Nyt rehellisesti: ketä harmittaa asua Bulevardin phojoispuolella???
Kommentit (16)
on kyllä ihan roskasakin asuinpaikka. täytyy päästä koffin puiston viereen katsomaan, kun teinit kusee kesäisin parvekkeelta sisään! ruttopuisto itsensäpaljastajineen ois kyllä kans tosi jees.
Tai ehkä ne on kettuja. Jänisten perässä.
tv.11
vaan etten haluaisi asua ko. kadun pohjoispuolella. Ja se on muuten merikatulainen, ei Merikatulainen. ;)
t. naapuri
Tarkoitin siis sitä, että jos ei halua asua Merikadun pohjoispuolella, täytyy asua Merikadulla. =)
Helsingin kokoisessa pikkukaupungissa on aivan sama missä asuu. Mua harmittaa vain se etten asu Lontoossa tai New Yorkissa.
mutta väitettä, että täällä on ihan sama, missä asuu, en kyllä allekirjoita. Alueiden välillä on huimia eroja. Kukin tietenkin arvostaa, mitä arvostaa.
Varo liukastumasta, nuo kivetyt pätkät etenkin ovat näillä keleillä hengenvaarallisia..
Asun sitä noin 1200 km pohjoisempana ja pienempi välimatka alkaisi kyllä ahdistaa.
bulen eteläpuolella ja vielä kehuskella sillä.
Ja näen sitä seutua ihan tarpeeksi päivittäin. Mun makuun vähän liian uinuvaa aluetta, vanhuksia, venäläisiä ja puldeja pusikoissa...
Vain tyhmä asuisi täällä vuokralla näillä vuokrahinnoilla..
27: taisin nimenomaan päivitellä vuokralla asumista. jösses!
Ikävää, että sua harmitaa noin kovasti. Ei täällä tosiaan kannata vuokralla asua.
mutta jos asuisin Arkadiankadun pohjoispuolella, niin harmittaisi kyllä.