Miksi kuntosalit ovat nykyään pelkkiä näyteikkunoita?

Vierailija

Miksi kaikkien kuntosalien konseptiin kuuluu nykyään se että ne on tehty näyteikkunoiksi?

Huomasin tämän eräänä sateisena pimeänä iltana kun ajoin kaverilta kotiin, kaikki matkan varrella olevat kuntosalit (4 kpl) loistivat valoineen pimeässä ja ihmiset erottuivat selvästi ikkunoiden läpi kun polkivat ja hytkyivät ihan lasien edessä! Kuka tuommoisissa viitsii enää käydä, ellei ole valmiiksi ihan fitnessmallin näköinen että kehtaa heilua siinä ikkunalla???!

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Käyn! Ilveilen muille, ja mahdollisuuksien mukaan yritän myös  näyttää kullia. Vedän KOMPRESSIOhousut jalkaa ja juon energiamehua, samalla kun käyskentelen pitkin salia! ANAL!

Vierailija

Onko sinusta liikkuminen jotenkin häpeällistä, heikko itsetunto? Mieluustihan sitä liikkuu sellaisessa paikassa, josta näkee ulos eikä ole neljän seinän sisällä ikkunattomassa huoneessa ettei vaan ohikulkijat näe, iik.

Vierailija

Siksi että kaikki tutut näkis jo kaukaa jonkun silleen että "hei mä käyn salilla niinx!" :D

Mulle tulee jotenkin halpa fiilis niistä näyteikkunasaleista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siksi että kaikki tutut näkis jo kaukaa jonkun silleen että "hei mä käyn salilla niinx!" :D

Tuleeko sulle halpa fiilis kampaamoistakin (ikkunat) tai kun käyt lenkillä (kaikki näkee)?

Vierailija

Samasta syystä minä pidän verhot kiinni kotonakin pimeinä iltoina koska muuten kämppä näyttää ulospäin akvaariolta! En tajua miksi monet haluaa elää "on display". Menin yhtenä pilkkopimeänä iltapäivänä bussilla kotiin eli istuin bussissa korkealla josta hyvät näkymät ympärilleja bussi ajoi erään omakotialueen läpi ja siellä mutkassa bussi hidasti suuri-ikkunaisen kivitalon ohi. Ikkunassa ei ollut verhoja eikä lasi ollut sellaista jenkkityylistä kallista josta ei näe ulkopuolelta läpi joita mm. Nykin kerrostaloissa palkon käytetään. Siellä äiti hääräsi keittiössä jakkupuku päällä, muu perhe istui saarekkeen baarituoleilla; lapset nuolivat lautasiaan kylpytakit päällä ja isä istui ryhdittömänä samalla kun kaivoi muniaan pieruverkkareissaan! Voi luoja! :DD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuleeko sulle halpa fiilis kampaamoistakin (ikkunat) tai kun käyt lenkillä (kaikki näkee)?

Joo, on tosi hienoa istua kampaamon ikkunassa esittelemässä juurikasvun värjäämistä tai raitahuppu päässä koko seudun nähden! :DDDD Varsinkin juuri kun on väittänyt jollekin puolitutulle että on muka aito blondi.

Vierailija

Mjaa, mä tykkään katsella salilla ulos ikkunasta. Minuutin-parin arjatauolla ei viitsi alkaa mitään kännykkää räpläillä, joten katselen kadun vilinää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mjaa, mä tykkään katsella salilla ulos ikkunasta. Minuutin-parin arjatauolla ei viitsi alkaa mitään kännykkää räpläillä, joten katselen kadun vilinää.

Miten sinä pimeällä mitään kadun vilinää näet ikkunasta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä minä pidän verhot kiinni kotonakin pimeinä iltoina koska muuten kämppä näyttää ulospäin akvaariolta! En tajua miksi monet haluaa elää "on display". Menin yhtenä pilkkopimeänä iltapäivänä bussilla kotiin eli istuin bussissa korkealla josta hyvät näkymät ympärilleja bussi ajoi erään omakotialueen läpi ja siellä mutkassa bussi hidasti suuri-ikkunaisen kivitalon ohi. Ikkunassa ei ollut verhoja eikä lasi ollut sellaista jenkkityylistä kallista josta ei näe ulkopuolelta läpi joita mm. Nykin kerrostaloissa palkon käytetään. Siellä äiti hääräsi keittiössä jakkupuku päällä, muu perhe istui saarekkeen baarituoleilla; lapset nuolivat lautasiaan kylpytakit päällä ja isä istui ryhdittömänä samalla kun kaivoi muniaan pieruverkkareissaan! Voi luoja! :DD

Kuljeskelin eräänä iltana kalliilla asuinalueella Lontoossa, ja sielläkin oli vähän samanlainen ilmiö. Ihmisillä oli joko kaikki ikkunat tiukasti kaihtimien peitossa, tai sitten kaikki verhot auki ja valot päällä. Upeita sisustuksia oli kyllä - moni kuin suoraan sisustuslehdestä - mutta ihmettelin, miten ihmeessä noin voi elää, että ohikulkijat voivat kyylätä suoraan sisälle.

Pieruverkkareita ei näkynyt, sen sijaan yksikin pariskunta istui sievästi sohvalla siemailemassa viiniä. Aikamoinen näyteikkunafiilis tuli kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien kuntosalien konseptiin kuuluu nykyään se että ne on tehty näyteikkunoiksi?

Huomasin tämän eräänä sateisena pimeänä iltana kun ajoin kaverilta kotiin, kaikki matkan varrella olevat kuntosalit (4 kpl) loistivat valoineen pimeässä ja ihmiset erottuivat selvästi ikkunoiden läpi kun polkivat ja hytkyivät ihan lasien edessä! Kuka tuommoisissa viitsii enää käydä, ellei ole valmiiksi ihan fitnessmallin näköinen että kehtaa heilua siinä ikkunalla???!

Onhan se noloa, jos on äärettömän tärkeä VIP-henkilö ja julkkis, jonka tekemisistä koko maailma on kiinnostunut. Niinkuin minä ja sinä. En tiedä mitä tekisin jos joku tuttuni saisi selville että sen lisäksi että olen pullea keski-ikäinen, juoksen juoksumatolla. voi sitä häpeän määrää.

Täällä av:lla on muuten kiehtova keskusteluketju asioista, jotka hävettävät palstalaisia. Maton vieminen pesulaan oli ap:n häpeän aihe, ja siitä se sitten lähti, kymmeniä sivuja häpeää ja kärsimystä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten sinä pimeällä mitään kadun vilinää näet ikkunasta?

Meillä on kaupungissa katuvalot.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onhan se noloa, jos on äärettömän tärkeä VIP-henkilö ja julkkis, jonka tekemisistä koko maailma on kiinnostunut. Niinkuin minä ja sinä. En tiedä mitä tekisin jos joku tuttuni saisi selville että sen lisäksi että olen pullea keski-ikäinen, juoksen juoksumatolla. voi sitä häpeän määrää.

Täällä av:lla on muuten kiehtova keskusteluketju asioista, jotka hävettävät palstalaisia. Maton vieminen pesulaan oli ap:n häpeän aihe, ja siitä se sitten lähti, kymmeniä sivuja häpeää ja kärsimystä. 

Ei kai se nyt mikään häpeän aihe ole, että käy salilla. En silti haluaisi esiintyä näyteikkunassa puhisemassa juoksumatolla.

Ei kaiken ei-häpeällisen ja normaalielämään kuuluvan tarvitse olla jotain some-sukupolvien julkista showta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat