Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitti vaan Fazer tästäkin. Nyt vuorossa konvehtirasian pilaaminen

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer ei kyllä yhtään ajattele asiakkaitaan, vaan on aina toiminut oman mielensä mukaan, lopettaen täysin yhtäkkiä milloin minkäkin tuotteen valmistuksen.

Vierailija
2/120 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpalo oli suurin syy miksi ostin noita konvehteja. No, pitää siirtyä muihin konvehteihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kuuntelimme saamaamme kuluttajapalautetta" - ihanko totta? Mikseivät tee uusia rasioita vaan tuhoavat vanhat?

Täytyypä ostaa tänä vuonna vain Pandan ja Maraboun rasioita. 

Vierailija
4/120 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazer ei kyllä yhtään ajattele asiakkaitaan, vaan on aina toiminut oman mielensä mukaan, lopettaen täysin yhtäkkiä milloin minkäkin tuotteen valmistuksen.

Kyllä tämä on viime vuosina vain pahentunut. Kuka uuno siellä tekee päätökset valikoimista ja resepteistä >:(

Vierailija
5/120 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussahan "Fazer" kertoo kuinka ovat asiakkaiden toiveista/palautteiden myötä mm. pienentänyt suklaarasiaa 300g > 260g, että kuinka sä voit väittää moista? ;)

Ja hintaan eivät kuulemma voi vaikuttaa, joten ei oo heidän vika, jos pienempi rasia maksaa saman kuin ennen isompi tai maksaa jopa enemmän. LOL!

Vierailija
6/120 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kyllä sellainen lafka, jossa ei asiakkaita paljoa kuunnella.

Tosin eipä noita muovisia palmuöljy"suklaita" tarvitsekaan ostella, kun laadukkaampiakin on vielä tarjolla muilta merkeiltä.

Vierailija
7/120 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia makuja ovat "asiakkaiden" toiveista tehneet.

Vierailija
8/120 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu kaikkein paskin maku rasiassa ja aina pysyy uudistuksissa :(

Vierailija
9/120 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri järkyttyneenä luin linkattua juttua. Mitä hittoa Fazer?! - asiakkaista eroon kamppanja? Ensi ihana joulusuklaa ja nyt konvehditkin viedään, viime vuonna ei saanut liköörikonvehteja...... *jupinaa*

Myös vihreät kuulat karmeassa ihanuudessaan kuuluu mun jouluuni, kai nekin on pilattu jotenkin?

Konvehtirasian ulkonäkökin on nyt jotenkin halpa.

Vierailija
10/120 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minttu kaikkein paskin maku rasiassa ja aina pysyy uudistuksissa :(

Kyllä! Meillä aina jää minttukonvehdit syömättä ja sitten kerään ne yhteen purkkiin ja suklaanhimoissani joku helmi-maaliskuinen yö muistan sen purkin... Seuraa ällö olo. 

Vierailija
11/120 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihvakoff kirjoitti:

Juuri järkyttyneenä luin linkattua juttua. Mitä hittoa Fazer?! - asiakkaista eroon kamppanja? Ensi ihana joulusuklaa ja nyt konvehditkin viedään, viime vuonna ei saanut liköörikonvehteja...... *jupinaa*

Myös vihreät kuulat karmeassa ihanuudessaan kuuluu mun jouluuni, kai nekin on pilattu jotenkin?

Juuri pari viikkoa sitten syötiin vihreitä kuulia enkä minä ainakaan huomannut mitään eroa. 

Harmittaa kyllä noiden konvehtien pilaaminen. Noh, siirrytään seuraavaksi parhaimpiin eli Pandan konvehteihin. Toivottavasti ne ovat pysyneet ennallaan.

Vierailija
12/120 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WraithTodd kirjoitti:

Lihvakoff kirjoitti:

Juuri pari viikkoa sitten syötiin vihreitä kuulia enkä minä ainakaan huomannut mitään eroa. 

Harmittaa kyllä noiden konvehtien pilaaminen. Noh, siirrytään seuraavaksi parhaimpiin eli Pandan konvehteihin. Toivottavasti ne ovat pysyneet ennallaan.

Ihana kuulla. :) Voin keskittyä kuuliini. Meillä ei äklöytensä takia muut syö, mutta ovat osa mun lapsuutta ja joulua. 

Sormet ristissä Pandalle.

