Onko selvännäkijöitten ennustukset koskaan pitäneet paikkaansa?

Vierailija

Soitin parille selvännäkijälle yhdestä ihmissuhdeasiasta.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Useampi vastasi samalla tavalla, en kuitenkaan aukottomasti usko tuollaiseen. Tuntui tietävän vaikeasta erostani, vaikken mitään maininnut menneestä elämästäni.

Vierailija

Siitä ei ole kokemusta, mutta AINA, kun olen soittanut tai käynyt selvännäkijöillä he ovat nähneet mikä tilanteeni on. Nyt juuri minulle ennustettiin, että näemme miehen, josta tykkään, kanssa ennen joulua ja että asia joka on kesken välillämme "selkiytyy" helmi-maaliskuussa. Ikävä kyllä en oikein jaksa uskoa näihin ennustusosioihin näkijän puheessa. Mutta sen hän näki, millaisesta tilanteesta on kysymys ihan ilman apuja, sekin on jo minusta maagista ja ihmeellistä.
Mutta säilytän tämän ketjun ja palaan kommentoimaan näkikö hän oikein tulevaan.

Siinä on vain se ongelma, että minä olen sen miehen suhteen jo niin haavoilla, etten tule yhteyttä ottamaan, eikä mies ole välittänyt minun tunteita huomioida omien kipujensa keskeltä laisinkaan - niin siksi vähän epäilyttää, että miten tapaisimme ennen joulua. Miehen tulisi tehdä jotain sen eteen, eikä ole kahteen vuoteen välittänyt tehdä, joten...

Toki haluaisin uskoa tämän ennustuksen, mutta kun en vain tajua, miten se olisi mahdollista.

Vierailija

on pitänyt. tapailin miestä, josta ennustaja tiesi kaiken ja varoitti. en uskonut ennen kuin omin silmin näin ja mues myönsi paljon myöhemmin kaiken.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä sulle sitten ennustettiin, ap?

Kysyin ihmissuhteesta, joka jotenkin askarruttaa minua. Tiesi kertomatta miehen taustoista, minun vaikeasta kesäisestä kokemuksesta ja sanoi, että tämä ihmissuhde tulee kehittymään hyvään suuntaan, mutta hitaasti. Mukana myös yleispätevää jutustelua ihmissuhteista, mutta sain uutta näkökulmaa asioihin. Olen paljon omissa oloissani, joten ihan mukava kaikkiaan jutella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siitä ei ole kokemusta, mutta AINA, kun olen soittanut tai käynyt selvännäkijöillä he ovat nähneet mikä tilanteeni on. Nyt juuri minulle ennustettiin, että näemme miehen, josta tykkään, kanssa ennen joulua ja että asia joka on kesken välillämme "selkiytyy" helmi-maaliskuussa. Ikävä kyllä en oikein jaksa uskoa näihin ennustusosioihin näkijän puheessa. Mutta sen hän näki, millaisesta tilanteesta on kysymys ihan ilman apuja, sekin on jo minusta maagista ja ihmeellistä.
Mutta säilytän tämän ketjun ja palaan kommentoimaan näkikö hän oikein tulevaan.

Siinä on vain se ongelma, että minä olen sen miehen suhteen jo niin haavoilla, etten tule yhteyttä ottamaan, eikä mies ole välittänyt minun tunteita huomioida omien kipujensa keskeltä laisinkaan - niin siksi vähän epäilyttää, että miten tapaisimme ennen joulua. Miehen tulisi tehdä jotain sen eteen, eikä ole kahteen vuoteen välittänyt tehdä, joten...

Toki haluaisin uskoa tämän ennustuksen, mutta kun en vain tajua, miten se olisi mahdollista.

Pidin tallessa ketjun ja jännäsin, toteutuuko ennustus. Ei toteutunut. Siinä kävi silleen, että kun minulle siis ennustettiin, että tapaamme ennen joulua, niin heitin huoleni yhteyden ottamisesta mieheen menemään. Mehän tapaisimme. Kun miehestäkään ei alkanut kuulua mitään, arvaain, että ennustuksen toteutuminen olisi vaatinut minun aktiivisuuttani asiassa. Mutta siihen en mennyt, ennustaja kun antoi ymmärtää, että minun ei tarvitse tehdä mitään.
Mutta se ei haitannut, ettei ennustus toteutunut, puhelu ennustajalle auttoi minua olemaan miettimättä ja murehtimatta, että pitäisikö minun tehdä asialle jotain - kun en oikeastaan halunnut, vaikka olisin halunnut tavata. Olisin vain halunnut, että se toteutuu, että mies tekee. No, ei tehnyt.

Se, ettei ennustus toteutunut ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö mies joskus muulloin vielä voisi soittaa. Mutta olen tämän reilun kuukauden aikana irtaantunut miehestä ja hänen miettimisestään lisää, mikä on minulle ihan hyvä asia.
Harmi, mutta tällaista tällä kertaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta tavallaan aika pelottavaa tuollainen ennustelu.

Minusta SE on pelottavaa että vieläkin jotkut ovat niin uskomattoman typeriä että luulevat ennustamisen olevan mahdollista. Toki hölmöjen on moraalitonta antaa pitää rahansa mutta silti...

Onko tämä ennustajiin uskominen enempi naisten hommaa vai luulenko vaan?

No, uskoohan joku Zinzinon ripuliöljyihin ja kuivaveritesteihiinkin.

Vierailija

On pitänyt paikkansa kun ihan nuorena tyttönä kävin esim missä tulen myöhemmin asumaan, mitä tulen opiskelemaan ja kenen kanssa menen naimisiin. En siis ollut edes tavannut kyseistä miestä vielä. Myöhemmin ymmärsin että on oikeasti paha mennä ennustajalla tai kysyä heidän mielipiteitään. Suuri osa heistä on ihan valehtelijoita keksivät päästä asiat ja ihmisen omista heille antamista vihjeistä. Osa taas saa tietonsa pahoilta hengiltä ja tämän takia uskoville ennustajien palveluiden käyttäminen on kielletty!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat