Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastimme seksiä 4 tuntia tapaamisestamme ekan kerran ja.....

Vierailija
20.11.2015 |

olemme olleet kohta 10v yhdessä. Kuinka nopeasti sinä harrastit seksiä kun tapasit miehesi ekan kerran?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viikko tai sinnepäin? Kolmannet treffit, eli neljäs tapaamisemme kyseessä. 14 vuotta yhdessä ja yksi lapsi.

Vierailija
22/31 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tunnettu mun miehen kanssa kun olin 13v, eka kerta seksiä ku olin 20v. Oltiin yläasteella luokkakavereita, sillon ei ollut mitään erikoisempaa meidän välillä parin hitaan discotanssin lisäks. Yläasteelta jatkettiin eri kouluihin. Olin juuri palannut ulkomailta viettämästä välivuotta, kun vappuna törmättiin baarissa, mies kännissä ku käki ja parhaansa yritti iskeä, käskin soitella selvinpäin. Tästä meni noin kuukausi, kun uskalsi tekstata, tavattiin miehen kaverin luona ja sovittiin, että nähdään baarissa lauantaina (oli mun kaverin yo-juhlat ja olin luvannut lähteä sille kuskiks/seuraks baariin), baarista päädyttiin meille sänkyyn. Sen jälkeen ei olla montaakaan yötä vietetty erillään. Nyt yhdessä 8,5v ja 5v naimisissa, lapsia 3:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kuukautta siitä kun tapasimme ensimmäisen kerran. Ensimmäisellä tapaamiskerralla vain juttelimme, emmekä viettäneet yötä yhdessä. Emme tosin vaihtaneet edes yhteystietoja. Ja siitä kului se pari kuukautta kun törmäsimme toisiimme uudestaan. Silloin kyllä ei montaa tuntia odotettu. Mutta vielä tästäkään ei suhteemme alkanut, vaan taas pari kuukautta meni kun tapasimme uudestaan. Se oli oikeestaan menoa sitten.

Vierailija
24/31 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin tavattu baarissa 2-3 kertaa lähiviikkoina ja harrastettiin seksiä heti ekana yönä mikä vietettiin yhessä. Eli periaatteessa heti. Yhessä 12 vuotta, 2 lasta.

Yleensä nyt varmaan harrastetaan seksiä ekana yönä joka vietetään yhdessä... Harrastaako kaikki sellaiset sun mielestä heti seksiä? 

Vierailija
25/31 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin puoli tuttuja varmaan puolisen vuotta. Sitten oli ensimmäiset treffit maanantaina kahvilassa, tavattiin joka päivä ja lauantaina jäin yöksi. Sillon vasta seksiä. Nyt yhdessä 17 vuotta. Naimisissa 16 vuotta. 2 lasta.

Vierailija
26/31 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 30 sekuntia. Sen verran että ehtii makuuhuoneeseen ovelta joskus ei sinnekään. Ja yhdessä ollaan kymmenisen minuuttia. 

Vierailija
27/31 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesimme toisemme monen vuoden ajalta ja oli juteltu moneen kertaan. Myöhemmin vaihdettiin puhelinnumerot ja pidettiin yhteyksiä useamman kerran viikossa. Lopulta sovittiin tapaaminen ja nukuimme samassa vuoteessa. Seksiä harrastettiin vasta  seuraavana päivänä. 

Vierailija
28/31 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin lähetän sähkeitä ja kyyhkyspostia, mutta sitten kun tavataan niin menee 2 minuuttia seksiin. Pipo pois ja hommiin. Yleensä viivyn 15 minuuttia kun akka alkaa jo kotoa soittelemaan.  

Vierailija
29/31 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan seksiä vasta, kun seurustelusta on sovittu.

Terveisin, ikisinkku

Vierailija
30/31 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, että tuntemattoman kanssa harrastetaan heti seksiä.

Vierailija
31/31 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 tuntia ensinäkemisestä.

t.2v yhdessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi