Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitto kun päätä kutittaa! Kampasin tosi kauan täikammalla eikä löytynyt täitä.

Vierailija

Yritin kammata oikein huolellisesti ammeen päällä ja tutkin mutta en löytänyt yhtään täitä.
Päätä kutittaa vähän väliä. Minulla on hilsettä mutta on ollut aina. Pesin hiukset eilen.
Pitäisikö laittaa varmuuden vuoksi täishampoota? :/ Ällöttää.

Kommentit (15)

Vierailija

Tuskin sulla niitä on. Osta kunnollista sampoota, joka sopii kutiavalle päänahalle. Mä ostin jotain Kerastasen sampoota, se on tosi hyvä päänahalle. Minulla on psoriasis.

Vierailija

ne irtoavat vasta, kun laitat täishampoota ja sitten kampaat. pitävät tosi tiukasti kiinni. minä kampasin eikä tullut yhtään, sitten panim täishampoon ja kampasin ja heti tipahti ammeeseen 10...Kannattaa hankkia myös valaiseva suurennuslasi, jolla ne näkee. vauvatäit ovst niin pieniä, ettei näe paljain silmin.

Vierailija

Täit hävitetään ainoastaan siten, että hiukset leikataan kokonaan pois, eli pää kaljuksi ja leikatut hiukset poltetaan. Kalju pää saadaan sitten helposti pestyä täysin putipuhtaaksi täistä.

Hiuksethat kasvavat sitten aikanaan takaisin ja sitten on kiva, kun on täysin täistä vapaat, kauniit hiukset päässä. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täit hävitetään ainoastaan siten, että hiukset leikataan kokonaan pois, eli pää kaljuksi ja leikatut hiukset poltetaan. Kalju pää saadaan sitten helposti pestyä täysin putipuhtaaksi täistä.

Hiuksethat kasvavat sitten aikanaan takaisin ja sitten on kiva, kun on täysin täistä vapaat, kauniit hiukset päässä. :)

Ja kannattaa vielä polttaa se kaljukin kertaalleen. Kyllä näin on.

Vierailija

Mä yritin ajatella että se on se kuiva päänahka ja hilse mikä kutittaa. Mutta koko ajan tai melkein koko ajan tuntuu kuin joku hiipisi mun päänahalla  :/ Tuntuu sellaista liikettä.

Kampasin taas täikammalla mutta mitään ei tippunut ammeeseen eikä jäänyt kampaan.

Tässä istun nyt täishampoo päässä. Jos kutina jatkuu  shampoon jälkeen niin se on varmaan sitten psyykkistä!

Ap

Vierailija

Onko shampoossasi metyyli-isotiatsolinonia? Se voi aiheuttaa kutisevaa ihottumaa ja on todella yleinen allergian aiheuttaja.

Vierailija

Kutittaa vieläkin, eli tuskin on täitä! Eikö niin?

Käytän sellaista "Pää ja olkapäät"-shampoota. Ehkä se ei sovi minulle.

Ap

Vierailija

Mullakin kutiaa näin talvikausina, kun on kuiva ilma. Ihokin menee rikki rystysistä. Käytän System 4 Climbazole -shampoota, auttaa.

Vierailija

Acolla on sellainen geeli kuivalle päänahalle, auttaa heti kutinaan. Ei tahmaa hiuksia, eikä haise millekään. Apteekista ainakin.

Vierailija

Kyllä ne täiden puremat kutiavat jonkin aikaa täiden kuoleman jälkeenkin, joten sillä perusteella et voi vielä tässä vaiheessa päätellä mitään. Eihän hyttysen piston kutinakaan lopu heti, kun olet tappanut hyttysen.

Vierailija

Head Ans shouldets shampoo aiheuttaa armotonta kutinaa. Oon allerginen.

Laita päähän vartalorasvaa ja pipo yöksi. Tai öljyä ja pipo.

Heität shampoon roskiin. Tilalle Bio+ tai hieno suomalainen shamppoota. Oot allerginen jollekin aineelle

Vierailija

Mullakin on nyt alkanut kutiamaan pää, raavin jo verille yhdessä vaiheessa. En usko että voisi olla täitä joten syytän myös kylmää ilmaa. Ei tunnu hiippailua päänahassa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat