Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en ymmärrä läheisyyttä läheisyyden takia

Vierailija

Esimerkiksi mulle ei voisi sopia joku fbf-juttu. Jos kerran haluan olla jonkun lähellä, niin kehitän kyllä tunteita ja kiintymystä siihen ihmiseen. Tarkoitan että mulla on joko voimakas halu olla toisen lähellä, tai sitten ei ollenkaan. Eli en tajua että "onhan se kiva halailla ja olla lähellä, vaikka tässä ei sen kummempia tunteita olekaan ". ..eikö tuo ole sitä paitsi aika loukkaavaa toista kohtaan?
Onko jotkut ihmiset sellaisia, että pystyy läheisyyteen melko tunteettomasti tai haluaa sitä?

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Läheisyys ja lähellä oleminen eivät ole sama asia.
'

Mua ahdistaa olla lähellä jos ei ole läheinen olo. Mulle se siis on tavallaan sama asia, mutta kaikille sit vissiin ei?

Vierailija

Ei vaan seksisuhde on eri asia, fuckbuddy tms. Eli pannaan ja lähetään. Mun mielestä fwb=seksiä, kaverina hengailua ja jotain yhdessä pötköttelyä ehkä myös seksin yhteydessä, siis läheisyyttä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei vaan seksisuhde on eri asia, fuckbuddy tms. Eli pannaan ja lähetään. Mun mielestä fwb=seksiä, kaverina hengailua ja jotain yhdessä pötköttelyä ehkä myös seksin yhteydessä, siis läheisyyttä.

Fwb on ystävyys jossa seksiä. Ei siinä mitään läheisyyttä ole. En minä ainakaan halaile jne ystävieni kanssa. Fuck buddy taas on joku jonka kanssa nähdään vaan seksin merkeissä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat