Kiitti vaan Fazer tästäkin. Nyt vuorossa konvehtirasian pilaaminen
http://www.iltasanomat.fi/ruokala/ajankohtaista/art-1447909218153.html
Mä haluan karpalon takaisin!
Kommentit (120)
Mä olen suklaanhimoissani jo useamman erilaisen konvehtirasian tänä syksynä maistellut ja tämä present oli niin pahaa että roskiin meni! Ei edes lapsille kelvannut. Suklaat olivat kovia, mauttomia, pahvisia. Aivan surkea tuote.
Nyt tekisi mieli tehdä 'uhmaikäiset' ja aloittaa Fazerilan oven edessä itkupotkuraivarit. 😤
Minä olen tehnyt päätöksen, etten osta enää mitään, missä on palmuöljyä tai fruktoosisiirappia. On kaiken "hyvän" syönti vähentynyt ja kotonaleipominen lisääntynyt.
Ostaako joku oikeasti konvehtirasioita itselleen? Onko nää kommentit huulenheittoa? En pysty käsittämään, että jollekin merkitsisi niin paljon, että onko niissä karpaloita vai ei tai mitä tahansa. Onko tää nyt uusi jauhenlihajuttu?
Auttakaa, tunnen itseni niin ulkopuoliseksi.
Ollaanko me ainoita joilla karpalot jäi aina viimeiseksi, usein jopa syömättä? Jos olisi kysytty mikä konvehti rasiadta poistetaan, niin se olisi ollut vastaus.
Ei kyllä houkuttele nämä uudet maut yhtään että ostaisin noita konvehteja. Ihme överiksi tuntuu menevän makujen kehittäminen ja niiden makuvariaatiot suklaassa. Kas kun ei ole vielä sipuli-pinaatti-maksalaatikkosuklaata tehty.
Liian extreme-makuja. Ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me ainoita joilla karpalot jäi aina viimeiseksi, usein jopa syömättä? Jos olisi kysytty mikä konvehti rasiadta poistetaan, niin se olisi ollut vastaus.
Ette ole. Olen lukenut tätä ketjua ihan ihmeissäni ja odottanut, koska joku tulee puolustamaan tuota uudistusta. No itse olisin kyllä pitänyt caramelin mukana, mutta karpalo oli tosiaan meilläkin se viimeiseksi jäänyt, tai usein jopa roskiin mennyt. Ja tuo parjattu minttuhan on yksi parhaista konvehtimauista, heti toffeen jälkeen ensimmäisenä poimittava.
Ihan sama minulle vaikka laittaa pelkkää sokeria rasioihin, nimittäin olen lopettanut makeisten syömisen kokonaan.
Fazerin pitäisi kuunnella asiaksta mutta mamma hyvät kun te ette syö suklaata kun tosi harvoin ja silloinkin tooosi vähän niin eihän ne teidän pillinmukaan niitä päätöksiä tee vaan niiden jotka syö suklaata tosi usein ja toosi paljon.
Mä olen aina tykännyt Pandan konvehtirasiasta enemmän, onneksi. Tuo Fazerin on aina ollut, jos ei nyt pahaa niin ei niin hyvä, ja kommenttien perusteella jää tänäkin vuonna kauppaan.
ssss kirjoitti:
Valittamisen sijaan voisitte ajatella, että on varmaan ihan hyvä juttu, ettei suklaata tule syötyä yhtä paljon kuin ennen?
Ei kun koitetaan pysyä samoissa lukemissa kuin ennenkin, pitää tehdä vähän lurkkausta että löytää korvaavia tuotteita...
Geishan tilalle löytyy myös Ritter sport -levy, nougat eli praline, ilman palmuöljyä...
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä houkuttele nämä uudet maut yhtään että ostaisin noita konvehteja. Ihme överiksi tuntuu menevän makujen kehittäminen ja niiden makuvariaatiot suklaassa. Kas kun ei ole vielä sipuli-pinaatti-maksalaatikkosuklaata tehty.
:) Äiti äiti, Ville söi kaikki maksiskonvehdit!
Vierailija kirjoitti:
Nyt tekisi mieli tehdä 'uhmaikäiset' ja aloittaa Fazerilan oven edessä itkupotkuraivarit. 😤
Hah, hyvä idea! 🙌
Pukeudutaan kaikki suuriksi vauvoiksi (av-vauvoiksi) ja otetaan helistimet kätöseen, helistellään tahdissa uhmakkaina siinä...hoetaan yhdessä "mut ku mä haluun..."😊
(...kunnes virkavalta vie talteen...) :D
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Valittamisen sijaan voisitte ajatella, että on varmaan ihan hyvä juttu, ettei suklaata tule syötyä yhtä paljon kuin ennen?
Puhu omasta puolestasi. Minä syön suklaata harvoin ja silloinkin vähän kerrallaan, en edes muista, milloin olisin ostanut kokonaisen suklaalevyn. Ärsyttää, kun hyvät suklaat pilataan tai lakkautetaan. Kun joskus herkuttelen, haluan syödä jotain hyvää enkä maustettua pahvia, mitä esim. ex-suosikkini Geisha-patukka nykyisin on.
Puhun kaikkien puolesta. Kyllä saa olla aika intohimoisesti suklaaseen suhtautuva, jos jaksaa nähdä jonkun maun poistumisesta vaivaa.
Nämä joulusesonkisuklaat on mun mielestä vähän eri asia kuin muut, ympäri vuoden saatavilla olevat suklaat. Itse en ainakaan osta suklaakonvehteja muuten kuin jouluna ja tuossa Fazerin konvehtirasiassa uudistukset makujen suhteen ovat mielestäni liian radikaalit. Käytännössä jopa niin iso uudistus, että voi oikeastaan puhua kokonaan vanhan konvehtirasian valmistuksen lopettamisesta ja uutuustuotteen tuomisesta markkinoille. Ymmärrän, jos olisi ollut joku yksittäisen maun vaihtaminen mutta tuossa vaihtui aika tavalla lähes koko rasiallinen makuja.
Karpalot menee meillä kyllä aina roskiin. Harmi kun sun lempparisi deletoitiin.
Ja tuossakin tuotteessa on palmuöljyä, joten hyllyyn jää.
Miksi ostaa konvehteja jos osa niistä menee roskiin? Oikeastiko joku maku on niin kuvottava että oksennus lentää?
Miten nuo on mennyt edes laadunvalvonnasta läpi nuo kuvan konvehdit? Ei niissä saa mitään reikiä olla, hyvänen aika! Näyttää kuin joku olisi injektioneulalla ruutannut konvehtiin jotain epäilyttävää ainesta.
Täamä on niin tätä, sillä aina onneksi hinta pysyy samana kun kokoa pienennetään, joskus jopa nousee, kun se on "uusi tuote". Valio on samanlainen pelleyritys. Yhtenä joulun oli tarjolla kaneli-omena rahkaa, mutt ei kuulema mene kaupaksi. Oli paras tortun täyte, mitä ikinä. Olihan ne mennet, kun ei yhtään ourkkia ollut jäänyt.(Ohis)
Suklaarasiat ovat menneet huonoiki(paitsi Lindh)