Onko kissat olemassa siksi että voimme haistella niitä?

Vierailija

Eihän ne muuten niin ihanalta tuoksuisi? Vai?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeesti ymmärrä kissaihmisiä. Mikään ei haise niin hirveälle ku kissan ruoka, kusi ja paska.

Ja sun kusi ja paska tuoksuvat niin hyvältä että ne pullotetaan hajuvedeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeesti ymmärrä kissaihmisiä. Mikään ei haise niin hirveälle ku kissan ruoka, kusi ja paska.

Niin, no tuskin kukaan sitä paskaa syliin nostaa ja nuuhkii...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja sun kusi ja paska tuoksuvat niin hyvältä että ne pullotetaan hajuvedeksi.

Ja jauhetaan kahviksi (sivettikissan suoliston läpi kulkeneet kahvinpavut)

Vierailija

Mä oon kissaihminen mutta munkin mielestä kissan jätökset haisee ihan törkeelle enkä siksi ota kissaa. Koira haisee jo itsessään kauhealle mutta semmoista en muutenkaan haluaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kissat ovat olemassa itseään varten, niitä ei kiinnosta mikään tai kukaan muu. 

Ei pidä paikkaansa. Kissat ovat uteliaita eläimiä, ja niitä kiinnostaa kaikki ympäristössä tapahtuva.

Illalla kävi putkimies asentamassa astianpesukoneen letkua. Meidän kisu oli tunkemassa kuonoaan siihenkin hommaan, yritti kiipeillä tiskipöydän alla äheltävän putkimiehen syliin. 

Vierailija

Kissan turkki ei kyllä haise kuselle tai paskalle niin kuin jotkut autistit täällä väittää. Se ei oikeastaan tuoksu millekään, mutta silti jollain tavalla hyvälle ja se jotenkin koukuttaa. :3

Jos kissa on just syönyt kissanruokaa niin silloin kyllä haisee päänalueelta pahalle. :s

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissat ovat olemassa itseään varten, niitä ei kiinnosta mikään tai kukaan muu. 

Ei pidä paikkaansa. Kissat ovat uteliaita eläimiä, ja niitä kiinnostaa kaikki ympäristössä tapahtuva.

Illalla kävi putkimies asentamassa astianpesukoneen letkua. Meidän kisu oli tunkemassa kuonoaan siihenkin hommaan, yritti kiipeillä tiskipöydän alla äheltävän putkimiehen syliin. 

Kukapa ei olisi kiinnostunut putkimiehistä?

T. Kiimainen sinkkunaaraskissa

Vierailija

On ne myös silmänruokaa eli myös silmiemme iloksi. Ja tuntoaistimme, mikäs sen ihanampaa kuin silittää kissan turkkia tai korvia ja polkuanturoita!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat