Kaappien tyhjennys käynnissä, jo viisi jätasäkillistä menossa Uffiin!

Vierailija

Mutta mihin laittaa siistikuntoiset lasten pehmolelut, voiko nekin laittaa Uffin keräyslaatikkoon? Entä jalkineet, laukut?

Kommentit (7)

Vierailija

Sen vaatteet kaatopaikalle- episodin jälkeen ei ole tullut mieleenkään lahjoittaa enää millekään paskajärjestölle mitään. Onhan sen tiennyt jo että kyllä noilla vaatteilla on muutenkin käyty ihan kauppaa Afrikassa, mutta tuo oli jo viimeinen pisara. Kirpparille ei viitsi viedä mitään vanhoja lumppuja, niin kai ne sitten kannattaa ennemmin vaikka polttaa.

Vierailija

Onko Spr:n keräyslaatikkoihin laittaminen järkevämpää? Mulle olisi nyt tärkeintä vaan päästä näistä säkeistä mahdollisimman pian eroon. Lähellämme on ilmeisesti Uffin ja Spr:keräyslaatikot vierekkäin, joten en viitsi mihinkään kauemmas lähteä tätä kuormaa viemään enkä tietenkään heitä sekajätteisiin koska eivät ole vielä jätekunnossa vaan käyttökelpoisia. Tänään illalla ne aion viedä, täyttävät koko eteisen. ap

Vierailija

Paikallinen Mannerheimin Lastensuojeluliiton osasto saattaisi hyvinkin olla kiinnostunut, joillakin paikkakunnilla jopa hakevat kotoa. Muuten pidän Pelastusarmeijaa parempana, tosin kai tuollakin kähmijöitä on, mutta lahjoitetut tavarat menevät kuitenkin pääosin kotimaahan tai Viroon.

Vierailija

Mitä sillä on väliä mikä on tuon roinan määränpää?
Jos tarkoitus on päästä eroon tavarasta lahjoita lähimmälle mahdolliselle joka huolii eihän sitä voi kontrolloida mihin ne lopulta päätyy.
Pidä varastossasi jos et voi luopua.

Vierailija

Sen verran sillä määränpäällä on väliä, että haluan toimia mahdollisimman ekologisesti. Eli jätteisiin en näitä heitä koska eivät sinne kuulu. Muuten ei ole niin väliä sillä kuka näistä vaatteista yms eniten jatkossa hyötyy. Kunhan mulle tuee kaappeihin tilaa! Aion käydä koko kotimme kaapit läpi ja karsia. Osan kävin jo kesällä ja vein kirpparille, sain 300 euroa. Mutta vaatteita en jaksa alkaa myymään missään, niin laitan vaan eteenpäin. Ja aloitin myös uuden tavan eli mietin joka ostoksen viimeisen päälle tarkkaan, en halua että kaapit täyttyvät pian uudestaan! Olen yllättynyt itsestäni, nykyään vältän shoppailua, en enää saa siitä nautintoa! ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat