Kiitti vaan Fazer tästäkin. Nyt vuorossa konvehtirasian pilaaminen
http://www.iltasanomat.fi/ruokala/ajankohtaista/art-1447909218153.html
Mä haluan karpalon takaisin!
Kommentit (120)
Lihvakoff kirjoitti:
WraithTodd kirjoitti:
Lihvakoff kirjoitti:
Juuri järkyttyneenä luin linkattua juttua. Mitä hittoa Fazer?! - asiakkaista eroon kamppanja? Ensi ihana joulusuklaa ja nyt konvehditkin viedään, viime vuonna ei saanut liköörikonvehteja...... *jupinaa*
Myös vihreät kuulat karmeassa ihanuudessaan kuuluu mun jouluuni, kai nekin on pilattu jotenkin?
Konvehtirasian ulkonäkökin on nyt jotenkin halpa.
Juuri pari viikkoa sitten syötiin vihreitä kuulia enkä minä ainakaan huomannut mitään eroa.
Harmittaa kyllä noiden konvehtien pilaaminen. Noh, siirrytään seuraavaksi parhaimpiin eli Pandan konvehteihin. Toivottavasti ne ovat pysyneet ennallaan.
Ihana kuulla. :) Voin keskittyä kulliini. Meillä ei äklöytensä takia muut syö, mutta ovat osa mun lapsuutta ja joulua.
Sormet ristissä Pandalle.
No, tapansa kullakin.
Mua säälittää nuo Fazerin työntekijäparat. Toiset puurtaa meille uutterasti jouluksi konvehteja ja saa kuulla vaan haukkuja paskoista sitruunapiiraskonvehdeista. :(
Ei se oo teidän vika, että johtajanne on sellainen minttukonvehti!
Toihan on ihan paska suklaarasia muutenkin, mitä väliä.
Pandan juhlapöydän konvehdit on paljon parempia. Toivonkin, että sukulaiseni tajuaisivat viimeinkin tämän, enkä saisi mitään Fazerin konvehteja enää jouluisin. Kiitos.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Valittamisen sijaan voisitte ajatella, että on varmaan ihan hyvä juttu, ettei suklaata tule syötyä yhtä paljon kuin ennen?
Puhu omasta puolestasi. Minä syön suklaata harvoin ja silloinkin vähän kerrallaan, en edes muista, milloin olisin ostanut kokonaisen suklaalevyn. Ärsyttää, kun hyvät suklaat pilataan tai lakkautetaan. Kun joskus herkuttelen, haluan syödä jotain hyvää enkä maustettua pahvia, mitä esim. ex-suosikkini Geisha-patukka nykyisin on.
Puhun kaikkien puolesta. Kyllä saa olla aika intohimoisesti suklaaseen suhtautuva, jos jaksaa nähdä jonkun maun poistumisesta vaivaa.
Nämä joulusesonkisuklaat on mun mielestä vähän eri asia kuin muut, ympäri vuoden saatavilla olevat suklaat. Itse en ainakaan osta suklaakonvehteja muuten kuin jouluna ja tuossa Fazerin konvehtirasiassa uudistukset makujen suhteen ovat mielestäni liian radikaalit. Käytännössä jopa niin iso uudistus, että voi oikeastaan puhua kokonaan vanhan konvehtirasian valmistuksen lopettamisesta ja uutuustuotteen tuomisesta markkinoille. Ymmärrän, jos olisi ollut joku yksittäisen maun vaihtaminen mutta tuossa vaihtui aika tavalla lähes koko rasiallinen makuja.
Silti, suklaan ei pitäisi olla noin iso asia. Tsiisus, mitä romaaneja täällä jotkut asiasta vääntää.
Sinähän se täällä väännät, koko ketjun ahkerimpana. Tsiisus, että jollekulle voi toisen ihmisen suklaansyönti olla ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaa konvehteja jos osa niistä menee roskiin? Oikeastiko joku maku on niin kuvottava että oksennus lentää?
Me ei olla noita rasioita ostettu itse, mutta joka vuosi saadaan. Ainoa mistä kukaan ei tykännyt oli se karpalo.
