Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n ärsyttävimmät tyypit

Vierailija
19.11.2015 |

Ammattivalittaja - raivostuttava kitisijä
Vitturättimies (vaihtoehtoisesti Vittutuppomies) - miten kellään voi olla noin paha fiksaatio siihen, kuka ostaa naiselle siteet ja tamponit
Sukkahousufetissipapan akka - joo se on tuhlannut nuoruutensa vanhukseen ja loukkaantuu, kun nuoret naiset eivät pidä vanhuksia haluttavina, herjaa muita ja ehdottelee psykiatrista hoitoa kaikille, jotka kehtaavat olla eri mieltä
Ikis - pitää alle 25-vuotiaita lapsina, ei ikinä vastaa aloituksiinsa
Elämäntapatyötön - pitää naista rahanahneena, kun nainen ei halua elättää miestä
Tumppu - silloin tällöin tulee tänne vaatimaan naisilta handjobeja ja jättäytyi työttömäksi, kun naiset eivät ole kiinnostuneita hänestä. Elää harhaisissa kuvitelmissaan

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjujen nostaja, joka nostaa ketjua pelkästään kommentoimalla "up" tai "^", sen sijaan, että kommentoisi mitään aiheeseen liittyvää.

Vierailija
42/75 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provon huutelu joka väliin, vitunko väliin, oli provo tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kaltaiset jotka elämän elämisen sijaan viettävät aikansa av:llä angstaamassa milloin kenenkin mielipiteestä

Taisit itse syyllistyä juuri samaan. :)

Vierailija
44/75 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilometrilainauksien tekijät, jotka ei osaa lainata pelkkää edellistä viestiä. Onneksi av:n uusi launauksiin liittyvä muutos pelasti meidät vihdoin näiltä pitkiltä lainausrimpsuilta!

Vierailija
45/75 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyysärisuvakki-jankkaajat

Vierailija
46/75 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka tehtailee (tehtaili) kymmenen aloitusta samasta aiheesta.

Vierailija
47/75 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotusvirheistä kitisijät

Vierailija
48/75 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ärsyttävimpiä, jotka ei ymmärrä lukemaansa, vaan tekee toisen sanomisista ihme oletuksia. Toisaalta taas ne, joiden mielestä ketju on aina heti "pilalla" jostain väärästä kommentista. Sivuuttamisen taitoa moni tarvitsisi.

Vierailija
49/75 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI ON WT!! SIIS AIVAN KAIKKI!! Paitsi minä itse!!- tyypit

Vierailija
50/75 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestin lainaajat. Mitä järkeä on lainata se aloitusviesti ja kirjoittaa sitten itse kaksi sanaa. 

Vierailija
51/75 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta-anorektikko ja sen idioottimaisuus.

Vierailija
52/75 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka tulee ketjuun kumoamaan jonkun tutkimustuloksen, koska tuntee jonkun, joka on poikkeus tutkimuksen esittämästä asiasta. Esim tutkimus "tupakointi aiheuttaa ennenaikaisen kuoleman." Ketjun ärsyttävin tyyppi: "Eei, ehei eiii pidä paikkansa tämä tutkimus: mun pappa veti röökiä koko elämänsä ja kuoli 150 vuotiaania"

Se joka tulee joka ketjuun sanomaan ilman perusteluita: "siinä taas rasistipersu asialla". Vaikka kommentti olisi ollut maahanmuuttokriittinen joo, mutta hyvin perusteltu vailla tiettyä särmää. 

Tämä: mieheni jäi kiinni pettämisestä, mutten uskalla sanoa hänelle asiasta. Aika usein taitavat olla trolleja kylläkin.

Vierailija
53/75 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheen vierestä jankkaajat, jotka pilaa hyvät ketjut.

Joo, näitä mä en ymmärrä. Mikä on heidän motivaationsa?

Vierailija
54/75 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leopardi tuubitopissa aka. angstiteini

Vierailija
55/75 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:t, jotka vain linkkaavat tai copypastettavat uutisen tai aloituksen, eivätkä ota itse mitään kantaa asiaan. Laiskaa. Tuleekohan näitä modeilta paljon?

Vierailija
56/75 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit, jotka tulevat joka ikiseen ketjuun (vaikka kysessä olisi maidon hinta) jankkaamaan suvakki-sanaa. Mikä fiksaatio!

Vierailija
57/75 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoskamode, joka tekee omasta mielestään mehukkaita avauksia ja nostattelee niitä sitten tolkuttomiin sivumääriin. Käy yksittäisten kirjoittajien kimppuun kylmällä vittuilutyylillä ja jää kuitenkin alakynteen, sitten pyyhitään ketju pois. ja jaellaan banneja.

Ei kestä myöskään "kilpailevia" ketjuja, eli jonkun muun sytyttämiä hyviä keskustelunaiheita.

Vierailija
58/75 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli poliisit

Vierailija
59/75 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoja panttaavat ap:t, jotka kirjoittavat vain sen aloituksen, jossa on hyvin vähän tietoa ja todella paljon oletuksia ("Vaimo huusi, onkohan se narsissi?"). Sitten kun palstalaiset pyytävät jotain kontekstia, sitä ei tule ("En kerro. Sanokaa nyt vain, onko se narsissi."), jos nyt ollenkaan vastaavat omaan ketjuunsa. Yleensä miehiä.

Vierailija
60/75 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härnääjät on rasittavimpia eli esiintyvät jonain toisena immeisenä.