Pelkääkö kissasi kurkkuja?
Kyllä vai ei?
Tarkoitan kokonaista kurkkua, ei siivutettua.
Kommentit (25)
Ai sinäkin olet nähnyt sen videon? Mulla ei ole kissaa, mutta siskollani on. Tekisi mieli käydä testaamassa. :)
Idea on ymmärtääkseni laittaa se kurkku huomaamattomasti kissan taakse. Kun kissa kääntyy niin pitäisi tulla hepulit kun se luulee että kurkku on käärme. -1-
Mä testasin tätä. Ei pelkää. Laitoin kurkun salakavalasti kissan taakse, kissa vaan katsoi kurkkua pöyristyneenä jonkin aikaa, kun kääntyi. Ei edes häntä pörhistynyt. Ehkä suomalaisilla kissoilla ei ole sisäänrakennettua käärmepelkoa? Emot ei oo opettanu pelkäämään vihreitä patukoita :D
Pyydysti vaskitsan joten tuskinpa kurkkua pelästyisi.
Eläinlääkärit eivät muuten suosittele tekemään tuota testiä, aiheuttaa vain turhaa stressiä eläimelle.
Voi raukkoja jos ne stressaantuu kurkuista!!!! :(
Nauroin ääneen :D :D :D
Kissaparat!!!!
t. kissanomistaja jolla ei ole (onneksi) kurkkua kotona
Tässä on suomiversio. Suomessa on selkeästi fiksuja kisuja <3
http://www.iltalehti.fi/iltvluontojaelaimet/201511200104027_v6.shtml
Vierailija kirjoitti:
Tässä on suomiversio. Suomessa on selkeästi fiksuja kisuja <3
http://www.iltalehti.fi/iltvluontojaelaimet/201511200104027_v6.shtml
Kiitos tästä, ei tarvitsekaan lähteä testaamaan siskon kissoja! :D
T. nro 2
Suomalaiset kissat on viisaita!!!! :D Ei kurkkua tarvitse pelätä.
Joo, ei suomalaiskissat välitä, vai onko ulkomailla kurkut erilaisia, vahvempi haju tms?
Vierailija kirjoitti:
Eläinlääkärit eivät muuten suosittele tekemään tuota testiä, aiheuttaa vain turhaa stressiä eläimelle.
En nyt oikein usko, koska kissat itsekin rakastavat säikyttelyleikkejä toistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinlääkärit eivät muuten suosittele tekemään tuota testiä, aiheuttaa vain turhaa stressiä eläimelle.En nyt oikein usko, koska kissat itsekin rakastavat säikyttelyleikkejä toistensa kanssa.
Samaa mieltä. Kissat säntäilevät itsekseenkin, jos niitä säntäilyttää.
Kävin äsken kaupassa ihan kurkun takia mutta siellä ei ollut ainuttakaan!!!!
Ostiko av-mammat kaupan kaikki kurkut?????
Olisin halunnut kokeilla mitä mun katti tuumaa kurkusta.
Mun kissa ei ole ikinä hypännyt tuolleen ylöspäin O_O
Näyttää kyllä hauskalta mutta osaakohan kaikki kissat? Mun on 2 v. ja hoikka. Eli tosi sporttinen kissa kyllä mutta ei se ole noin hypellyt. Pitääkin ostaa kurkku ja kokeilla osaako sekin hyppiä...
Ei pelännyt. Kääntyi ja nuuhkaisi. Ehkä tottunut, kun keittiössä on usein kurkkuja.
Ei pelännyt. Mutta pelkää banaaneja,citrushedelmoä, ja muitakin kovin vahvastituoksuvia, käpälä nousee valmiusasentoon:-)
"Sporttinen kissa", hauskasti sanottu :)
Ei pelästynyt. Sanoi mörh silleen yllättyneenä, ja alkoi nuuskia ja hieroa poskiaan kurkkuun.
Tunsin oloni jotenkin oudoksi, vähän perverssiksikin, kontillaan lattialla pelottelemassa kissaa kurkulla. Mutta kissa ei ollut milläänsäkään.
Ei. Testasin. Se vain katsoi minua hölmistyneenä ja käveli kurkun yli..