Mitä geishalle on tehty? (en oo vähään aikaan syönyt, mutta täällä parjattiin)
mä en tule koskaan pääsemään yli siitä, että fazerin riisisuklaa katosi
aika sääli että joudutaan kotimainen tuote hylkäämään kun valmistajat on sen pilanneet
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt päätöksen, etten osta enää mitään, missä on palmuöljyä tai fruktoosisiirappia. On kaiken "hyvän" syönti vähentynyt ja kotonaleipominen lisääntynyt.
Sama täällä. Muutenkin olen alkanut kartella lisättyä sokeria sisältäviä tuotteita. Herkkupäivänä ostelen laadukkaammat herkut muualta, esim. Punnitse ja säästä löytyy mistä valita. Kultasuklaan tuotteet myös ihan hyviä, Suomessa käsintehtyjä ja tuleepahan tuettua paikallista firmaa =)
Minusta taasen nuo uudet maut vaikuttavat hyvältä - mutta palmuöljy ei
Joten tänä jouluna ostetaan sitten Pandaa :)
Vierailija kirjoitti:
Minusta taasen nuo uudet maut vaikuttavat hyvältä - mutta palmuöljy ei
Joten tänä jouluna ostetaan sitten Pandaa :)
Harmi, että siinä Pandassakin on palmuöljyä :-(
Palmuöljy ja glukoosi-fruktoosisiirappi, yöks.
Ketju ketjun perään siitä, kuinka suklaa on pelätty. On teillä läskeillä aika pienet elämät.
Mulla meni usko Fazeriin jo silloin kun "Lontoonrae"-suklaalevystä löytyi muovinpalasia vuonna 2014!!! Muistaakseni nämä vedettiin markkinoilta parikin kertaa tuon syyn takia ja olin juuri syönyt levylliset päivän pari aiemmin joten paha niitä lähteä palauttamaan
http://www.iltasanomat.fi/ruokala/uutiset/art-1288740236050.html
Vierailija kirjoitti:
Ketju ketjun perään siitä, kuinka suklaa on pelätty. On teillä läskeillä aika pienet elämät.
Mene pois täältä, kuivakka, epänaisellinen poikavartalo! Sikakateellinen vaan koska et salli itsellesi mitään herkkua koskaan?
Eipä haittaa nämä suomalaiset ala-arvoiset suklaat, meidän perhe ostaa Maraboun rasiat, kuten kaikki muutkin täällä Espoossa ja Kauniaisissa tekevät :) Ihanaa joulun odotusta kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen suklaanhimoissani jo useamman erilaisen konvehtirasian tänä syksynä maistellut ja tämä present oli niin pahaa että roskiin meni! Ei edes lapsille kelvannut. Suklaat olivat kovia, mauttomia, pahvisia. Aivan surkea tuote.
Älkää heittäkö roskiin, vaan palauttakaa reklamaation kera Fazerille, jos ette tykkää mausta! Kaikki lahjasuklaat sinne vaan, pitäkööt palmuöljynsä ja karpalotäytteensä. Kohta sataa pask-, konvehteja Vaaralaan!
Fazer on muutenkin muistanut poistaa kaikki hyvät: tänä vuonna ei ole enää sitruunajogurtti konvehteja vaan pelkästään vadelmia :/
Mut en valita, toivoisin vaan ettei sukulaiset taas toisi noita surkeita konvehtirasioita. Marabou on paha, Pandan rasian ainoo hyvä on vadelmamarmeladi ja Fazussa hyvä oli vain karpalo. Ku sais vaikka vihreitä kuulia, kettukarkkeja, Brunebergin tryffeleitä yms. Tai ei mitään!
Keliaakikkoja vituttaa eniten kun kaikissa Fazerin suklaista on nykyään se 'saattaa sisältää vehnää' varoitus. Ei sitten osteta, perkele.
Ps. Myös minä tykkäsin karpalosta.
Ruottalaiset, ranskalaiset ja belgialaiset osaa tehdä paremmat ja puhtaammat suklaat.
Vierailija kirjoitti:
Ruottalaiset, ranskalaiset ja belgialaiset osaa tehdä paremmat ja puhtaammat suklaat.
Ei osaa. Niiden maitosuklaassa on liikaa maitoa ja liian vähän kaakaota. Fazerin sinisessä maidon ja kaakaon suhde paras.
Vierailija kirjoitti:
* Kuorii edelliselle kymmenen kovaksi keitettyä kammunaa ja nylkee kanan *
Oikein teille. Ei voi kun naureskella.