Voiko hotelliin mennä ns vierailemaan jonkun luokse?

Vierailija

Tyhmä kysymys, tiedän. Miespuolinen ystäväni on hotellissa muutaman yön ja haluaisin käydä hänen luonaan, voinko mennä sinne noin vain? Tarkoitus olisi olla muutama tunti ainakin. Vai pitääkö maksaa jotain?
Miten tää käytännössä toimii?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys, tiedän. Miespuolinen ystäväni on hotellissa muutaman yön ja haluaisin käydä hänen luonaan, voinko mennä sinne noin vain? Tarkoitus olisi olla muutama tunti ainakin. Vai pitääkö maksaa jotain?
Miten tää käytännössä toimii?

No etköhän voi mennä =)

Vierailija

Respan kautta, kerrot, että menet käymään ystäväsi huoneessa ja jos tarvitaan avainkorttia hissiin, ystäväsi tulee hakemaan sinut alhaalta. Tai jos tulette yhtä matkaa, hän sanoo respaan, että olet hänen seurassaan. 

Vierailija

Kävelette yhdessä sisään, menette hissiin, jonka mies saa avainkortillaan liikkeelle, menette huoneeseen ja pelaatte esim. shakkia sen muutaman tunnin. Kukaan ei estä.

Vierailija

Ei voi mennä noin vaan hotelliin. Muutenhan harrastettaisiin sitä, että joku varaa yhden hotellihuoneen ja sinne tuleekin sitten 8 kaveria yöksi. 

Vierailija

Ei pidä maksaa mitään.

Ilmoittaisin respassa että on sovittu tapaaminen sen nimisen henkilön kanssa, voivatko soittaa ja kysyä onko paikalla. Sitten kysyisin mistä päin se huone löytyy. Ei pitäisi olla ongelmia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei voi mennä noin vaan hotelliin. Muutenhan harrastettaisiin sitä, että joku varaa yhden hotellihuoneen ja sinne tuleekin sitten 8 kaveria yöksi. 

Tätä olen myös monesti miettinyt. Mutta mistä ne voi respassa oikeesti tietää? Jos on isompi hotelli ja mä ja mun kaveri vaikka ollaan varattu huone ja muina miehinä lähetään käymään jossain ja palataan kahen muun kavetin kanssa. Hissiin yhessä ja huoneeseen sit yön jälkeen poistutaan yhessä tai erikseen. Mä en voi uskoa että kukaan huomaisi. Kyllä meillä on ainaki tapan kun ollaan vaikka muutaman kaverin kanssa vuokrattu pari-kolme huonetta niin ravata jatkuvasti huoneen ja muun maailman väliä.

Vierailija

Kyllä voi todellakin olla yötäkin. Nuorempana kun tuli harrastettua paljon satunnaissuhteita, niin lukemattomat kerrat on tullut vietettyä yötä mitään maksamatta ja minnekään ilmoittautumatta miehen hotellihuoneessa. 

Vierailija

Jos henkilö varaa yhden hengen huoneen se maksaa yhdestä pienestä sängystä ja yhdestä aamiaisesta, mutta voi siinä sängyssä toinenkin nukkua, jos mahtuvat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kävelette yhdessä sisään, menette hissiin, jonka mies saa avainkortillaan liikkeelle, menette huoneeseen ja pelaatte esim. shakkia sen muutaman tunnin. Kukaan ei estä.

Sitähän nainen ja mies yleensä yhdessä tekevät, pelaavat shakkia. :-D

Vierailija

Vierailijoista halutaan tietää ihan turvallisuussyistä, joten suosittelisin oman turvallisuutesi takia ilmoittamaan respaa vierailustasi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat