Paras tapa sanoa, että on varattu?
Baarissa kun tulee mies pyytään tanssiin tai jutteleen iskemismielessä, niin mikä on paras tapa sanoa, että on varattu? Se mies tuskin haluaa tanssimaan ilman taka-ajatuksia, joten vaikka itse voisin tanssimaan mennäkin, niin ei varmaan kannata..
Ja sitten jos jutteleen tulee, niin sanotteko heti vain suoraan, että "mulla on jo mies" tms.?
Mulla on aina tosi vaivaantunut olo, koska mä voisin tanssia sen miehen kanssa yhden hitaan ja voisin jutellakin, mutta kun tietää, että se mies haluaisi muutakin. Eikä kuitenkaan vaan heti haluttaisi töksäyttää, että olen varattu, mees muualle.
Kommentit (30)
Mä en koskaan oleta, että joku mies tulee iskemään, kun hän hakee tanssimaan. Tanssi tanssina. Ja mikäpä ihanampaa, kuin tanssia hitaita jonku hyvän tanssijan kanssa poski poskea vasten.
Mistä tulee tää käsitys, että ihmiset käy baareissa yms, iskemässä ja muita vikittelemässä?
Meillä minä olen se uskollinen ja mies, joka ei tanssi, biletä eikä ryyppää, harrastaa muita naisia.
Tällaiset suhteen nyt yleensä kuitenkin kaatuu jossa puolisot hyppää baarissa eri aikaan,joten ihan sama onko vapaa tai varattu.
Käyn baarissa vain mieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varatun naisen ole soveliasta tanssia tai muutoin flirttailla toisten miesten kanssa.
Eikö voi vaan sanoa että ei kiitos!Ja sormukset jos on sormessa niin kyllä se kertoo monelle miehelle että tuo nainen on varttu?
Miksi ei saisi flirttailla tai tanssia?? Sehän kuuluu aivan normaaliin aikuisten kanssa käymiseen. Itse olen melko kova flirttailemaan, ja sehän vain piristää arkea.
Ilmeisesti se on sitten miehellesikin ok?! Mulle tulis mieleenkään! Toivottavasti ei miehenikään ole mikään peluri/ naistenmies kun en ole mukana!
Kyllä, tämä on meille molemmille aivan ok. Sinun miehestäsi en tiedä, mutta ei minun mieheni ole peluri. Molemmat tietää missä pettämisen raja menee.
Onko se pettämistä jos kompastuu tanssilattialla tikkuun ja muna luiskahtaa vittuun?
Aika usein niin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein paras on minusta juuri sanoa heti alkuun että on varattu :) itse olen monesti sanonut miehille jotka ovat pyrkineet minun seuraani että tuolla on varmasti sinulle vapaata lihaa jos sitä kaipaat ja että itse olen varattu. En ole baariin seuraa lähtenyt hakemaan :)
Respect!
M28
Kyllä puhua saa ja tanssiakin. Mutta jos on muuta mielessä niin sanoo kohteliaasti "olen varattu".
Itse suostuin ennen tanssimaan hitaita, ajattelin sen olevan ihan viatonta, koska minun puoleltani se oli. Suurimalla osalla miehistä hitaiden tanssiminen kuitenkin tarkoittaa että sen naisen kanssa lähdetään viettämään iltaa. Tuttujen kanssa nyt vielä voi ehkä tanssia, mutta en näe syytä miksi tanssisin tuntemattoman kanssa.
Paras kikka on se, että lähtee jo narikkaan ennen hidasta. Viimeisin laulu on yleensä aina vasta se hidas. Silloin lähdetään yleensä jo muiden varattujen ystävien kanssa narikkaan, selvitään jonottelultakin. Sinkkukaverit jäävät sinne sitten etsimään tanssikamuja :D
Ihan hyvin voi sanoa vain Ei kiitos tai Ei kiitos, olen varattu. Mutta paras on lähteä pois kun hidas alkaa! Jos istut tyrkyllä tanssilattian reunalla niin tottakai miehet tulkitsevat sen niin että olet seuraa vailla.
"Rakastan tanssimista, mutta tiedoksi vain minulla on jo poikaystävä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varatun naisen ole soveliasta tanssia tai muutoin flirttailla toisten miesten kanssa.
Eikö voi vaan sanoa että ei kiitos!Ja sormukset jos on sormessa niin kyllä se kertoo monelle miehelle että tuo nainen on varttu?
Miksi ei saisi flirttailla tai tanssia?? Sehän kuuluu aivan normaaliin aikuisten kanssa käymiseen. Itse olen melko kova flirttailemaan, ja sehän vain piristää arkea.
Ilmeisesti se on sitten miehellesikin ok?! Mulle tulis mieleenkään! Toivottavasti ei miehenikään ole mikään peluri/ naistenmies kun en ole mukana!
Kyllä, tämä on meille molemmille aivan ok. Sinun miehestäsi en tiedä, mutta ei minun mieheni ole peluri. Molemmat tietää missä pettämisen raja menee.
Onko se pettämistä jos kompastuu tanssilattialla tikkuun ja muna luiskahtaa vittuun?
Aika usein niin tapahtuu.
Ai niinkö. No tuosta ei ole kokemusta, mutta sinulla ilmeisesti on.
Joo kävin mä Tampereella baarissa pari viikkoa sitten. Mikähän sun ongelmasi on? Etkö ole saanut vai mikä vaivaa?