Mistä hyvät joululaatikot? Ei enää Saarioisten kiitos.

Vierailija

Kun en muuten syö eineksiä, miksi söisin niitä jouluna? Mistä olette hankkineet joululaatikot, jos nämä mainitut ei teille maistu?
Ei kannata ehdottaa, että tekisin itse, koska en töiden vuoksi ehdi. Enkä suoraan sanottuna jaksakaan.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Aika vaikea sanoa, kun et kerro missä asut edes. Kaupat eivät myy kuin eineksiä, joten ne voit unohtaa. Jos kukaan ystävistäsi ei tee niitä sinulle, niin sitten on vaihtoehtona jotkut markkinat ja myyjäiset sekä kauppahallit.

Vierailija

Laatikoiden tekemiseen menee paljon vähemmän aikaa kuin vaikkapa makaronilaatikon tekemiseen, jos käyttää valmista porkkana- ja lanttusosetta.

Vierailija

Ei sillä etteikö eineslaatikotkin voisi olla hyviä ja etteikö niitä saisi käyttää, mutta pakko kysyä että miten voi olla mahdollista että tekemiseen ei ole aikaa tai ei viitsi? Ymmärrätkö miten helppoa niitä on tehdä, varsinkin jos käyttää valmista sosetta? 

Vierailija

Lounasravintolat tekee hyviä jos niissä juuri tälläinen pitopalvelu..

Koita keretä itte vaan..ei oo niin suuritöisiä kun ajattelis ja siinä on ruokaa moneksi päiväksi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei sillä etteikö eineslaatikotkin voisi olla hyviä ja etteikö niitä saisi käyttää, mutta pakko kysyä että miten voi olla mahdollista että tekemiseen ei ole aikaa tai ei viitsi? Ymmärrätkö miten helppoa niitä on tehdä, varsinkin jos käyttää valmista sosetta? 
En ole koskaan tehnyt laatikoita itse. Rosollin teen itse, mutta en jaksa vääntää kaikkea. Olen vielä jouluaattona töissä ja vuorotyöläisenä menee vielä väsymyksestä palautumiseen, siksi voin edes harkita tällaista. Jos taas aatto ja sitä edeltävät päivät olisivat vapaat niin mikäpä siinä olis kokkaillessa.:)ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Helsingissä asun. Hyviä vinkkejä tullut, kiitos:) Entäs jonkun amiksen kautta, onko kokemusta? Ap

Stockan herkku, heillä on suomalaisen elintarvikevalmistajan (joka ei siis yleensä tee tuotteita suoraan kuluttajamyyntiin vaan ihan muualle) Suomessa tehtyjä laatikoita myynnissä. Ovat erinomaisia. Mutta eipä noiden tekoon itsekkään nyt ihan järjetöntä aikaa mene...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat