämpimään makaamaan. Ihana, kuuma aurinko iholla saa mut aina paremmalle tuulelle.

Tuntuu siltä, että sun pitää vain tutkiskella itseäsi ja miettiä mistä tykkäisit. Ei me tuntemattomat sitä oikein voida keksiä.

Vierailija

Varaisin ulkomaanmatkan, kylpyläviikonlopun tai mökkiloman itselleni ja kävisin sitä odotellessa kampaajalla laittaas hiuksiin uutta ilmettä. Ostaisin jonkun uuden ajankohtaisen vaatteen, josta tykkään ja jolle olisi juuri nyt tarvetta..sitten kaupasta jotain hyvää syötävää kotiin ja glökiä..ja menisin loppuillaks sohvalle surffailemaan kanavia, nukkumaan ja napostelemaan. Valaistuksen laittaisin hempeäksi kynttilöillä. Soittaisin jollekkin tutulle ja kyselisin kuulumisia. Olisin hiljaisuudessakin, miettisin omia asioita..kävisin päiväsaikaan ulkona maleksimassa ja katselisin maisemia. Kävisin pitkässä suihkussa tai saunassa, hoitaisin ihoa ja hieroisin jalkoja samalla. Nukkuisin pitkään ja alottaisin vitamiinien syömisen viimestään nyt. Eipä ton radikaalimpia juttuja nyt tullu mieleen..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä lähtisin jonnekin lämpimään makaamaan. Ihana, kuuma aurinko iholla saa mut aina paremmalle tuulelle.

Tuntuu siltä, että sun pitää vain tutkiskella itseäsi ja miettiä mistä tykkäisit. Ei me tuntemattomat sitä oikein voida keksiä.

Ette tietenkään voikaan, mutta mun tutkiskelut vie nyt vain syvemmälle enkä enää tiedä mistään mitään. Joskus ihan tuntemattomalta voisi sattumalta tullakin joku hyvä idea, mistä sitäkään tietää. Oma pää on hieman tiltissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos olisin hyvin masentunut, en todennäköisesti saisi aikaiseksi tehtyä yhtään mitään.

No sehän tässä vähän onkin, kieltämättä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat