Mitä tehdä kun tuntuu ettei mieheni enää rakasta

Vierailija

Olemme avioliitossa (takana10vuotta) ja kaksi kouluikäistä lasta. Haluaisin elää mieheni rinnalla loppu elämän. Siltikin koen että rakkaus hänen puoleltaan on loppunut:( koen hirveää vääryyttä itseäni kohtaan, kun en saa kokea rakkautta enää. Hän ei enää vain välitä minusta. Olen muuten mielestäni hyvinkin kaunis vaimo ja ei minun tarvitseisi elää näin, mutta olen jotenkin vain tyytynyt kohtalooni. Se vain ettei toinen enää rakasta, sattuu;( Silti kaipaisin joka päivä tunnetta että minua rakastetaan. Olen kuin kaunis ruusu, joka ei saa vettä kunnolla. Vaimo-80

Sivut

Kommentit (16)

Lilah

Menkää yhdessä pariterapiaan tai sitten laitat eron vireille. Kenenkään ei tule elää rakkaudettomassa avioliitossa. Ansaitset kaikkea hyvää.

Vierailija

Olen puhunut miehelleni. En voi häntä "pakottaa" rakastamaan. Ei hän ole sanonut suoraan sitä, etteikö rakastaisi. Mutta kyllähän minä sen tunnen ja näen jo:( valitettavasti. Ehkä hän ei vain raaski jättää minua. En tiedä? AP

N

asioista kannattaa puhua, auttaa monessa ylä ja alamäessä. Sinusta voi ehkä tuntua nyt juuri siltä, minustakin on niin joskus tuntunut (8vuotta taivallettu nyt yhdessä ja 2lasta). Kysy myös samalla itseltäsi rakastatko sinä häntä?
Ja mikä on sinut saanut niin ajattelemaan etteikö hän rakastaisi sinua?
Tsemppiä sinulle :)
-N

Vierailija

Kun olisikin joku ongelma. Kun ei ole. Vain tämä tunne ja tietokin siitä että tämä oli tässä:( silti rakastan miestäni. Itse joudun olemaan ilman rakkautta. AP

N

Vierailija kirjoitti:
Kun olisikin joku ongelma. Kun ei ole. Vain tämä tunne ja tietokin siitä että tämä oli tässä:( silti rakastan miestäni. Itse joudun olemaan ilman rakkautta. AP

PUHU tunteistasi sille miehelles, eihän muuten tiedä miltä susta tuntuu...
-N

Vierailija

Olen puhunut. On kuin koettaisin kepillä rikkoa jäätä, turhaan. En saa mitään irti. Ei hän avaudu tai näe mitään syytä keskustella asiasta enempää. Hän ei välitä tunteistani. Rakkauttako se on? AP

Femme Fatale

Hei! Rupea kiinnittämään enemmän huomiota itseesi ja hehkumaan sisältäpäin. Käy teatterissa yms. Tee kaikkea millä pitäisit mielesi virkeänä ilman miestäsi. Toista ei voi muuttaa mutta itseään voi - vanha totuus. Vielä vähemmin toisen saa rakastu/amaan. Jos yrität roikkua miehessäsi ja itket menetetyn rakkauden perään, hän loittonee entisestään. Jos olet kertaalleen kertonut miehellesi huolistasi ja että jotain tarttis tehdä, mutta mikään ei muutu senkään jälkeen kun olet aktiivisesti rakastanut itseäsi (hyvällä tavalla), rupeat hankkimaan eroa, jos vielä haluat rakastavan parisuhteen ja nautittavaa seksiä (sillä sitäkään teillä tuskin on, jos mies ei välitä).

"Elämällä ei ole muuta arvoa, kuin minkä päätät sille antaa, eikä missään ole onnea, paitsi minkä hankit itsellesi". - Thoreau

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei! Rupea kiinnittämään enemmän huomiota itseesi ja hehkumaan sisältäpäin. Käy teatterissa yms. Tee kaikkea millä pitäisit mielesi virkeänä ilman miestäsi. Toista ei voi muuttaa mutta itseään voi - vanha totuus. Vielä vähemmin toisen saa rakastu/amaan. Jos yrität roikkua miehessäsi ja itket menetetyn rakkauden perään, hän loittonee entisestään. Jos olet kertaalleen kertonut miehellesi huolistasi ja että jotain tarttis tehdä, mutta mikään ei muutu senkään jälkeen kun olet aktiivisesti rakastanut itseäsi (hyvällä tavalla), rupeat hankkimaan eroa, jos vielä haluat rakastavan parisuhteen ja nautittavaa seksiä (sillä sitäkään teillä tuskin on, jos mies ei välitä).

"Elämällä ei ole muuta arvoa, kuin minkä päätät sille antaa, eikä missään ole onnea, paitsi minkä hankit itsellesi". - Thoreau

Kiitos tästä vinkistä. En ole kuitenkaan ruikuttaja ollut nytkään. Sen verran itsekunnioitusta minulla on:) hyvä niin. Olen kyllä huomannut että vaikka kuinka olisin hehkeänä niin ei se muuta mitään. Sehän tässä vaivaakin jo. Tekisi mieli sanoa miehelleni "hei nainen tässä, huomaatko kuinka kaunis ja ihana vaimo sinulla on" mutta ei... Olen väsynyt tähän:( AP

Vierailija

Miehet vaan on tuollaisia, niiden kiinnostus puolisoon loppuu pitkässä suhteessa. Ei se rakkaus enää palaa eikä puhuminen mitään auta. Mies tulee vain vaikenemaan. Sinulla on kaksi vaihtoehtoa; joko eroat ja alat etsiä uutta rakkautta tai sitten hyväksyt tilanteen ja jatkat elämääsi miehesi rinnalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehet vaan on tuollaisia, niiden kiinnostus puolisoon loppuu pitkässä suhteessa. Ei se rakkaus enää palaa eikä puhuminen mitään auta. Mies tulee vain vaikenemaan. Sinulla on kaksi vaihtoehtoa; joko eroat ja alat etsiä uutta rakkautta tai sitten hyväksyt tilanteen ja jatkat elämääsi miehesi rinnalla.

Onko tosiaan näin. Olisi kamalaa elää näin loppuelämän. Ilman mitään vastakaikua:( AP

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat