Jos tapailemani mies on antanut mulle yhdynnän aikana

Vierailija

ensimmäisen orgasmini ikinä.. niin pitäisikö siitä jotenkin kertoa? Tietenkin tuntunut aina hyvältä, mutta nyt oli eka kerta kun tulin tämän aikana. :) En jotenkin osannut tilanteessa sanoa mitään koska olin itse aika hämmästynyt.

Kommentit (7)

Vierailija

Kannattaa ehdottomasti kertoa. Olen aiheuttanut kahdelle eri naiselle heidän ensimmäisen yhdyntäorgasminsa ja molemmat kertoivat siitä silmät pyöreinä ja ihan hämmästyksestä (ja orgasmista) täristen. M36

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä kerro, miehinen ego pullistuu vaan liikaa tuollaisesta tiedosta ja se ei hyvää tiedä...

Pirttihirmun logiikkaa, osa 57.

Vierailija

En osaa sanoa, mutta minkä ikäinen olet ja mikä sen sai aikaan? Tunnelma, rakkaus, miehen ulkonäkö, vehkeen koko vai joku muu?

Mä olen 46v, enkä ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia vaan pelkästään nuolemisesta. En usko, että voisin koskaan saadakaan kenenkään kanssa.

Vierailija

Kannattaa kertoa ainakin sen näkökulman vuoksi että miehelle se on hyödyllistä tietoa, mistä nautit.
Oma ensimmäinen orgasmini oli myös vähän kuin sattuma.:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, mutta minkä ikäinen olet ja mikä sen sai aikaan? Tunnelma, rakkaus, miehen ulkonäkö, vehkeen koko vai joku muu?

Mä olen 46v, enkä ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia vaan pelkästään nuolemisesta. En usko, että voisin koskaan saadakaan kenenkään kanssa.

Olen 21-vuotias. Luulin myös, etten koskaan tulisi saamaan orgasmia. Sillä kerralla olin vaan jotenkin todella rento, asento oli mukava ja ajauduin vain tunteen vietäväksi. Toki mies vaikuttaa myös asiaan ja tunteet häntä kohtaan. Oli vaan todella hämmästyttävää ja mahtavaa. :D Minä taas en ole nuolemisesta koskaan saanut... Toivottavasti sinäkin tulet saamaan, uskon että oikee ihminenkin vaikuttaa tähän asiaan. :) ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kertoa ainakin sen näkökulman vuoksi että miehelle se on hyödyllistä tietoa, mistä nautit.
Oma ensimmäinen orgasmini oli myös vähän kuin sattuma.:)

Totta! Hauska että sullakin ensimmäinen kerta tapahtui noin yllättäen. :D ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat