Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä voi olla syynä, että myynissä olevasta talosta ei ole yhtään sisäkuvaa?

Vierailija

Kommentit (7)

Vierailija

Talo on ruma. Mun mielenkiinto ei herättäisi. Kun me etsittiin asuntoa niin en myöskään mennyt katsomaan sellaisia joista ei ollut edes summittaista pohjakuvaa.

Vierailija

Jotkut ei halua näyttää sisäkuvia, ihan yksityisyyden takia. Kiinnostuneet menevät paikan päälle katsomaan. Karsii ylimääräistä naapureiden ym. tirkistelyä.

Mulla myös heräisi ensimmäisenä epäilys, että kämpässä täytyy olla jotain vikaa. Eli ei kyllä välttämättä mikään hyvä myyntikeino.

Vierailija

Kuitenki tekstissä kuvaillaan valoa tulvivaa olkkaria jne. Ja onhan sitä rumistskin taloista yleensä kuvia sisältä.
Ap.

Vierailija

Minusta tosi kummallista. Voihan sitä kuvista siivota henkilökohtaisimmat jutut, kuten valokuvat pois, kantaa sen kulahtaneen nojatuolin toiseen huoneeseen kuvan oton ajaksi jne.

Kuvattomista ilmoituksista tulee aina sellainen olo että kämppä on sisältä ihan kauhea, siis outoja tapetteja, kulahtaneita mäntypanelointeja jne.

Vierailija

Talossa asuu vuokralainen, joka ei ole antanut lupaa kuvaamiseen. Tai sukulainen, edesmenneen asukkaan avopuoliso tms., joka ei suostu muuttamaan pois eikä päästämään ketään sisään.

Tai sitten siellä on niin siivotonta, että kuvat näyttävät kamalilta. Edellinen asukas on ollut hamstraaja tai jotain vastaavaa.

N 44
Seuraa 
Liittynyt10.11.2015

Mulle tulee mieleen, että sisällä on niin sotkuista ja epäviihtyisää, ettei kannata kuvata. Asukkaat eivät ehkä ole jaksaneet siivota ja huonekalutkin ovat jotain lastulevyvirityksiä 80-luvulta. Ja myynti-ilmoitus on vaan täytynyt saada tehtyä, joten sisäkuvat on jätetty siitä pois. Pohjapiirustushan tuossa näytti olevan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat