Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäättekö jugurttjuomista "Lassi"?

Vierailija

Minä tykkään. Mangolassi on suosikkini. Mitäs makuja niitä on? Vain sitruunaa maistanut mangon lisäksi, siitä, sitruunasta siis, en pitänyt.

Kommentit (8)

Vierailija

Tykkäämme "Leevi"!

Anteeksi :D Sain aloituksestasi jostain syystä hepulikohtauksen. :)

En oo maistanut noita juomia!

Vierailija

Yleisimmät maut on mango ja banaani, mango on suosikkini. Muitakin makuvariaatioita on, jokainenhan voi vaikka keksiä omansa. Hyvistä raaka-aineista tehty ja hyvin maustettu lassi maistuu minulle ja lapsillekin aina nepalilaisessa ravintolassa käydessä. Kaupan valmis-lassit ei ole kovin hyviä, lapsille kelpasi nekin.

Vierailija

En tykkää, inhoan yhdistelmää jogurtin happamuus + makeus marjoista tai sokerista. Syön jogurttia vain täysrasvaisena ja maustamattomana.

Vierailija

Kun eka kerran kerroin Suomessa juomasta nimeltä lassi, kukaan ei tunnistanut tuotetta. Selitin, että se on suosittu ruokajuoma Intiassa, vedellä juoksevaksi jatkettua jugurttia. Viilentää suuta kivasti vahvojen makujen välissä. Ja sitten lassi tuli Suomeenkin, mutta ei enää ruokajuomana, sillä onhan meillä ihan ikioma piimä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yleisimmät maut on mango ja banaani, mango on suosikkini. Muitakin makuvariaatioita on, jokainenhan voi vaikka keksiä omansa. Hyvistä raaka-aineista tehty ja hyvin maustettu lassi maistuu minulle ja lapsillekin aina nepalilaisessa ravintolassa käydessä. Kaupan valmis-lassit ei ole kovin hyviä, lapsille kelpasi nekin.

Minä ostin eilen Saare-merkkisiä Lassijuomia ja mango oli superhyvää! Saaremaalla tehtyjä. Tai no tietysti ravintolasta saa parempaa mutta kaupan lassiksi oli yllättävän hyvää. Ostin tänään vielä kaksi :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat