Mies, tykkäisitkö...
jos nainen pyytäisi sinua sheivaamaan alapäänsä? Ja suostuisitko?
Kommentit (13)
Kyl mun mies ainakin sheivaa! Yhtään mukavempia ne munakarvat suussa ku miesten mielestä pillukarvat!
En tykkäisi ja en suostuisi. Saksilla voisin siistiä, mutta kukaan ei ole sitäkään ehdottanut
Miksi naiset haluaa aina tehdä ongelman kaikesta? Jos mies pyytää jotain niin se on heti sikamies joka pitää jättää koska naiselta ei saa koskaan pyytää mitään.
Eikö se munakarvojen ajelu ole muka kaikille itsestään selvyys. Mä ajelen, vaikka ei ole ketään seksikumppania.
Tarkoitin, että jos NAINEN pyytäisi MIESTÄ sheivaamaan NAISEN alapään. Ymmärrättekö? ap
Ja taas elämän ja kuoleman kysymys. PIMPPAKARVAT.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin, että jos NAINEN pyytäisi MIESTÄ sheivaamaan NAISEN alapään. Ymmärrättekö? ap
En? Miksei se voi ite sitä sheivata? En todellakaan uskaltaisi mennä terän kanssa leikkimään sille alueelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En? Miksei se voi ite sitä sheivata? En todellakaan uskaltaisi mennä terän kanssa leikkimään sille alueelle
No jos on vaikka liikuntarajoitteinen eikä itse pysty kunnolla. Tai muuten vaan haluaisi toisen tekevän sen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nynnerö! Miksi sillä terällä pitäisi "leikkiä"?
Multa on kerran mies kysynyt lupaa, että saako hän sheivaa. Vaikka oikein hyvin kykenen siihen itsekin.
Siis mies ihan itse ilmaisi kiinnostusta hommaan. Eli jotkut siis tykkää?
Miksi siitä pitäisi tykätä tai olla tykkäämättä? Pyyntö mikä pyyntö. Voisin sheivata. No problem. Miksi olisi ongelma? Riippuu tietysti naisesta. Jos lähikaupan kassatäti pyytäisi niin ehkä en sheivaisi hänen vuokseen.