Jatkuva flunssa -- kestänyt jo 3kk lähes putkeen

Vierailija

Ongelma lähti liikkeelle siitä, kun lapset aloittivat päiväkodissa ja menin itse töihin. Olen ollut nimittäin aivan jatkuvasti siitä lähtien sairaana koko ajan. Pari vatsatautiakin on tullut. Yhden päivän olen ollut poissa töistä, muuten puolikuntoisena ja osittain etänä. Kerrain kävin lääkärillä ja sain antibiootit. Ne ehkä auttoivat hieman, mutta juuri parannuttuani sain uuden flunssan.

Syön terveellisesti, mutta sairastelun vuoksi en ole päässyt salille tai lenkille nyt moneen kuukauteen. Nukun huonohkosti, kun kuopus heräilee öisin ja kotona en saa lepohetkeä, kun mies ei kovin paljoa auta lastenhoidossa. Mitä teen?!? T. Pian epätoivoinen

Kommentit (10)

Vierailija

Eipä tuolle oikein mitään voi. Vastustuskyky kasvaa pikkuhiljaa. Meillä oltiin ensimmäinen puoli vuotta sairaana, kun päiväkoti alkoi. Viikko kipeänä, muutama päivä terveenä, taas viikko kipeänä jne.

Vierailija

Kokeile Auringonhattutippoja, joita saa apteekista. Ne oikeasti tieteellisesti todistetusti nostavat vastustuskykyä tavallista flunssavirusta vastaan. Itse olen niillä välttänyt flunssia tai selvinnyt lievällä.

Vierailija

Ennen oli tosiaan ehkä noin kerran vuodessa sairaana, vaikka lapset olivat jo syntyneet. Sitä ennen vieläkin harvemmin. Tuntuu, että se syö työtehoanikin, kun olen jatkuvasti puolikuntoinen. Ja hoitovapaalta palatessa pitäisi olla täydessä iskussa. Ennen itseäni aina ärsytti sellaiset, jotka selittelivät poissaolojaan ym. perhesyillä. Nyt olen itse luisinut samaan. :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kokeile Auringonhattutippoja, joita saa apteekista. Ne oikeasti tieteellisesti todistetusti nostavat vastustuskykyä tavallista flunssavirusta vastaan. Itse olen niillä välttänyt flunssia tai selvinnyt lievällä.

Jos ne oikeasti tehoaisivat, kellään ei olisi flunssaa ja kaikki söisivät niitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et saisi mennä sinne töihin muita tartuttamaan. Nehän siellä saavat kans kärsiä lastesi päivähoidon aloituksesta.

Olen sen verran hygieeninen, että työpaikalla ei ole kähtenyt kiertämään mitkään flunssat. Ja mulla se on lähinnä kurkkukipua, päänsärky ja vetämätöntä oloa, kuivaa yskää ja nuhaa 90% ajasta. Pahimman flunssan aikana pyrin tekemään töitä etänä. Myöskään mieheeni ei ole tarttunut kuin vain kolmasosa noista flunssista, vaikka asuu samassa kotitaloudessa. Aivan kuin immuunijärjestelmäni olisi aivan sekaisin tms. Mutta jos oisin jokaisen köhän takia poissa töistä, olisin ollut nyt kolme kuukautta putkeen pois töistä. Olen tässä vähän puun ja kuoren välissä tosiaan. :/

Vierailija

Mulle tuli 10 vuotta kestänyt ikiflunssa poskiontelotulehduksen seurauksena ja kun lopulta leikattiin nuo ontelot, niin oli täynnä polyyppeja ja isojakin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat