**Ei Ikea ole halpa**

Vierailija

Sinua on kuluttaja vedetty nenästä!
Kuvittelet vain, että hinnat ovat halpoja.. Katsokaa vaikka kuvastoja.. Kirjahyllystä parhaimmillaan 500 e hehheh....

Tänne ryhmään ikeakriittistä keskustelua :)

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole halpa, tuotteiden kertakäyttöiseen laatuun nähden.

Mitä tässä yhteydessä tarkoittaa kertakäyttöinen? Lasista voi juoda vain kerran, sitten se on pilalla? Pöydälle voi laskea tavaraa vain kerran? Koko keittiön kertakäyttöisyys kuulostaa kyllä tosi epäkäytännölliselle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Laatuero Sotka-Jysk-Masku tuottesiin on päätähuimaava mielestäsi? En ole samaa mieltä.

Vierailija

On siellä halpaa. Tosin saa myös ostettua kallista.
Me ostettiin isoihin rippijuhliin astiasto Ikeasta ja tuli melkein halvemmaksi kuin vuokraaminen.
Yksikään huonekalu ei ole mennyt rikki ja ovat helposti kasattavia.
Ostappa jotain Jyskistä, niin tajuat mitä halpa ja huono tarkoittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä niille kalusteille pitää oikein tehdä, ettei ne kestä? Kysyn vinkkejä, mä en oo saanu yhtäkään Ikean kalustetta hajalle vielä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ostappa jotain Jyskistä, niin tajuat mitä halpa ja huono tarkoittaa.

Komppaan!!!! Hyvä jeesus miten hepposta ja vaikeestikoottavaa tavaraa

Vierailija

Ikean halvimmat tuotteet ovat minusta huonoja. Pöytiä, joista pinta kuluu heti puhki ja astioita, jotka säröttyvät ja halkeavat heti kun on jostain heikosta savesta tehty. Ikea sängystämme (NYVOLL) putosi pohja irti ihan jatkuvasti kun pohjalaudat eivät pysyneet paikoillaan mitenkään. Itse sitten fiksasin ne niin etteivät enää liikkuneet.Googlen mukaan on Ikean sängyissä yleisempikin ongelma. Olen heittänyt jo koko sängyn roskiin.  Ollaan onneksi päästy suurimmasta osasta ikea romuja eroon. Jotain pientä voin sieltä keittiöön hakea (esim. pakasterasiat, munaleikkuri) tai viherkasvit jne, mutta mitään suurempaa en todellakaan enää hanki. En tiedä miten sellaista roskaa voidaan edes myydä mitä osa tuotteista on.

Vierailija

Kyllä mä sanoisin, että Sotka ja Masku on kertakäyttökamaa. Hinnat vaan (vähintään) kolminkertaiset Ikeaan verrattuna.

Ikean tavarat on meillä kestäneet nyt 5 vuotta (eli sen ajan jonka olen omillani asunut) ja Sotkasta olen ostanut ruokapöydän ja Maskusta tuolin, molemmat hajosivat alle vuodessa. Pöydänjalat alkoivat halkeilla ihan muutaman kuukauden jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ikean halvimmat tuotteet ovat minusta huonoja. Pöytiä, joista pinta kuluu heti puhki ja astioita, jotka säröttyvät ja halkeavat heti kun on jostain heikosta savesta tehty. Ikea sängystämme (NYVOLL) putosi pohja irti ihan jatkuvasti kun pohjalaudat eivät pysyneet paikoillaan mitenkään. Itse sitten fiksasin ne niin etteivät enää liikkuneet.Googlen mukaan on Ikean sängyissä yleisempikin ongelma. Olen heittänyt jo koko sängyn roskiin.  Ollaan onneksi päästy suurimmasta osasta ikea romuja eroon. Jotain pientä voin sieltä keittiöön hakea (esim. pakasterasiat, munaleikkuri) tai viherkasvit jne, mutta mitään suurempaa en todellakaan enää hanki. En tiedä miten sellaista roskaa voidaan edes myydä mitä osa tuotteista on.

Lisään nyt vielä, että meillä muut kalusteet ja tavarat paitsi IKEAn kestävät suurinpiirtein ikuisesti. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen, vain moukka vielä vouhottaa sieltä ostamallaan rihkamalla!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat