Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit hyvin onneton ja masentunut, mutta käytössäsi olisi jonkin verran rahaa

Vierailija
20.11.2015 |

siis muutama tonni voisi liietä johonkin, niin mitä tekisit katkaistaksesi sitä kierrettä ja nostaaksesi itseäsi suosta? Jotain? Olisikohan kenelläkään minkäänlaista tuoretta ajatusta tällaiseen? Minua ei sitten ollenkaan kiinnosta ostella mitään tai sisustaa tai muuta sellaista, ravintolassa syöminenkin on ihan se ja sama, syön ajatuksella kun on pakko jossain jotain. Toisaalta joku hyvä idea voisi olla täysin ilmainenkin. Mun päässä ei vaan liiku nyt yhtään mitään, mutta tajuan että jotain olisi syytä tehdä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yksinäinen? Käyttäisin todennäköisesti osan rahoista koiranpentuun, loput säästöön eläinlääkäriluluja ja muita mahdollisia koiran kuluja varten!

Vierailija
2/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä, mutta koiran hankinta ei käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin pajaa.

Vierailija
4/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusta lämpimään viikoksi pariksi.

Vierailija
5/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaisin pajaa.

Mitä se on, joku slangitermi jollekin huumeelle ilmeisesti. No kun en käytä, enkä koskaan aiokaan.

Vierailija
6/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vielä puoli vuotta sitten masentunut, ja saman aikaisesti perintörahat vaan makas tilillä. Ei rahalla voi ostaa mitään, mikä poistaisi masennuksen. Tai ehkä terapiaa, jos kokee siitä hyötyvänsä.

Nyt kun olen paremmissa voinneissa, saan taas iloa asioista joita voi rahalla ostaa, kuten avoimen yliopiston kurssit, kauniita kasveja kotiin, kodin ulkopuolinen tekeminen, junalippu sukuloimaan... Aiemmin näistä ei olisi ollut mitään iloa.

Vierailija
7/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaamosväsymystä, lähtisin aurinkolomalle. Jos pidempään jatkunut masennus, hakisin apua yksityiseltä puolelta. Mutta oikeasti - raha ei tee onnelliseksi.

Vierailija
8/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkusta lämpimään viikoksi pariksi.

Niin, en tiedä. Ei yhtään huvita, joten siinä menisi iso summa rahaa hukkaan, kun takeita innostumiselle edes reissun ollessa meneillän ei ole. Olen ollut matkalla, jolta halusin vain koko ajan kotiin ja se jos mikä on synkkää.

Vierailija
9/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin jonnekin lämpimään makaamaan. Ihana, kuuma aurinko iholla saa mut aina paremmalle tuulelle.

Tuntuu siltä, että sun pitää vain tutkiskella itseäsi ja miettiä mistä tykkäisit. Ei me tuntemattomat sitä oikein voida keksiä.

Vierailija
10/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin hyvin masentunut, en todennäköisesti saisi aikaiseksi tehtyä yhtään mitään.

Vierailija
11/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaisin ulkomaanmatkan, kylpyläviikonlopun tai mökkiloman itselleni ja kävisin sitä odotellessa kampaajalla laittaas hiuksiin uutta ilmettä. Ostaisin jonkun uuden ajankohtaisen vaatteen, josta tykkään ja jolle olisi juuri nyt tarvetta..sitten kaupasta jotain hyvää syötävää kotiin ja glökiä..ja menisin loppuillaks sohvalle surffailemaan kanavia, nukkumaan ja napostelemaan. Valaistuksen laittaisin hempeäksi kynttilöillä. Soittaisin jollekkin tutulle ja kyselisin kuulumisia. Olisin hiljaisuudessakin, miettisin omia asioita..kävisin päiväsaikaan ulkona maleksimassa ja katselisin maisemia. Kävisin pitkässä suihkussa tai saunassa, hoitaisin ihoa ja hieroisin jalkoja samalla. Nukkuisin pitkään ja alottaisin vitamiinien syömisen viimestään nyt. Eipä ton radikaalimpia juttuja nyt tullu mieleen..

Vierailija
12/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähtisin jonnekin lämpimään makaamaan. Ihana, kuuma aurinko iholla saa mut aina paremmalle tuulelle.

Tuntuu siltä, että sun pitää vain tutkiskella itseäsi ja miettiä mistä tykkäisit. Ei me tuntemattomat sitä oikein voida keksiä.

Ette tietenkään voikaan, mutta mun tutkiskelut vie nyt vain syvemmälle enkä enää tiedä mistään mitään. Joskus ihan tuntemattomalta voisi sattumalta tullakin joku hyvä idea, mistä sitäkään tietää. Oma pää on hieman tiltissä.

Vierailija
13/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin hyvin masentunut, en todennäköisesti saisi aikaiseksi tehtyä yhtään mitään.

No sehän tässä vähän onkin, kieltämättä.

Vierailija
14/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaisin ykistyiseen psykoterapiaan. (Ja olen sijoittanutkin: fiksuinta rahankäyttöäni ikinä.)

Vierailija
15/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin energia tai reikihoidossa. Jos edes pikkiriikkisen henkimaailman juttuihin uskot, niin on ihan suositeltava vaihtoehto.

Vierailija
16/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapia on ainakin mun ongelmissa ollut todella hyödyttävää, mutta mulla on myös muita ongelmia. Suosittelen silti, siinä on nopeasti saanut kosketusta omiin tunteisiin ja hyväksyntää niille.

Vierailija
17/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapia on ainakin mun ongelmissa ollut todella hyödyttävää, mutta mulla on myös muita ongelmia. Suosittelen silti, siinä on nopeasti saanut kosketusta omiin tunteisiin ja hyväksyntää niille.

Kyllä minä olen kosketuksissa kaikkiin tunteisiini, tunnen itseni varsin hyvin. Tämä masennukseni johtuu parista aivan konkreettisesta asiasta, joita tietenkin yritän ratkoa, mutta ihmeisiin en minäkään pysty.

Vierailija
18/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain, mitä ajattelet ettet uskaltaisi tehdä. Sen ei tarvitse olla mikään vuorikiipeilykokemus tms. vaan voi olla vaikka yhteydenottaminen vanhaan tuttuun tms. Tee jotain millä koet ylittäväsi itsesi!

Vierailija
19/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee jotain, mitä ajattelet ettet uskaltaisi tehdä. Sen ei tarvitse olla mikään vuorikiipeilykokemus tms. vaan voi olla vaikka yhteydenottaminen vanhaan tuttuun tms. Tee jotain millä koet ylittäväsi itsesi!

Tässä olisi ajatusta, kun vain keksisin tarpeeksi mielekkään asian.

Vierailija
20/35 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up