Vierailija
13/120 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin lukea väärin ensin tuon lauseen: "...voin keskittyä ku..." :DD

No mutta piti karpalosta viel mainita, että karpalohullut, ootteko kokeilleet lidlin maustettua suklaalevyä. Niitä on karpalo, appelsiini ym, tummasuklaalevy, 100 g kai?

Geishan pilaamisen jälkeen - joka on loukannut syvimpiä tunteitani - ei nää Fazer-uutiset enää hetkauta, se on boikottia täältä. Niille palmuöljyfazereille siis, ei muille.

Vielä😁.

Mä olen enemmänkin ollut Aladdin-naisia, mutta guess what, huomasin että sielläkin on palmuöljyä.

Tuleeko sitäkään enää ostettua.

Sama marabou dubbelnougat pötkö, palmuöljyä.

Vierailija
14/120 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmuöljyä tulee valitettavasti olemaan ns. marketti suklaissa, kun eivät uskalla nostaa hintoja. Ihmiset eivät osta jos on hieman kalliimpaa. Se on helpompi muuttaa reseptiä.

Kyllä olen diggaillut Fazerin tuotteista ja paljonkin. Usein myös fiilistelen konditorioista ostetuista kuuden konvehtin rasioista. Hintaa on 15 -20 euroa ja kyllä päiväkahville tulee hurjasti hintaa. Silloin keitetään kunnon sumpit ja se aika otetaan täysin itselle ja nautitaan. Slurps.

15/120 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas syntyi uusi "penaalin terävin kynä" yms. -sanonta. Tadaa:

Joku on rasian paskin konvehti!

Vierailija
16/120 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu on ihan järkyn pahaa, kuten tämä uusi maku sitruunapiirakka.

Vierailija
17/120 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

viv010 kirjoitti:

Taas syntyi uusi "penaalin terävin kynä" yms. -sanonta. Tadaa:

Joku on rasian paskin konvehti!

Olet minttukonvehti suklaarasiassani.

Vierailija
18/120 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Valittamisen sijaan voisitte ajatella, että on varmaan ihan hyvä juttu, ettei suklaata tule syötyä yhtä paljon kuin ennen?

Puhu omasta puolestasi. Minä syön suklaata harvoin ja silloinkin vähän kerrallaan, en edes muista, milloin olisin ostanut kokonaisen suklaalevyn. Ärsyttää, kun hyvät suklaat pilataan tai lakkautetaan. Kun joskus herkuttelen, haluan syödä jotain hyvää enkä maustettua pahvia, mitä esim. ex-suosikkini Geisha-patukka nykyisin on.

Vierailija
19/120 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Valittamisen sijaan voisitte ajatella, että on varmaan ihan hyvä juttu, ettei suklaata tule syötyä yhtä paljon kuin ennen?

Mä en syö suklaata muutenkaan paljon mutta toi karpalon poistuminen oli iso virhe. Ainoa maku, minkä suorastaan omin itselleni muun perheen tuhotessa loput rasian suklaista.

Vierailija
20/120 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer on maailmankaikkeuden surkein paskafirma, joka aiheuttaa ympäristön tuhoutumisen käyttämällä palmuöljyä, joka sitäpaitsi on MAAILMAN PASKINTA RASVAA terveyden kannalta! Kehitysmaihin raivataan palmupeltoja ja riisitautiset lapset juoksevat hädissään asuinalueiltaan karkuun sen mitä talouspaperirullan paksuisilta jaloiltaan kykenevät, kunnes kuolevat nälkään ja janoon! Ja kaikki tämä, että suomalaiselle saastafirmalle saadaan halvempaa rasvaa. Nyt sitten vielä tämä asiakkaankusetusskandaali, jossa lässyttävä toimitusjohtaja vetäytyy tyystin vastuusta ja syyllistää myyjäliikkeitä hintojen noususta ja varmaan laadun huononemisestakin. Ja kaikesta kärsii aina asiakas, omistajien nauraessa partaansa mahonkiseinäisissä konttoreissaan! 

Sadattuhannet lapset pettyvät tänä jouluna Fazerin pilaamaan konvehtirasiaan ja rupeavat huutamaan. Sadattuhannet vanhemmat menettävät lapsiinsa hermonsa, jonka seurauksena sadattuhannet konjakkipullon korkit aukeavat jouluaattona, kun vanhemmat alkavat ryypätä tuskaansa. Sadattuhannet joulut ovat PILALLA!

Kiitos aivan HELVETIN PALJON FAZERILLE!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan