Onko tämä kundi ihastunut muhun vai kaveriini?

Vierailija

Kaverini väittää että tapailemamme mies on ihastunut häneen. Ollaan siis hengailtu useamman kundin kanssa josta yhteen ollaan isketty silmämme molemmat minä ja kaverini. Hän on kaikista parhaimmamn näköinen ja sillä on kyllä vientiä... Mä olen kuitenkin paremman näköinen kuin kaverini ja mietin et ei se voi tykätä kaveristani enemmän. Kaverini on sellainem Kelly Clarkson tyyppinen. Minä taas ennemmin Kylie Jenner.
tää kundi on ollu jo sängyssä kaverini kanssa ja kaverini luulee nyt että tää kundi on nyt niin ihastunu siihen. Huvittaa vähän että kaveri luulee olevansa tän kundim tasoa. Tää kundi sanotaan nyt vaikka Mikko ei oo mitenkään osottanu sille et se ois kiinnostunu. Pelkkä pano ei merkkaa mitään. Mikko heittää läppää meidän ollessa porukassa ja yks tyttö sano mulle et on seurustellu joskus Mikon kanssa ja et Mikko on vitunmoinen pleijeri. Ja että siitä okannattaa pysyy erossa. Mä epäilen että tällä tytöllä on oma lehmä ojassa. Naiset on niin susia. Mua kaduttaa että menin kertoo ihastuksestani yhelle niistä joiden kans hengaillaan.
Mikko on sanonu että oon yks parhaimman näkösistä muijista mitä se on nähny. Mut sängyssä ei olla oltu. Sitä mä ihmettelenkin.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Naiset on toisilleen susia, kyllä. Vähän niin kuin sinä tälle kaverillesi, jonka ulkonäön ja älynlahjat haukuit tuosta noin vain. Voiskohan olla niin, että tämä kundikin näkee kuinka julma olet, ja on siksi valinnut kaverisi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiset on toisilleen susia, kyllä. Vähän niin kuin sinä tälle kaverillesi, jonka ulkonäön ja älynlahjat haukuit tuosta noin vain. Voiskohan olla niin, että tämä kundikin näkee kuinka julma olet, ja on siksi valinnut kaverisi?
Huoh, ihan samalla lailla ne miehetki kiplailee naisista.Vai miksi ne aina tappelee ja puukottaa toisiaan selkään?

Vierailija

Täähän on kuin suoraan mun päiväkirjasta, juuri yks päivä lueskelin vanhoja kirjoituksiani. Mitähän olisin silloin ollut, ehkä 13-14-vuotias :) Kyllä säkin ap löydät vielä jonkun!

Vierailija

mä en ainakaa ois miehen kaa joka on eka käyny panee mun kaverii ja tuskin se sultakaa mitää muuta pillua haluaa.  vaikutat tosi itseriittoiselta niin en ihmettele että valitsi kaverisi

Vierailija

Hahaha jeepjep. Siinähän nauratte mut mua ei naurata viituakaan ku sydän särkyy pian. Mut se on ihan perus. Oon aina joutunu kärsii ku rakastun niin vahvasti sillonku rakastun. ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat