Onko kissat olemassa siksi että voimme haistella niitä?
Eihän ne muuten niin ihanalta tuoksuisi? Vai?
Kommentit (33)
Itsellä kissat nukkuu sängyssä, eikä se ole koskaan ollut mikään ongelma.
Nukkumaan menessä ne toki vähän aikaa tallustelevat sitä nukkumapaikkaa, mutta pian ne rauhoittuvat nukkumaan.
Oikeastaan maanantain voi aloittaa huonoimminkin, kuin, että ragdoll tulee mahan päälle ja sanoo, että kurrr..
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeesti ymmärrä kissaihmisiä. Mikään ei haise niin hirveälle ku kissan ruoka, kusi ja paska.
Ei kai tässä aloituksessa puhuttukaan mistään näistä, vaan itse kissan tuoksusta.
Kissan ruoka oikein läheltä nuuhkittuna ei ole välttämättä mikään aromaattinen tuoksu, mutta kissa nyt yleensä syö ruokansa aika nopeasti tarjoilusta. Meidän kissa käy wc-pöntöllä, jolloin tuotokset voi vetää pois, kuten ihmisten. Voi toki "tuoksua" sen hetken, ennenkuin vetää.
Miten kissan paska nyt liittyy turkkiin, jota ilmeisesti ajateltiin haistamisen kohteeksi??
On taas älypäitä tässä ketjussa. Juu, minäkään en ole koskaan mennyt naimisiin, enkä ymmärrä miten joku voi ottaa miehen, kun sen paska haisee niin pahalle.
Kunnollinen kissanruoka ei haise pahalle. Laaturuokaa syövän kissan paska myös haisee huomattavasti miedommin
Maalaiskissat haisee syödyille eläimille. En usko että ovat hajun takia.
Etteko te tiedä, että paska on pilaantunutta, jos se ei haise. Ihan joka lajilla:)
Ei meidän kissat ole haisseet paskalle tai edes kissanruualle!
Nyt on hamsteri joka tuoksuu ihan niille häkin puruille eli tuoksuu puhtaalta puulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissat ovat olemassa itseään varten, niitä ei kiinnosta mikään tai kukaan muu.
Ei pidä paikkaansa. Kissat ovat uteliaita eläimiä, ja niitä kiinnostaa kaikki ympäristössä tapahtuva.
Illalla kävi putkimies asentamassa astianpesukoneen letkua. Meidän kisu oli tunkemassa kuonoaan siihenkin hommaan, yritti kiipeillä tiskipöydän alla äheltävän putkimiehen syliin.
Katselitko vierestä? Mitä söpöä tuossa on? Jos lapsesi olisi toiminut samoin, niin etkö olisi käskenyt jättää työmiestä rauhaan? Monissa perheissä tuppaa olemaan niin, että lapsille on säännöt, mutta nämä otukset saa tehdä mitä vaan. Kun ne on niin söpöjä ja ihkuja ja ja ja!
Vierailija kirjoitti:
Kissaihmiset on oma jenginsä, hyvä me :)
-mies
MInä olen kissaihminen. On eri asia olla tyyliin hullu kissanainen (tai sinun tapauksessa mies), kun järkevä lemmikin omistaja. Alkaa mennä pelottavaksi tuo teidän meininki, ihan kun tää olis joku uusi uskonto, jossa lynkataan kaikki jotka erehtyy sanomaan edes faktoja teidän Jumaluudestanne, meidän muiden ihan normi lemmikkieläimestä..
Voi sinua raukkaa, et ole koskaan saanut tutustua kissaan kunnolla.