Ärsyttää asua alhaalla, kun naapurit kyttäävät minua verhojen auki ollessa

Vierailija

Aikuiset ihmiset!

Kommentit (13)

Vierailija

Miksi pitää katsoa sisään ikkunoista? En tarkoita, että jos asuu okt:ssa tai muuten maantasalla, että joku kurkkisi sisään ikkunoista nenä lasissa kiinni... vaan ihan kävellessä pitää jäädä töllistelemään kun jollakin alhaalla asuvalla on verhot auki.

Vierailija

Itse katson aina alakerrassa asuvien ikkunoista. En tiedä mikä siinä niin kiinnostaa. Jotenkin vaan katse hakeutuu aina ikkunoihin. Varsinkin jos ikkunassa sattuu vielä olemaan kissa.

Vierailija

Sori. Jotenkin vaan on pakko vilkaista. En kuitenkaan kehtaa jäädä tuijottamaan, vaikka mieli tekisi. 

Laita valoverhot, auttaa ainakin valoisaan aikaan, ja pimeällä et näe jos siellä joku on.

Vierailija

Joo toi on ärsyttävää. Asun alimmassa kerroksessa, parvekkeen ympärillä korkea ja tuuhea pensasaita, josta ei nää läpi. Kesällä istuskelin olohuoneessa sohvalla päivällä, katselin tabletilla netistä seksiä ja aloin siinä sitten runkkaamaan. Jostain kumman syystä naapurissa asuva nainen oli tullut parvekkeeni puolelle ja yllätti minut touhuamassa! Verhoja en ollut sulkenut, kun ei sinne nää tulematta partsille.
No oli tapauksesta hyötyäkin, ei oo tarvinnu aina touhuta yksin...

Vierailija

Tään vuoksi ohitan aina asuntoilmoitusten katutason kämpät, vaikka olisi kuinka kiva asunto muuten. Olen niin yksityinen ihminen, ettei tuosta tulisi mitään.

Vierailija

Osaiskohan ne tehdä taloihinkin sellaisia ikkunoita, joista näkisi vain ulos, mutta ei sisään? Voisi tosin jopa houkutella itsensä peilailijoita...

Vierailija

Asuin aikoinaan myös 1.kerroksessa, maan tasalla. Ärsytti jatkuvasti ihmisten kyyläys. Inhosin sitä, että aina oli verhot pidettävä kiinni, vaikka rakastan valoisuutta. Partsilta varastettiin kesällä kukat ja talvella lyhdyt. Onneksi pystyin ostamaan oman asunnon- 5. kerros, ei tarvitse kärsiä enää kyseisistä asioista.

Vierailija

Oon varmaan tosi tylsä pohjakerroksen asukki, kun en ole huomannut, että minua kytättäisiin. Onko sinulla jotain salattavaa; minulla ei.

Vierailija

Löytyy niitäkin jotka oikein kehtaa mennä naama ikkunaan kiinni tiirailemaan sisälle toisen asuntoon.

Tullut muutaman kerran nähtyä ollessani parvekkeella tupakalla.

Vierailija

Asun omakotitalossa, jossa on kaksi kerrosta. Olohuone ja keittiö on alakerrassa (tosin ei ihan katutasolla vaan vähän korkeammalla). Talvisin pimeän tullen pistän kaihtimet alakerrassa kiinni tai puolikiinni, että näkyvyys ulkoa heikkenee. Kesäisin pensasaita ja omenapuut ikkunojen edessä, niin ongelmaa ei ole.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat