Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen?? Onko noloa lähettää miehelle viesti, jos tämä ei ole ottanut yhteyttä baari-illan jälkeen?

Vierailija

Tapasin ihanan miehen baarissa. Jutut meni hyvin yhteen, päädyttiin pussailemaan ei muuta (minun päätökseni olla lähtemättä "jatkoille").

Olen riutuneena odotellut edes jonkinlaista yhteydenottoa. Turhaan.

Jutellessamme mies kertoi, että on aika ujo siviilielämässä. Tosin tiedän, että myös pelimiehet käyttää tätä taktiikaa.
Annoin myös ymmärtää, että en juuri nyt ole sellaisessa elämäntilanteessa (edessä matkatyö), että en juuri voi seukata kenenkään kanssa.
Jälkikäteen alkoi hahmottumaan, että suhde voisi onnistua ja halusian tavata miehen uudelleen.

Mitä teen? Minkälainen viesti?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Miten jälkikäteen hahmottui, että suhde voisi onnistua? Mun mielestä kuulosti siltä, että mies on varattu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten jälkikäteen hahmottui, että suhde voisi onnistua? Mun mielestä kuulosti siltä, että mies on varattu.
Ei kun sori se olitkin sinä joka matkatyöstä selitti. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ei tänään aamuyöstä soita niin tee vasta sitten ratkaisusi.

... Siis miksi la aamuyöllä? Soitteleeko miehet vain kännissä?

Voisihan alkuperäinen kysyjäkin laittaa sen kännin piikkiin, joten Go for it!

Vierailija

No en mä ottaisi yhteyttä. Jos mies ei kysele mua niin sitä ei kiinnosta. Joskus nuorempana olen tehnyt tämän virheen, sain seuraavanlaiset tulokset:
- sovittu tapaaminen, mutta mies ilmoittaa tuntia aiemmin ettei pääsekään
- mies pitää yhteydenottoni jälkeen yhteyksiä ja harrastamme välillä seksiä ja hengailemme, kunnes mies on valmis siirtymään seuraavaan

Enempää tapauksia en muista. Ehkä otin nopeasti opiksi. Jos mies ei ota yhteyttä, on mitä todennäköisintä että sitä _ei kiinnosta_ nainen seurustelumielessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en mä ottaisi yhteyttä. Jos mies ei kysele mua niin sitä ei kiinnosta. Joskus nuorempana olen tehnyt tämän virheen, sain seuraavanlaiset tulokset:
- mies pitää yhteydenottoni jälkeen yhteyksiä ja harrastamme välillä seksiä ja hengailemme, kunnes mies on valmis siirtymään seuraavaan

Enempää tapauksia en muista. Ehkä otin nopeasti opiksi. Jos mies ei ota yhteyttä, on mitä todennäköisintä että sitä _ei kiinnosta_ nainen seurustelumielessä.

Tai seksimielessä.

Vierailija

Ei ole noloa. Mitä muka menetät, jos sitä ei kiinnostakaan? Et mitään, olisit vain nykyisessä tilanteessasi. Tässä on vain voitettavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pelkurinaisen rationalisointia. Koska sulla ei onnistu joku juttu, niin ei saa onnistua kenelläkään muullakaan. AP:han antoi tuolle miehelle jo pakit baarissa, eli ei lähtenyt jatkoille ja sanoi että suhde ei onnistu. Miksi mies enää ottaisi yhteyttä kun nainen on jo sanonut että ei onnistu? Etenkin jos kyseessä ujo mies, kuten hän sanoi. Tosi tympeitä nämä joidenkin naisten vaatimukset että kaikkien miesten pitää olla samanlaisia ja käyttäytyä samalla tavalla ja jos joku mies siitä kaavasta poikkeaa niin se on sitten ei jatkoon, koska sitä ei muka kiinnostanut (vaikka oli jo tullut kerran torjutuksi). Miehetkin on ihmisiä ja yksilöitä, tiedoksi vaan sulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi toimia samalla tavalla.

Vierailija

Mites te, jotka ootte ottaneet yhteyttä, otte saanneet vastaukseksi? Joo vai onko tullut jotakin tylyä?

Tässähän saattaa olla sekin riski, että nyt on vielä ihan kiva muistella, että "oli niin kiva mies ja meillä oli niin hauskaa". Toinen vaihtoehto on se, että mies haukkuu tyyliin "vanhaksi horoksi". Siis jotakin joka murskaa sydämen ja jää tosi paha maku koko jutusta.

Vierailija

en vastusta sitä, että nainen on aktiivinen, mutta omat kokemukset kertoo, että ei kannata. miehet kyllä voi tavata ja sekstata, mutta siihen se jää. jos miestä kiinnostaa, se etsii naisen vaikka kiven alta, niin se vaan näyttää olevan.

Vierailija

Olenko mä planeetan ainoa nainen, jonka suhde on alkanut naisen eli mun aloitteesta? Miten mä en ole tajunnut, että tää on ihan väärä ja mies jättää heti kohta kun löytää paremman? Kolme vuotta sitten tavattiin ja vieläkin ollaan yhdessä... vaikka se olin minä, joka baari-illan jälkeen laittoi viestiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat